Kulkisimme yhdessä rattaita työnnellen aurinkoisina kesäpäivinä meren rannalla. Aurinko kultaisi hiuksesi kun koitat olla niinkuin et olisi maailman onnellisin nainen.
Nainen, ajattele jos meillä olisi vauva
45
587
Vastaukset
Voi miten kauniisti kirjoitat
- Anonyymi
Onkohan tämä se mun ruotsalainen puoli joka tällaista keksii.
Voi miten kaunis kirjoitus
- Anonyymi
Kieltämättä tuossa mielikuvassa on jotain järjettömän ihanaa. Miksi ihminen syntyy maailmaan? Tällaisia asioita varten.
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä tuossa mielikuvassa on jotain järjettömän ihanaa. Miksi ihminen syntyy maailmaan? Tällaisia asioita varten.
Haluaisitko vielä tulevaisuudessa lapsia?
- Anonyymi
Smasanavashini kirjoitti:
Haluaisitko vielä tulevaisuudessa lapsia?
Tottakai. Ehdottomasti.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se.
En ole ajatellut asiaa sinuun liittyen aiemmin. Tuli vähän puun takaa ja hämmennyin.- Anonyymi
Smasanavashini kirjoitti:
Onhan se.
En ole ajatellut asiaa sinuun liittyen aiemmin. Tuli vähän puun takaa ja hämmennyin.Miten sä tunnistelit tämän aloituksen siihen toiseen jonka kans kirjoittelit? 🤔
Hyvää yötä. Silmät painuu jo kiinni
- Anonyymi
Hyvää yötä. ♥️
- Anonyymi
Tuohon aikaan täytyy jo herätä uuteen päivään.
- Anonyymi
Aloittaja on selvästi naikkonen. Biolooginen kelloraksuttaa. Siementilausta yrittää 24ltä.😆
- Anonyymi
Sit se piltti huutaisi naama punaisena siellä vaunuissa.
- Anonyymi
Montakos vaavia ap: lla on:)
- Anonyymi
Kaikki naiset eivät halua lapsia. Meille tuo olisi painajainen.
- Anonyymi
Noh ei nyt varsinaisesti ole vauvakuumetta päällänsä
- Anonyymi
En todellakaan tee vanhan miehen kanssa mitään vauvoja. Sinä kupsahdat rintaperillisesi vie rahat ja olisin yh? Haudallako sulle vauvan kanssa seuraa pitäisin? Sitähän sä varmaan haluat. Pahaa oloa. Ei kiitos
- Anonyymi
Kuinka vanhasta on kyse, jos kupsahtaa jo muutaman vuoden päästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes 60v kanssa mieti vähän kärsimys lapsellekkin jos vanhemmat hävettävän vanhoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes 60v kanssa mieti vähän kärsimys lapsellekkin jos vanhemmat hävettävän vanhoja
Sen ikäinen on kaipaamasi mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan juuri niin wanhasta millaiseksi paistamisen itsensä kokee tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä nuupahtaneelta näyttää tämä kammenvääntö trollimiehen kanssa, aina ei skulaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks 45v mies sais mun kanssa tehdä 👩🍼!
- Anonyymi
On kupoli sekasi jollain akalla, vanhoja miehiä ahdistelee ja höpisee vauvoista. Lortto yrittää jotain umpikieroa. Mt- palvelut ei näköjään toimi..
- Anonyymi
Todellisuus vauvan kanssa on kyllä enimmäkseen jotain ihan muuta.
- Anonyymi
Kyllä. Se toukka vie äidiltä seksihalut ja kaiken huomion itseensä.
- Anonyymi
Vauva-aika on minust ihana.. ja vielä aika helppo. Ehkä koska rakastan vauvoja. On ollu koliikkivauva ja siitäkin selvisi.Taaperot vasta termiittejä onkin saa olla kokoajan siivoomassa tai sanomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva-aika on minust ihana.. ja vielä aika helppo. Ehkä koska rakastan vauvoja. On ollu koliikkivauva ja siitäkin selvisi.Taaperot vasta termiittejä onkin saa olla kokoajan siivoomassa tai sanomassa
Munkin mielestäni vauva-aika oli kyllä se ehdottomasti helpoin aika muksun kanssa ja tämä siitä huolimatta, että mä en edes pidä vauvoista noin yleisesti.
- Anonyymi
Ei kiitos. 7 vuoteen mulla nyt vähän aikaa itsennekin. Vauvat on nyt tehty.
- Anonyymi
Tässä totuus
- Anonyymi
Elämän ilot ja haavena olisi iso perhe eli 3 -4 olis hyvä luku vauvoille :)
- Anonyymi
Minä tulisin hulluksi. Kuolema parempi vaihtoehto kuin suurperhe.
- Anonyymi
Onko sulla hoidossa vauva?
- Anonyymi
On aina välillä ollut kavereitten lapsia.
- Anonyymi
En saa edes nykyisin minimi elareita ajallaan joten eipä nyt suuria intressejä lähteä lisääntymään tässä
- Anonyymi
Kelalta saat aina samana päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelalta saat aina samana päivänä.
Siihen tämä mitä ilmeisimmin menee kun sopimusta ei noudateta
- Anonyymi
Abort this ship immedialedly ladies this one insane
- Anonyymi
Ei todellakaan mitään vauvoja!!!!
Ajattele ny vähän omaakin ikääsi isukki kannalta.
Eikä mitää vauvoja kannata ajatella edes jos kaikki aika menee palstalla. Kuka sen hoitaa kun yöt kulut palstalla ja päivät nukut? - Anonyymi
Miksi en olisi maailman onnellisin? Olisin kyllä varmasti.
- Anonyymi
Seuraavassa elämässä vauvat ihania mielellään työntelisin rattaita yhdessä meren rannalla. Olisin onnellinen.
- Anonyymi
Ei kiitos. Sun pitää etsiä joku toinen. Tuo ei kuulosta minusta yhtään hyvältä.
- Anonyymi
lapset on tehty mun osalta tässä elämässä. en tuu elää pitkää elämää muutenkaa.
- Anonyymi
En ole asiaa yhtään miettinyt. Jännittävä mielikuva. Hui!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935