Laihduta itsesi ihannepainoon

Anonyymi-ap

41

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolmessa tunnissa 900 kcl:)

• Anonyymi

Joo ja aattele yksi kilo tarttee poistuakseen 7000 kcl kulutuksen!

• Anonyymi

No joo mut huono seksi vaan lihottaa. Tekee mieli vetää herkkuja kun ei taaskaan saanut.

• Anonyymi

No jokainenhan itse valitsee kumppaninsa tuohonkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jokainenhan itse valitsee kumppaninsa tuohonkin

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Pyh. Kolmessa minuutissa mitään laihdu.

• Anonyymi

Tee itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee itselle.

Yleensä oon kyllä yrittänyt tehdä toiselle.

• Anonyymi

mikä se sellainen laihduttaminen on jos kaupasta ostettavassa ruuassa syötetään piiloaineena ainetta joka laittaa elimistön tukkoon ja se ei toimi vaan lisää nälkäisyyden tunnetta eli tekee elimistön ruokanarkkariksi.

tämä loisijoiden keksimä hallintamekanismi pimeä sellainen on hallintaterrorismiä ihmistä kohtaan. näin saadaan työllisyyspolitiikka nostettua monin eri tavoin lisää niin terveydenhoitopuolelle, sosiaalihuoltoo , polliisille jne

mutta arvaa jos kuulut elliittiryhmittymään niin saat tiedon mitä pitää syödä ja mitä ei.

ei ole ihme että kaikennäköiset laihdutuslääkkeet ym tekevät kauppansa kun perusasiat on myyty loisintaporukan tarpeiden tyydyttämiseksi.

• Anonyymi

Paras laihdutus keino olisi syödä 2 h välein pieniä suupaloja.Hampaat ei tykkää.
        Elimistö menee pitkistä ruoka tauoista säästöliekille ja mätetään sitte hirveesti jotain nopeasti saatavaa herkkua.

• Anonyymi

ja nauramiset piälle kun muilla hyvin mennöö. annetaan noiden juosta meijänkin eestä.

• Anonyymi

ÖÖ mitä..?olin kirjottamas melkee samaa kommenttii samalla murteella tähä ?wtf… ny rupes piätä pakottammaa . jos olis mun kaivatulta tuo ni huhuh -sivusta

• Anonyymi

Työntö ja tuijotus,läskivoileipä ja rööki. Ei minun seksillä laihdu ainakaan.

• Anonyymi

Aik monel on kuulemma noinkin mu kyl niinkin voi raskaaks tul jos et ehkäsyä käytä

• Anonyymi

voi mahoton tokkiinsa kun nyt on mennynnä pasmat sekaisen pedofiililoisijoilta. mitä on tarkottannua kun ei oikein piäse seleville vesille..

• Anonyymi

varokaa roikkuvaa ja jopa riippuvaa taakkaa ja siitä olevia loisijoita.

• Anonyymi

Siinä on vaan se ongelma, että ei tee mieli naida läskin kanssa.

• Anonyymi

Olisit vähemmä stressaava eukolles

• Anonyymi

Laihdutus tapahtuu keittiössä, ei niinkään liikkuessa.

• Anonyymi

Olen sellainen kuin olen, minua on ihan riittämiin kehuttu seksikkääksi ja kauniiksi vaikka en mikään keijukainen tai kukkakeppi olekaan :)

• Anonyymi

Hyvä sinä. Mitähän selsikästä luuviulussa on? Vanhempana sillä on patalaput rintojen paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sinä. Mitähän selsikästä luuviulussa on? Vanhempana sillä on patalaput rintojen paikalla.

Ei, kyllä itse ajattelen, että viisikymppisenä on todella mukava olla hoikka ja urheilullinen. En juuri perusta ylipainosta, ja jos itselleni sellaista tulisi, olisin oitis kiristämässä ruokavaliotani sellaiseksi, että saan painoni heti kuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä itse ajattelen, että viisikymppisenä on todella mukava olla hoikka ja urheilullinen. En juuri perusta ylipainosta, ja jos itselleni sellaista tulisi, olisin oitis kiristämässä ruokavaliotani sellaiseksi, että saan painoni heti kuriin.

Siinäpä sulle tärkeää ja kehittävää ajanvietettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rööki huulessa 30min.välein pysyt hoikkana ja saat röökijätkiä jotka kehuu kuinka tuoksut hyvälle eli tupakalle.
        YÄK!Röökisuu pimpissä on riski.Munassa myös röökisuinen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rööki huulessa 30min.välein pysyt hoikkana ja saat röökijätkiä jotka kehuu kuinka tuoksut hyvälle eli tupakalle.
        YÄK!Röökisuu pimpissä on riski.Munassa myös röökisuinen nainen.

Hih,niin ne on riippuvaisia tupakasta silloinhan tupakan tuoksu on ihanaa.

• Anonyymi

Miksi laihduttaisin? Sanopa yksikin syy. Ne ihannepainot on ihan alakanttiin aseteltu.

• Anonyymi

Mulla on cutti menossa atm, pitää vaa pitää huolt et saa tarpeeks proteiinia/vitamiinei. Paino tippunutki jo kiloi.

• Anonyymi

Mä olen omasta mielestäni ihannepainossani vie punnitaan neuvolas mu kuitenkaan en ol anorektikko

• Anonyymi

Eikö ole tällaisena hyvä

• Anonyymi

Hei, liike on lääke. Voin kertoa tarinan perunasta, minkä oli osallistuttava futis kentälle potkittavaksi, sillä tuo peruna päätyi biojätteeseen, pelinsä jälkeen.....

Hei hei

Hyvästi.fi

https://m.youtube.com/watch?v=uuy0h1isb-4

• Anonyymi

Sitte ku pusattu 3kiloa kultaa poijes, sitten vasta!!

• Anonyymi

En minä ihannepainoon, en ole muutenkaan mikään ihanne. Vähän vaan.

• Anonyymi

Miksi näiden artikkelien kirjoittajia ja tämän avauksen tekijää ei pidätetä seksuaalisen materiaalin välittämisestä alaikäisten nähtäville? Pedarit taas äänessä.

• Anonyymi

Päälle ei pääse, sivulta ei yletä ja alle ei uskalla mennä.

Harrasta nyt siinä seksiä. Tosin tuosta nyt ei seiso kyllä millään konstilla muutenkaan

• Anonyymi

Käyt sitte salilla turhaan, jos ei voimia ponnistaa alle piälle alle piälle

• Anonyymi

I am working on it.

• Anonyymi

Okei. Hyvä tietää. Mutta kun seksiä ei ole, niin pitää pyöräillä.

• Anonyymi

Tuollaiseen pitää olla sitten muuta kuin 5min mu*a

• Anonyymi

Luulen että et kyllä mun kyydissä valittais....

• Anonyymi

Kyykkään salilla joten reidet on rautaa ratsastaessa. Ihannepsino? Mitä se on?Tuijottaako nykyään joku vaakaa?

• Anonyymi

Ei vaakaa vaan mittanauhaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      73
      4088
    2. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      81
      3775
    3. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      39
      3062
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      160
      3010
    5. Iida Vainio

Raskaana. Lapsi syntyy jouluna. Siinä syy tähän häätouhuun.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      2884
    6. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      54
      2788
    7. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      59
      2614
    8. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      45
      2195
    9. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      39
      2017
    10. Kun näen sinut

Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus
      Ikävä
      59
      1788
    Aihe