Ihanaa. Ehkäpä mies saa multa viestitä tässä joskus.
Nyt olisi hyvä tekosyy laittaa hänelle viestiä
36
520
Vastaukset
- AnonyymiLaita heti! T:MIES - AnonyymiÄlä veli hyvä riennä näihin noin innokkaasti. Taidat olla uusi palstailija. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Älä veli hyvä riennä näihin noin innokkaasti. Taidat olla uusi palstailija. Siis joo🥹 
- AnonyymiNyt on yö. Ihanat miehet nukkuu varmaan jo. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siis joo🥹 Älä omi mitään. Yritä sen sijaan tehdä pieniä keskusteluja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nyt on yö. Ihanat miehet nukkuu varmaan jo. Eikä nukuta🥱 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siis joo🥹 Hän oli sivusta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eikä nukuta🥱 Niin ei ehkä kympiltä, mutta on tämä myöhäistä viestitellä. Päivällä joskus ehkä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin ei ehkä kympiltä, mutta on tämä myöhäistä viestitellä. Päivällä joskus ehkä. Laita sit viestii et laitat kohta viestii. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laita sit viestii et laitat kohta viestii. 😊taidan mennä nukkumaan vaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:😊taidan mennä nukkumaan vaan. OK. Hyvää yötä kun menet. 🤗💤 

- AnonyymiJoo🥹 - Anonyymi👍Hyvää yötä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:👍Hyvää yötä Hyvää yötä 👍 

- AnonyymiSitä viestiä minä tässä olen jo odotellutkin. 👍 - AnonyymiHoukuttavaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Houkuttavaa. Viestitteleitsekses, se sopii sun tyyliin gubbeboy! 

- AnonyymiMiten minä (nainen) sen kuvittelen. 
 N: Hei, halusin sanoa, että olen rakastunut sinuun...🥹
 M: Mitä sinä sallit itsellesi? Miksi kirjoitat minulle työn jälkeen! Valitan sinusta huomenna pomolleni! 🤬
 The end…🙂💔- AnonyymiTai sitten käy päinvastoin ja tapahtuu jotain mahtavaa. 
- AnonyymiTuo ei vaikuta tekosyyltä kuten aloituksessa. Mies kyllä toivottavasti tulkitsee sen noin. 🧡 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuo ei vaikuta tekosyyltä kuten aloituksessa. Mies kyllä toivottavasti tulkitsee sen noin. 🧡 Toivon sulle, että miehen vastaus olisi erilainen 😅 
- AnonyymiMitäpä luulet? 
 Miten voit edes kuvitella minusta tuollaista?
 En menisi valittamaan vaikka sylkäisisit minua naamaan.
 Ottaisin v*ttuilunkin sinulta luottamuksen osoituksena.
 Haluaisin, että voisit luottaa minuun.
 Minulle kukaan ei ole koskaan sanonut noin.
 Voisin mennä onnesta sekaisin.
 Sanoisin, että olet elämäni rakkaus, rakastan sinua.
 Elämämme ei tulisi olemaan ruusuilla tanssimista.
 Mitä väliä? En edes osaa tanssia.
 Joskus haaveilin mm. materiasta omistusasunto, auto jne.
 Enään materia ym. ei merkitse minulle mitään.
 Asuisin mielummin teltassa, ilman rahaa.
 Keräisin pulloja, millä saadaan päivän ravinto.
 Olisin silti onnellisempi, kuin koskaan.
 Syy siihen olisit sinä.
 En tarvitse mitään muuta, vain sinut.
 The end! ❤️
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toivon sulle, että miehen vastaus olisi erilainen 😅 On se erilainen kun ei olla samassa duunissa. 😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On se erilainen kun ei olla samassa duunissa. 😊 Niinpä😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitäpä luulet? 
 Syy siihen olisit sinä.
 The end! ❤️Oikein mukavaa sinusta, vastauksesi sai minut hymyilemään 🙂 
- AnonyymiEi ole sun nimihymiö! Laita siihen vaik kesko! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oikein mukavaa sinusta, vastauksesi sai minut hymyilemään 🙂 Minä en sitä lukenut. Ap 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niinpä😊 Ihana olet. 😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitäpä luulet? 
 Syy siihen olisit sinä.
 The end! ❤️Tämä pitkä viesti ei ollut aloittaja. Harmi jos hän luuli niin kenelle aloitus. 😔 
- AnonyymiEi ikinä.... 

- AnonyymiOdotan sinulta viestiä ..naiselle. - AnonyymiOdotan suudelmaasi mies. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Odotan suudelmaasi mies. 💋ole hyvä 
- AnonyymiHalaa minua huomenna, pyydän 🥹 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Halaa minua huomenna, pyydän 🥹 Älä sotke tätä. Me ei nähdä huomenna. Tee omasi tai sano että tuut sivusta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:💋ole hyvä Ei vaan oikea. 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311