Esim joiden kanssa oot jutellu somessa niin kohta löytyy tältä trollisivulta sanomias juttuja
Eniten ärsyttää lapselliset ihmiset
6
209
Vastaukset
- Anonyymi
Matkijoita riittää kun ei omaa sanavarastoa ole kehittynyt. Laita joku harvinainen sana niin kohta se jo täällä jonkun teinin näpyttämänä vähän joka jutussa.
- Anonyymi
Tarkoitin fb keskusteluita. Eräs a nainen leikkii kustannuksellani taas.
- Anonyymi
Eikä ne edes tiedä mitä se tarkoittaa 😁
- Anonyymi
Kaikki noi naiset on deitti hommis vin vonk eihän ne muuten siellä olis jos päässä olis ollu järkee ja olla suhteessa
- Anonyymi
Ei ole kyse deittihommista vaan ihan silkasta pelöeilystä. Teinin asteelle vissiin jääny ilmeisest
No antaa lapsen leikkiä. Yrittää nostaa vissiin itteesä jalustalle mollaamalla minua täällä. Voisin laittaa tänne monia nimiä ja tehä pari juttua niin kulisseja kaatuis, näkisittepä ilmeitä sen jälkeen 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse deittihommista vaan ihan silkasta pelöeilystä. Teinin asteelle vissiin jääny ilmeisest
No antaa lapsen leikkiä. Yrittää nostaa vissiin itteesä jalustalle mollaamalla minua täällä. Voisin laittaa tänne monia nimiä ja tehä pari juttua niin kulisseja kaatuis, näkisittepä ilmeitä sen jälkeen 😂*pelleilystä kyse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.872396Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072094Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136