Käytännössä siis se*ksi voi olla yhtä hyvä laihdutusmuoto kuin esimerkiksi kävely tai pyöräily, jotka kuluttavat suurin piirtein saman määrän kaloreita tuntia kohden.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000000130792.html
Laihduta itsesi ihannepainoon
41
555
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmessa tunnissa 900 kcl:)
- Anonyymi
Joo ja aattele yksi kilo tarttee poistuakseen 7000 kcl kulutuksen!
- Anonyymi
No joo mut huono seksi vaan lihottaa. Tekee mieli vetää herkkuja kun ei taaskaan saanut.
- Anonyymi
No jokainenhan itse valitsee kumppaninsa tuohonkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jokainenhan itse valitsee kumppaninsa tuohonkin
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Pyh. Kolmessa minuutissa mitään laihdu.
- Anonyymi
Tee itselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee itselle.
Yleensä oon kyllä yrittänyt tehdä toiselle.
- Anonyymi
mikä se sellainen laihduttaminen on jos kaupasta ostettavassa ruuassa syötetään piiloaineena ainetta joka laittaa elimistön tukkoon ja se ei toimi vaan lisää nälkäisyyden tunnetta eli tekee elimistön ruokanarkkariksi.
tämä loisijoiden keksimä hallintamekanismi pimeä sellainen on hallintaterrorismiä ihmistä kohtaan. näin saadaan työllisyyspolitiikka nostettua monin eri tavoin lisää niin terveydenhoitopuolelle, sosiaalihuoltoo , polliisille jne
mutta arvaa jos kuulut elliittiryhmittymään niin saat tiedon mitä pitää syödä ja mitä ei.
ei ole ihme että kaikennäköiset laihdutuslääkkeet ym tekevät kauppansa kun perusasiat on myyty loisintaporukan tarpeiden tyydyttämiseksi.- Anonyymi
Paras laihdutus keino olisi syödä 2 h välein pieniä suupaloja.Hampaat ei tykkää.
Elimistö menee pitkistä ruoka tauoista säästöliekille ja mätetään sitte hirveesti jotain nopeasti saatavaa herkkua.
- Anonyymi
ja nauramiset piälle kun muilla hyvin mennöö. annetaan noiden juosta meijänkin eestä.
- Anonyymi
ÖÖ mitä..?olin kirjottamas melkee samaa kommenttii samalla murteella tähä ?wtf… ny rupes piätä pakottammaa . jos olis mun kaivatulta tuo ni huhuh -sivusta
- Anonyymi
Työntö ja tuijotus,läskivoileipä ja rööki. Ei minun seksillä laihdu ainakaan.
- Anonyymi
Aik monel on kuulemma noinkin mu kyl niinkin voi raskaaks tul jos et ehkäsyä käytä
- Anonyymi
voi mahoton tokkiinsa kun nyt on mennynnä pasmat sekaisen pedofiililoisijoilta. mitä on tarkottannua kun ei oikein piäse seleville vesille..
- Anonyymi
varokaa roikkuvaa ja jopa riippuvaa taakkaa ja siitä olevia loisijoita.
- Anonyymi
Siinä on vaan se ongelma, että ei tee mieli naida läskin kanssa.
- Anonyymi
Olisit vähemmä stressaava eukolles
- Anonyymi
Laihdutus tapahtuu keittiössä, ei niinkään liikkuessa.
- Anonyymi
Olen sellainen kuin olen, minua on ihan riittämiin kehuttu seksikkääksi ja kauniiksi vaikka en mikään keijukainen tai kukkakeppi olekaan :)
- Anonyymi
Hyvä sinä. Mitähän selsikästä luuviulussa on? Vanhempana sillä on patalaput rintojen paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä. Mitähän selsikästä luuviulussa on? Vanhempana sillä on patalaput rintojen paikalla.
Ei, kyllä itse ajattelen, että viisikymppisenä on todella mukava olla hoikka ja urheilullinen. En juuri perusta ylipainosta, ja jos itselleni sellaista tulisi, olisin oitis kiristämässä ruokavaliotani sellaiseksi, että saan painoni heti kuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä itse ajattelen, että viisikymppisenä on todella mukava olla hoikka ja urheilullinen. En juuri perusta ylipainosta, ja jos itselleni sellaista tulisi, olisin oitis kiristämässä ruokavaliotani sellaiseksi, että saan painoni heti kuriin.
Siinäpä sulle tärkeää ja kehittävää ajanvietettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rööki huulessa 30min.välein pysyt hoikkana ja saat röökijätkiä jotka kehuu kuinka tuoksut hyvälle eli tupakalle.
YÄK!Röökisuu pimpissä on riski.Munassa myös röökisuinen nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rööki huulessa 30min.välein pysyt hoikkana ja saat röökijätkiä jotka kehuu kuinka tuoksut hyvälle eli tupakalle.
YÄK!Röökisuu pimpissä on riski.Munassa myös röökisuinen nainen.Hih,niin ne on riippuvaisia tupakasta silloinhan tupakan tuoksu on ihanaa.
- Anonyymi
Miksi laihduttaisin? Sanopa yksikin syy. Ne ihannepainot on ihan alakanttiin aseteltu.
- Anonyymi
Mulla on cutti menossa atm, pitää vaa pitää huolt et saa tarpeeks proteiinia/vitamiinei. Paino tippunutki jo kiloi.
- Anonyymi
Mä olen omasta mielestäni ihannepainossani vie punnitaan neuvolas mu kuitenkaan en ol anorektikko
- Anonyymi
Eikö ole tällaisena hyvä
- Anonyymi
Hei, liike on lääke. Voin kertoa tarinan perunasta, minkä oli osallistuttava futis kentälle potkittavaksi, sillä tuo peruna päätyi biojätteeseen, pelinsä jälkeen.....
Hei hei
Hyvästi.fi
https://m.youtube.com/watch?v=uuy0h1isb-4 - Anonyymi
Sitte ku pusattu 3kiloa kultaa poijes, sitten vasta!!
- Anonyymi
En minä ihannepainoon, en ole muutenkaan mikään ihanne. Vähän vaan.
- Anonyymi
Miksi näiden artikkelien kirjoittajia ja tämän avauksen tekijää ei pidätetä seksuaalisen materiaalin välittämisestä alaikäisten nähtäville? Pedarit taas äänessä.
- Anonyymi
Päälle ei pääse, sivulta ei yletä ja alle ei uskalla mennä.
Harrasta nyt siinä seksiä. Tosin tuosta nyt ei seiso kyllä millään konstilla muutenkaan- Anonyymi
Käyt sitte salilla turhaan, jos ei voimia ponnistaa alle piälle alle piälle
- Anonyymi
I am working on it.
- Anonyymi
Okei. Hyvä tietää. Mutta kun seksiä ei ole, niin pitää pyöräillä.
- Anonyymi
Tuollaiseen pitää olla sitten muuta kuin 5min mu*a
- Anonyymi
Luulen että et kyllä mun kyydissä valittais....
- Anonyymi
Kyykkään salilla joten reidet on rautaa ratsastaessa. Ihannepsino? Mitä se on?Tuijottaako nykyään joku vaakaa?
- Anonyymi
Ei vaakaa vaan mittanauhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154