On tullut viime aikoina soittoja ulkomailta, luurissa teksti että puhelu tulee Irakista? Enkä ole ainoa, on kuulemma moni muukin saanut tällaisia omituisia yhteydenottoyrityksiä ulkomailta. Mitähän se meinaa?
Mitäs tämä tarkoittaa
8
738
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle soitti joku läski, joka väitti olevansa purkufirmasta.Googlen huijaussoitto jutska paljasti puhelun tulleen aivan muualta.Koitti kovin udella nimeäni ja minne puhelu tuli.Suomalainen soittelija.Aiemmin tuli jostain ulkomailta.
Kyseessä on yritys saada sinut kertomaan kuka olet, mitä firmaa edustat ja sana Kyllä.Perästä ropisee laskuja kun olet mukamas tilannut jotain.He copypasteavat puheesi kuulostamaan ikäänkuin vastaisit heidän kysymyksiinsä mitä ja paljonko tilataan.
Et kerro nimeäsi, firmaasi tai muutakaan tietoa vaan kerrot heille mitä sinun mielestäsi he voisivat seuraavaksi imeä.Sitten luuri korvaan, ja soitonesto päälle.Ongelma hetkeksi ratkaistu.Uudelle soitolle ja numerolle sama ratkaisu.
Voihan toki olla että sinulle soitti Irakin prinssi, joka vain tarvitsee väli-aikaista lainaa about 10,000Eur jotta voi "vapauttaa" miljoonansa pankista jolloin kaikki vaivannäkösi korvataan ruhtinaallisesti.- Anonyymi
Mun mielestä kannattaa vastata irakilaiselle prinssille joka on äkillisessä rahapulassa. Ei sitä koskaan tiedä mitä arvokasta prinssien pöydästä lankeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä kannattaa vastata irakilaiselle prinssille joka on äkillisessä rahapulassa. Ei sitä koskaan tiedä mitä arvokasta prinssien pöydästä lankeaa.
Ehdottomasti, prinssihän on vain onnenkaupalla löytänyt juuri sinut, enkelin auttamaan häntä pulassa.Palkkiona voi olla vaikka umpikultainen kippurakärkinen irakilainen saapikas täynnä koruja,mirhamia ja taateleita tai kukaties pääset naimisiin ja prinsessaksi sukupuolestasi riippumatta dubain haaremiin.Kuulostaa sellaiselle once in a lifetime tsäänssiltä joten tottakai myyt kesämöksäsi ja luovutat prinssille rahat.
"ephtein didnt kil himthelf"
(mike tyson) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti, prinssihän on vain onnenkaupalla löytänyt juuri sinut, enkelin auttamaan häntä pulassa.Palkkiona voi olla vaikka umpikultainen kippurakärkinen irakilainen saapikas täynnä koruja,mirhamia ja taateleita tai kukaties pääset naimisiin ja prinsessaksi sukupuolestasi riippumatta dubain haaremiin.Kuulostaa sellaiselle once in a lifetime tsäänssiltä joten tottakai myyt kesämöksäsi ja luovutat prinssille rahat.
"ephtein didnt kil himthelf"
(mike tyson)Juujuu just näin. Mistä sitä koskaan tietää koska miss fortuna potkaisee. Ole valmis onneesi sanoi partiolainen.
- Anonyymi
Aina kannattaa jättää ulkomaiset puhelut vastaamatta, jos ei ole oikeita kontakteja (esim. työantaja, tutut jne.) ulkomaille.
"Älä mieti, mitä pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä." (Masanobu Hukuoka)- Anonyymi
Mene töihin
(Subuinject Tenabööna) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin
(Subuinject Tenabööna)Olen varma, ettet tiedä, mitä Hukuoka tarkoittaa ohjeellaan.
- Anonyymi
Tässä kirjoituksessa on hyvät toimintaohjeet:
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010687948.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043