Odotatko minun tekevän jotain. Mitä. Vai onko hyvä näin.
Miten sinulla menee?
45
814
Vastaukset
- Anonyymi
En odota mitään. Elämä ohi, niinkuin susi sanoisi. Ennen kuin ehti aikaakaan. Tiedän että mitään ei tule enää. Iso m... jäi näkemättä eräältäkin.
- Anonyymi
Kananmunan koko on aina vakio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kananmunan koko on aina vakio.
Käypä katsomassa kananmunahyllyllä. Siellä on S-, M- ja L-kokoisia kananmunia.
- Anonyymi
Odotan että sun vuoro jutella tai laittaa viestiä
- Anonyymi
Ihan hyvin menee loppujen lopuksi. En odota enää mitään. Merkit on harvinaisen selvät.
- Anonyymi
Voin huonosti kun tulin lukemaan näitä.
- Anonyymi
Odotan vain näkeväni sinut. Joko minun aloitteestani tai sinun.
- Anonyymi
Voin huonosti ja on jatkuva paha mieli.
- Anonyymi
Mullon heikko olo. Haluaisin vaan nukkuu. Voitko tulla viemään sänkyyn.
- Anonyymi
Pitkä, itkuinen puhelu äsken. Ehkä vähän auttoi oloon. Tee mitä haluat.
- Anonyymi
Voin huonosti ja tiedän etten ole riittävä. Tilanne on epäterve, mutta olen ottanut sen vastaan koska ajattelen että sinulla on surrealistinen ja abstrakti taso, joka on eri todellisuutta, eikä kaiken tarvitse olla samaa.
- Anonyymi
ja se taso voi olla, mutta jos haluaa satuttaa jonkun toisen ihmisen kautta vieläpä, niin se oksettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se taso voi olla, mutta jos haluaa satuttaa jonkun toisen ihmisen kautta vieläpä, niin se oksettaa.
Kyllä, ja niin pikku peli, miten numerot vain, häipyvät.
T.hähähähähähä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja niin pikku peli, miten numerot vain, häipyvät.
T.hähähähähähäHaista paska
- Anonyymi
Kiitos äskeisestä, se auttoi!!!
- Anonyymi
mikä auttoi, ole hyvä
- Anonyymi
Joskus sanoin oottavani sua niin kauan, kun oot valmis
Suht kohtuullinen aika menny
Toivon sun valmistelevan ittees
Se on
No more drugs
- Anonyymi
Ei ole hyvä näin. Odotan että näen sinut taas "sattumalta" ja saan katsoa silmiisi ja kuulla äänesi. Kiva jos jompikumpi tekisi jotain enemmän mutta näkeminen on nyt tärkeintä.
- Anonyymi
Menee ihan ok.
Odotan, että hän kävelee vastaan ja näen hänet todella pitkän ajan jälkeen.
Näin on parempi kuin ei mitään. - Anonyymi
En odota mitään. Olen aika surullinen maailman tilanteesta. Ja toivon että saisin joskus pitää sitä naista kädestä ja lohduttaa häntä rakkaudellani, jos se on hänen parhaakseen ja minun. Mieheltä.
- Anonyymi
Hyvin menee. En odota mitään. Teen itse asioiden eteen, joita toivon tulevaisuudelta. Loput asiat saa mennä omalla painollaan. Sinulta en odota mitään, koska en tunne sinua.
- Anonyymi
Johan mä sen olen tänne laitanu. Ei ole elinajasta tietoa mutta syy on löytynyt. Ehkä vuosi. Ehkä nopeemmin. Täytyy alkaa hävittämään tavaraa niin ei ole sitten muilla liika työtä niissä
- Anonyymi
No ei mitään kehumista. Työn tekeminen sekä sen etsiminen estää hauskan. Sitten jaksaa vain löhötä himassa.
- Anonyymi
Joo, odotan.
T.vai odotanko?
Mmmoro.
https://m.youtube.com/watch?v=BcC00JtxtsM - Anonyymi
Kai hän nainen olisi jo jollain tavalla osoittanut, että haluaisi olla enemmän tekemisissä. En löydä muita sanoja.
- Anonyymi
En odota koska otan itse yhteyttä. Uskon lämpimään tunteeseen mikä ei katso ulkoisia asioita. Mutta ymmärrän myös sen että olet saattanut rakentaa elämäsi eri arvojen kautta ja siksi katsot minuakin siitä näkökulmasta. Naiselle
- Anonyymi
Rakennan elämäni sinuun, ota vaan yhteyttä. Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakennan elämäni sinuun, ota vaan yhteyttä. Naiselta
Kirjaimesi jos uskallat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimesi jos uskallat?
Tällaista moskaako odotat naisen sinulle sanovan mitä mies groteskeissa yhden miehen dialogeissa kirjoittaa mihin tunget väliin? Lol
- Anonyymi
Rikoit mut mutta tiesit sen silti menee hyvin. En halua että otat yhteyttä kun et voi olla minulle mitään.
- Anonyymi
Positiivinen tulos tuli koronasta. Pientä lämpöilyä yhden päivän, nyt vähän yskää ja pieni nuha. Maku - ja hajuaisti pois. Lihassärkyjä.
- Anonyymi
En mä ihmeempiä si sodan alku syyskuun yhdestoista on jo kohta
- Anonyymi
Toivoisin, että hän tulee juttelemaan minulle. Aiheella ei väliä, kunhan vain jotenkin osottaisi minulle, että haluaa olla lähelläni. -naiselta
- Anonyymi
Niin mielelläni, ehkä jo huomenna jos tilanne sallii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan, että tulee tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö juttelemassa hänelle? Valitettavasti minun luokseni ei se mies tullut. Ehkä hän ei vain välitä:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö juttelemassa hänelle? Valitettavasti minun luokseni ei se mies tullut. Ehkä hän ei vain välitä:(
En käynyt, mutta en usko että hän oli edes paikalla. Näen hänet yleensä etäältä jossain kohtaa, tänään en nähnyt. Älä luovuta, en minäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käynyt, mutta en usko että hän oli edes paikalla. Näen hänet yleensä etäältä jossain kohtaa, tänään en nähnyt. Älä luovuta, en minäkään.
Ok, hyvä ettet luovuta, tulee varmasti vielä tilaisuus näkemiseen. En minäkään haluaisi luovuttaa, mutta minun tilanteessani me näemme lähes päivittäin, tänäänkin, mutta ei hän tullut luokseni, eikä tuntunut kaipaavan seuraani. Se tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Tee mitä lystäät.
- Anonyymi
Tykkään kun juttelet mulle nykyään rennommin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan 😊 jatketaan samaa rataa, katsotaan jos tilanne joskus johonkin johtaa
N > M- Anonyymi
Harvoin tulee juteltua. Ikävä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun usko horjuu
Täytyy keskittyä
Huomiseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun usko horjuu
Täytyy keskittyä
HuomiseenSanoillasi viet mut pilviin
Hetkeksi
Sekin auttaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee kyllä lähes päivittäin hänen kanssaan 😊
- Anonyymi
Aika moni varmaan toivoo näkevänsä kaivattunsa. Aika luonnollinen toive.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997