Infoa siitä mikä on spuge ja mikä ei ole

Anonyymi-ap

Hyvin toimeentuleva perheellinenkin henkilö voi olla vaikka mitä.

Hän voi olla alkoholisti, narkomaani, perverssi, narsisti, nudisti, vodkaturisti, housuun jurrissa paskova juntti, rikollinen, väkivaltainen, ikävä ihminen, häirikkö tai lähes mitä vaan, mutta spurgu hän ei ole.

Spurgu on työtön, varaton ja koditon rappioalkoholisti, itsetuhoinen rantojen mies joka on menettänyt kaiken ja keskittyy vain seuraavan päihdetilan hankintaan. Hänellä ei ole muuta elämää.

Spurguilla ei ole kännykkää, WiFiä, tietokoneita eikä mitään, sillä ne on kaikki myyty ja juotu jo uran alussa. Hänellä ei ole hoidettuja hampaita eikä siistejä vaatteita. Spuge ei tuoksu parfyymiltä eikä sporttisaippualta.

Spurgut ei käy baareissa, ravintoloissa eikä gogo- baareissa. Spurgu ei käy elokuvissa eikä teattereissa, eikä heillä ole suosikkisarjaa Netflixissä. Spurgu ei tilaa lehtiä eikä kuuntele radiota. He eivät myöskään käy aamulenkillä.

Spurgut ei ajele autoilla eikä moottoripyörillä, sillä spurguilla ei ole autoa eikä moottoripyörää. Heillä ei myöskään ole ajokorttia. Spurgut eivät harrasta mitään eikä heitä kiinnostakaan mikään. He ovat katkeroituneita ja surullisia.

Spurgut eivät käytä sairaseläkettään tai toimeentulotukeaan ravintoloihin, vaatekauppaan tai hammaslääkäriin. Spuge ei golfaa eikä käy kavereiden kanssa keilaamassa.

Spugen ympärillä ei pyöri kauniit naiset, eikä spuge herätä vastakkaisessa sukupuolessa kovinkaan suurta eroottista värinää. Ei tule edes lentosuukkoja.

Spuge ei huonon kuntonsa ja vointinsa vuoksi auttaa ketään eikä puolustaa ketään, vaan hänellä on täysi työ pysyä itse hengissä päivästä toiseen.

Kun Senssu oli nuorempi mies, oli vielä kavereita ja hyvää meininkiä kolmikerroksisessa huvilassa, jonka kolmannen kerroksen ikkunasta näkyi Hua Hin beach. Tässä vähän videotaltiointia niistä ajoista:
https://youtu.be/vlGaJFrfukI?t=52

2010

6

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpa tainnut ottaa todella kipeetä SBUGE-ISUKIN pieneen sieluun nimityksensä.

Olet mestari keksimään nimityksiä ja nimiä, olemuksia ja seksuaalisia suuntautumisia muista henkilöistä, mutta vollotat kun saat palautetta omasta olemuksestasi ja käytöksestäsi.

Olen todella mielissäni että olet ottanut itseesi noin voimakkaasti, se on osoitus siitä että olet saanut pahasti osumaa, jonka ylitse et pääse.

> § <

• Anonyymi

2010 kannattaa kuunnella tuo biisi, https://www.youtube.com/watch?v=t508b2y3TcM, olet liian ylpeä itsekeskeinen, yksi päivä riittää muuttamaan kaiken, ole onnellinen siitä mitä sinulla on, älä karehdi sitä mitä sinulle ei ole, äläkä koskaan arvostele kanssa ihmistä, hieman kun elämä kohtelee huonosti olet joku päivä samassa tilanteessa... muista se aina ja harkitse mitä kirjoitat, kuset vain omaa nilkkaasi... aina.
        By NumBall Vantaa 63v.

• Anonyymi

Hyvä aloitus ja osuu todella moni kohta Pasaseen!

työtön, varaton ja koditon rappioalkoholisti, itsetuhoinen mies joka on menettänyt kaiken ja hänellä ei ole muuta elämää = Pasanen

hänellä ei ole hoidettuja hampaita eikä siistejä vaatteita. Spuge ei tuoksu parfyymiltä eikä sporttisaippualta = Pasanen

ei käy baareissa, ravintoloissa eikä gogo- baareissa. Spurgu ei käy elokuvissa eikä teattereissa, eikä heillä ole suosikkisarjaa Netflixissä. Spurgu ei tilaa lehtiä eikä kuuntele radiota. Ei myöskään käy aamulenkillä = Pasanen

ei ajele autoilla eikä moottoripyörillä, sillä spurguilla ei ole autoa eikä moottoripyörää. Heillä ei myöskään ole ajokorttia. Spurgut eivät harrasta mitään eikä heitä kiinnostakaan mikään. He ovat katkeroituneita ja surullisia = Pasanen

ei golfaa eikä käy kavereiden kanssa keilaamassa = Pasanen

ympärillä ei pyöri kauniit naiset, eikä herätä vastakkaisessa sukupuolessa kovinkaan suurta eroottista värinää. Ei tule edes lentosuukkoja = Pasanen

ei huonon kuntonsa ja vointinsa vuoksi auttaa ketään eikä puolustaa ketään, vaan hänellä on täysi työ pysyä itse hengissä päivästä toiseen = Pasanen

• Anonyymi

Niin ja huomautan ettei Kymppi ole koskaan haukkunut Pasa-Arskaa sbugeksi, vaan sensukka on haukkunut Kymppiä edes tietämättä mikä "sbuge" on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja huomautan ettei Kymppi ole koskaan haukkunut Pasa-Arskaa sbugeksi, vaan sensukka on haukkunut Kymppiä edes tietämättä mikä "sbuge" on.

Huomaan että kommentoija tavan mukaan on Eedenin suuntaan kumartava fani.

Kyllä minä Senssu olen nimittänyt Tyttö2010Neitinen99.9%KirpunKikkareen Sbugeksi vastavuoroisesti hänen nimittäneen minut mitä kulloinkin on päähänsä pälkähtänyt.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan että kommentoija tavan mukaan on Eedenin suuntaan kumartava fani.

Kyllä minä Senssu olen nimittänyt Tyttö2010Neitinen99.9%KirpunKikkareen Sbugeksi vastavuoroisesti hänen nimittäneen minut mitä kulloinkin on päähänsä pälkähtänyt.

> § <

Kyrvånsyylå on taas viettänyt yön valvoen, odottaen rakastaan netissä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe