Lyhyestä virsi kaunis: Tauski on tehnyt coverin Bon Jovin Always-hitistä.
Toimitusjohtaja piti kappaletta Jumalaa pilkkaavana.
Muistatko vielä Paula
OHUA PAULA VESALASTAT
00:56
Visa Arvaatko Michael
01:21
Marrelta Beyoncé
BEYONCE
Voit kuunnella kappaleen alta Spotifyn kautta. Jostain syystä Youtube-linkki poistui viime yönä, mutta alla kuulet pätkän kappaleesta myös Facebookin kautta.
Tauskin version alta voit katsella alkuperäisen version videon.
Tauski näytti Varkauden kokoomus kaupungin valtuuston puheenjohtajalle ja kuorolle
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vai on minun ideat paskoja 🤣
Mene vittu muualle arvostelemaan- Anonyymi
Mitään muuta tehtykkäään 1970-80luvulla
Kuin käännösbiisejä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään muuta tehtykkäään 1970-80luvulla
Kuin käännösbiisejäSuomi ensin persu
Voi kuule tyhmä tehdä Suomeksi ulkomaiden hitin ääliö 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ensin persu
Voi kuule tyhmä tehdä Suomeksi ulkomaiden hitin ääliö 🤣Pari lapio
Olen Persulainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari lapio
Olen PersulainenPari Lapio Warkaus salissa
Hitti Olen Persulainen
Sekä hernekeittorock - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari Lapio Warkaus salissa
Hitti Olen Persulainen
Sekä hernekeittorockMeitä vihaa koko
Suomi ja eduskunta
Tulee aina tupaan lunta
On raskasta demareille
Puhujapöntössä rankuttaa
Toistella selvää asiaa
On tämä jo Raamatussa tiedetty
Olen Persulainen
- Anonyymi
Vesaaa sun muka hauskat aivopierut ei naurata ketään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212606
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm121763Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311735Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131720Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1751673- 331356
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko171065Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551048Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38925Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36908