Ymmärrät että mä olen edelleen aika kaukana sun maailmasta. Oletan että olet pohjimmiltasi ihan täysin kartalla kaikesta.
Oliko sulla jotain oikeita tunteitakin pelkän intohimon lisäksi? En nyt syyllistä intohimosta. Se kuuluu asiaan.
Kerro nyt, mikä juttu?
Ethän sä urheilija tyhmä ole, eli varmaan
16
416
Vastaukset
- Anonyymi
En haluaisi miehenä kuulla koskaan lausetta 'Olen kaukana maailmastasi'
- Anonyymi
No sille ei voi mitään. Se ei ole valinta. Meitä yhdistää kuitenkin yksi asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sille ei voi mitään. Se ei ole valinta. Meitä yhdistää kuitenkin yksi asia.
Mikähän asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän asia
Hän tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää.
No hyvä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää.
Niin tiedänkin. Molemmilla on iso pehva..
paitsi minulla
sivupehva
- Anonyymi
No ne tunneasiat eivät ainakaan ikinä selviä MISSÄÄN netissä keskustelemalla!
- Anonyymi
Totta. Etkö voisi kuiskata tuuleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Etkö voisi kuiskata tuuleen?
Oletko tuulen alla vai mielummin minun päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tuulen alla vai mielummin minun päällä.
Luuletko että kestäisit sitä? Pakko ajatella turvallisuutta näissäkin asioissa.
- Anonyymi
sori meni ohi. en urheile.
- Anonyymi
Tiedän kyllä mihin tästä on ja mihin ei sitten luultavasti millään. Kaikessa sopimattomuudessaan tämä on kuitenkin antanut energiaa , identiteetin tunnetta ja tahtoa löytää tälle jokin merkitys. Osani taitaa kuitenkin olla kolea pettymys. Tarjolla vähintään hellyyttä tai jännitystä, ja vähemmän jalansijaa sydämessä ettei kaikki mille elämä rakentunut vaarantuisi.
- Anonyymi
Mä oon todella iloinen jos mä olen voinut vahvistaa sun identiteettiä jotenkin. Jos sussa on herännyt jotain voimakasta tämän seurauksena. Se on hyvä.
Ja me varmaan ihmisinä sovitaan toisillemme. Minusta se on itsestään selvää. Ne muut asiat sitten ovat mitä ovat, mutta eivät missään vaiheessa olleet oikeasti ylitsepääsemättömiä.
- Anonyymi
Eli-sanan eteen ei tule pilkkua.
Olet todellakin kaukana maailmastani.- Anonyymi
Eikös tuossa kuule ole sivulause? Silloinhan pilkku tulee.
- Anonyymi
Ei kai tää nyt mulle ole 🙈 Enkö mä eilen sanonut, että en taida olla oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743520
- 2012942
- 252830
- 492718
- 222624
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412425Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2372024Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241857- 421763
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen1601684