aikoja. ;)
Mieheltä
Naiselle
Marraskuulla löytyy vapaita
44
501
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä luulet olevas
- Anonyymi
En mikää mut sillon vois olla aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mikää mut sillon vois olla aikaa
Joo no ei kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no ei kiitos
🖕🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕🏼
Näytä seuraavan kerran livenä ni tuun ja vedän sut sivummalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä seuraavan kerran livenä ni tuun ja vedän sut sivummalle.
Nyt siellä onkin kovis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt siellä onkin kovis
Mä pystyn olla mitä vaan ja sä tiiät sen.. Suututa mut kunnolla sitähän sä haluat näillä heitoillas.. Nautit siitä
- Anonyymi
Fantasiaansa naisen saamisesta jatkuvasti tulevaisuuteen siirtävä mies kenties? Olet hyvin lapsellinen keski-ikäinen nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fantasiaansa naisen saamisesta jatkuvasti tulevaisuuteen siirtävä mies kenties? Olet hyvin lapsellinen keski-ikäinen nainen
Mä en tajunnu nyt yhtään mitään😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pystyn olla mitä vaan ja sä tiiät sen.. Suututa mut kunnolla sitähän sä haluat näillä heitoillas.. Nautit siitä
Mitään pahaa en oo sanonu. Kiltti ihminen olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään pahaa en oo sanonu. Kiltti ihminen olen
Joo noni sittehä sä varmaan löydät vapaillesi naisen jos toisenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tajunnu nyt yhtään mitään😂
En minäkään. Noista on 20 v aikaa..😍 Hih!
- Anonyymi
Mihin sulla on silloin aikaa kerropa?
- Anonyymi
Varmaan miehellä on aikaa esiintyä silloinkin naisena, että sinä voit kysellä? Vintilläs käy kova vinkka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan miehellä on aikaa esiintyä silloinkin naisena, että sinä voit kysellä? Vintilläs käy kova vinkka
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣eeeeh! Toi oli hyvä
- Anonyymi
🥺 höh
- Anonyymi
Mulla on nuorempi sori
- Anonyymi
Ei se mitään, mutta älä tyttöressu roiku palstalla sitten enää.
- Anonyymi
Mulla on silloin joulukiireitä.
- Anonyymi
Oon sitä mieltä, että jos jostain ihmisestä tykkää paljon, niin sitä aikaa järjestyy kyllä. Eli voit ottaa sieltä jonosta jonkun muun. En halua olla kenenkään varasija, vaan se numero 1.
A- Anonyymi
Aalla varasiat oottaa jo mahqui
- Anonyymi
Voi hah hah :)
Oletko hymiötyyppi?
Ehkä se, jolle annoit hymiöjutun hyödyntää marraskuun option.- Anonyymi
PS sun tuntematon tuttusi ei koskaan kirjoita täällä negaa susta, ei sanaakaan mitään sellaista.
- Anonyymi
Se hymiö voi kertoa että ne tyypit on sinua vähän vanhempia. Emojeita ei ole aina ollut.
Miksi olet niin vihainen aina?
- Anonyymi
Okei ymmärrän.
- Anonyymi
Mikäs siinä. Eipä tässä olla nähty kuukausiin muutenkaan ja kohta jo marraskuu. Lähdetkö marraskuussa treffeille kanssani (jos olet hän)?
- Anonyymi
Ei se lähe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se lähe!
Ai koska sulle tulisi paha mieli ..
- Anonyymi
Mikä taksa sulla on?
- Anonyymi
Käykö verottomana? Sivusta kysyn
- Anonyymi
Kauniille Naisille sopimuksen mukaan. Keski ikäiset 300 euroa yö.
- Anonyymi
Oletko siis avannut varauskalenterin palstan naisille, vai mikä juttu? 😄
- Anonyymi
Jos mulle ei löydy aikaa nyt,
niin ei tarvii milloinkaan löytyä. - Anonyymi
Kielsin oralilta mainostekstarit ja nyt ne vainoaa jo täällä!
- Anonyymi
Tästä tuli mieleen kun kävin kerran hammaskivenpoistossa. Se hoitaja oli mies ja minä asiakas olen nainen. Se oli niin kovakourainen, että tuli oikeasti mieleen joku naistenvihaaja. Siitä ei ollut kauhuleffat kaukana. En mene enää koskaan sinne hammaskivenpoistoon.
- Anonyymi
Parempi että tekee duunissa perusteellisesti ja poistaa oikeasti ne hammaskivet. Minä kävin naispuolisella vastaavalla ja se taas tuntui hampaan kiillotukselta. Maksoin siitä lystistä yli 50€ ja pystyisin samaan itsekkin hammastikulla.
- Anonyymi
haluun jo aiemmi.
- Anonyymi
Aikoja löytyy jo vaikka yöllä jos tahtoa löytyy molemmilta.
- Anonyymi
Varaisin eräälle kalenterista vaikka loppuelämäni.
Hän on ainakin toiminut virassa, johon vastaanottoajat liittyvät. - Anonyymi
Joo varaan kivespussis runnojaiset ja otetaan myös pari oikeaa suoraa nenärustoos kyytipojaksi. Lopuksi voisin viel ottaa ton polvennoston edestä haaruksiis. Ihquu et löydät noin kivasti meille yhteistä aikaa! Nähdään marraskuussa! Tuskin maltan odottaa! 🤗
- Anonyymi
Mansikkaa ja valkoapilaa?
- Anonyymi
Marraskuu on kyllä paskin kuukausi. Olen silloin aina masentunein, uupunein ja sairain :( Mutta what ever you wish. Tulen sinne.
- Anonyymi
Naiset sitä on tarjolla jos haluatte.
- Anonyymi
Rakkaani tämä ketju ei minulta. En jaa kun vain sinulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2543826TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242813Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä82051Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1291802Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93501768Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851320Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211245Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti261196Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171192Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311090