Mitäs tämä tarkoittaa

Anonyymi-ap

On tullut viime aikoina soittoja ulkomailta, luurissa teksti että puhelu tulee Irakista? Enkä ole ainoa, on kuulemma moni muukin saanut tällaisia omituisia yhteydenottoyrityksiä ulkomailta. Mitähän se meinaa?

8

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle soitti joku läski, joka väitti olevansa purkufirmasta.Googlen huijaussoitto jutska paljasti puhelun tulleen aivan muualta.Koitti kovin udella nimeäni ja minne puhelu tuli.Suomalainen soittelija.Aiemmin tuli jostain ulkomailta.
      Kyseessä on yritys saada sinut kertomaan kuka olet, mitä firmaa edustat ja sana Kyllä.Perästä ropisee laskuja kun olet mukamas tilannut jotain.He copypasteavat puheesi kuulostamaan ikäänkuin vastaisit heidän kysymyksiinsä mitä ja paljonko tilataan.

      Et kerro nimeäsi, firmaasi tai muutakaan tietoa vaan kerrot heille mitä sinun mielestäsi he voisivat seuraavaksi imeä.Sitten luuri korvaan, ja soitonesto päälle.Ongelma hetkeksi ratkaistu.Uudelle soitolle ja numerolle sama ratkaisu.

      Voihan toki olla että sinulle soitti Irakin prinssi, joka vain tarvitsee väli-aikaista lainaa about 10,000Eur jotta voi "vapauttaa" miljoonansa pankista jolloin kaikki vaivannäkösi korvataan ruhtinaallisesti.

      • Anonyymi

        Mun mielestä kannattaa vastata irakilaiselle prinssille joka on äkillisessä rahapulassa. Ei sitä koskaan tiedä mitä arvokasta prinssien pöydästä lankeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kannattaa vastata irakilaiselle prinssille joka on äkillisessä rahapulassa. Ei sitä koskaan tiedä mitä arvokasta prinssien pöydästä lankeaa.

        Ehdottomasti, prinssihän on vain onnenkaupalla löytänyt juuri sinut, enkelin auttamaan häntä pulassa.Palkkiona voi olla vaikka umpikultainen kippurakärkinen irakilainen saapikas täynnä koruja,mirhamia ja taateleita tai kukaties pääset naimisiin ja prinsessaksi sukupuolestasi riippumatta dubain haaremiin.Kuulostaa sellaiselle once in a lifetime tsäänssiltä joten tottakai myyt kesämöksäsi ja luovutat prinssille rahat.


        "ephtein didnt kil himthelf"
        (mike tyson)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, prinssihän on vain onnenkaupalla löytänyt juuri sinut, enkelin auttamaan häntä pulassa.Palkkiona voi olla vaikka umpikultainen kippurakärkinen irakilainen saapikas täynnä koruja,mirhamia ja taateleita tai kukaties pääset naimisiin ja prinsessaksi sukupuolestasi riippumatta dubain haaremiin.Kuulostaa sellaiselle once in a lifetime tsäänssiltä joten tottakai myyt kesämöksäsi ja luovutat prinssille rahat.


        "ephtein didnt kil himthelf"
        (mike tyson)

        Juujuu just näin. Mistä sitä koskaan tietää koska miss fortuna potkaisee. Ole valmis onneesi sanoi partiolainen.


    • Anonyymi

      Aina kannattaa jättää ulkomaiset puhelut vastaamatta, jos ei ole oikeita kontakteja (esim. työantaja, tutut jne.) ulkomaille.

      "Älä mieti, mitä pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä." (Masanobu Hukuoka)

      • Anonyymi

        Mene töihin
        (Subuinject Tenabööna)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin
        (Subuinject Tenabööna)

        Olen varma, ettet tiedä, mitä Hukuoka tarkoittaa ohjeellaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe