Miten sinulla menee?

Anonyymi-ap

Odotatko minun tekevän jotain. Mitä. Vai onko hyvä näin.

45

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En odota mitään. Elämä ohi, niinkuin susi sanoisi. Ennen kuin ehti aikaakaan. Tiedän että mitään ei tule enää. Iso m... jäi näkemättä eräältäkin.

• Anonyymi

Kananmunan koko on aina vakio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kananmunan koko on aina vakio.

Käypä katsomassa kananmunahyllyllä. Siellä on S-, M- ja L-kokoisia kananmunia.

• Anonyymi

Odotan että sun vuoro jutella tai laittaa viestiä

• Anonyymi

Ihan hyvin menee loppujen lopuksi. En odota enää mitään. Merkit on harvinaisen selvät.

• Anonyymi

Voin huonosti kun tulin lukemaan näitä.

• Anonyymi

Odotan vain näkeväni sinut. Joko minun aloitteestani tai sinun.

• Anonyymi

Voin huonosti ja on jatkuva paha mieli.

• Anonyymi

Mullon heikko olo. Haluaisin vaan nukkuu. Voitko tulla viemään sänkyyn.

• Anonyymi

Pitkä, itkuinen puhelu äsken. Ehkä vähän auttoi oloon. Tee mitä haluat.

• Anonyymi

Voin huonosti ja tiedän etten ole riittävä. Tilanne on epäterve, mutta olen ottanut sen vastaan koska ajattelen että sinulla on surrealistinen ja abstrakti taso, joka on eri todellisuutta, eikä kaiken tarvitse olla samaa.

• Anonyymi

ja se taso voi olla, mutta jos haluaa satuttaa jonkun toisen ihmisen kautta vieläpä, niin se oksettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja se taso voi olla, mutta jos haluaa satuttaa jonkun toisen ihmisen kautta vieläpä, niin se oksettaa.

Kyllä, ja niin pikku peli, miten numerot vain, häipyvät.

T.hähähähähähä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, ja niin pikku peli, miten numerot vain, häipyvät.

T.hähähähähähä

Haista paska

• Anonyymi

Kiitos äskeisestä, se auttoi!!!

• Anonyymi

mikä auttoi, ole hyvä

• Anonyymi

Joskus sanoin oottavani sua niin kauan, kun oot valmis

Suht kohtuullinen aika menny

Toivon sun valmistelevan ittees

Se on

No more drugs

• Anonyymi

Ei ole hyvä näin. Odotan että näen sinut taas "sattumalta" ja saan katsoa silmiisi ja kuulla äänesi. Kiva jos jompikumpi tekisi jotain enemmän mutta näkeminen on nyt tärkeintä.

• Anonyymi

Menee ihan ok.
      Odotan, että hän kävelee vastaan ja näen hänet todella pitkän ajan jälkeen.
      Näin on parempi kuin ei mitään.

• Anonyymi

En odota mitään. Olen aika surullinen maailman tilanteesta. Ja toivon että saisin joskus pitää sitä naista kädestä ja lohduttaa häntä rakkaudellani, jos se on hänen parhaakseen ja minun. Mieheltä.

• Anonyymi

Hyvin menee. En odota mitään. Teen itse asioiden eteen, joita toivon tulevaisuudelta. Loput asiat saa mennä omalla painollaan. Sinulta en odota mitään, koska en tunne sinua.

• Anonyymi

Johan mä sen olen tänne laitanu. Ei ole elinajasta tietoa mutta syy on löytynyt. Ehkä vuosi. Ehkä nopeemmin. Täytyy alkaa hävittämään tavaraa niin ei ole sitten muilla liika työtä niissä

• Anonyymi

No ei mitään kehumista. Työn tekeminen sekä sen etsiminen estää hauskan. Sitten jaksaa vain löhötä himassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kai hän nainen olisi jo jollain tavalla osoittanut, että haluaisi olla enemmän tekemisissä. En löydä muita sanoja.

• Anonyymi

En odota koska otan itse yhteyttä. Uskon lämpimään tunteeseen mikä ei katso ulkoisia asioita. Mutta ymmärrän myös sen että olet saattanut rakentaa elämäsi eri arvojen kautta ja siksi katsot minuakin siitä näkökulmasta. Naiselle

• Anonyymi

Rakennan elämäni sinuun, ota vaan yhteyttä. Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakennan elämäni sinuun, ota vaan yhteyttä. Naiselta

Kirjaimesi jos uskallat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjaimesi jos uskallat?

Tällaista moskaako odotat naisen sinulle sanovan mitä mies groteskeissa yhden miehen dialogeissa kirjoittaa mihin tunget väliin? Lol

• Anonyymi

Rikoit mut mutta tiesit sen silti menee hyvin. En halua että otat yhteyttä kun et voi olla minulle mitään.

• Anonyymi

Positiivinen tulos tuli koronasta. Pientä lämpöilyä yhden päivän, nyt vähän yskää ja pieni nuha. Maku - ja hajuaisti pois. Lihassärkyjä.

• Anonyymi

En mä ihmeempiä si sodan alku syyskuun yhdestoista on jo kohta

• Anonyymi

Toivoisin, että hän tulee juttelemaan minulle. Aiheella ei väliä, kunhan vain jotenkin osottaisi minulle, että haluaa olla lähelläni. -naiselta

• Anonyymi

Niin mielelläni, ehkä jo huomenna jos tilanne sallii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan, että tulee tilaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö juttelemassa hänelle? Valitettavasti minun luokseni ei se mies tullut. Ehkä hän ei vain välitä:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö juttelemassa hänelle? Valitettavasti minun luokseni ei se mies tullut. Ehkä hän ei vain välitä:(

En käynyt, mutta en usko että hän oli edes paikalla. Näen hänet yleensä etäältä jossain kohtaa, tänään en nähnyt. Älä luovuta, en minäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käynyt, mutta en usko että hän oli edes paikalla. Näen hänet yleensä etäältä jossain kohtaa, tänään en nähnyt. Älä luovuta, en minäkään.

Ok, hyvä ettet luovuta, tulee varmasti vielä tilaisuus näkemiseen. En minäkään haluaisi luovuttaa, mutta minun tilanteessani me näemme lähes päivittäin, tänäänkin, mutta ei hän tullut luokseni, eikä tuntunut kaipaavan seuraani. Se tuntuu pahalta.

• Anonyymi

Tee mitä lystäät.

• Anonyymi

Tykkään kun juttelet mulle nykyään rennommin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan 😊 jatketaan samaa rataa, katsotaan jos tilanne joskus johonkin johtaa
      N > M

• Anonyymi

Harvoin tulee juteltua. Ikävä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun usko horjuu

Täytyy keskittyä

Huomiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun usko horjuu

Täytyy keskittyä

Huomiseen

Sanoillasi viet mut pilviin

Hetkeksi

Sekin auttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee kyllä lähes päivittäin hänen kanssaan 😊

• Anonyymi

Aika moni varmaan toivoo näkevänsä kaivattunsa. Aika luonnollinen toive.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      29
      3810
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      79
      3566
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      206
      2910
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      119
      1896
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      27
      1502
    6. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1308
    7. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      25
      1296
    8. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      232
      1294
    9. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      13
      1140
    10. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      145
      1078
    Aihe