”Mikään muu paikka kuin Helsingin Messukeskus ei mahdollista näin suurta sisätiloissa pidettävää alan ammattitapahtumaa Suomessa”
”Tarjontaa Maatalouskonemessuilla Helsingissä on paljon ja messuilla pääsee vertailemaan eri tuotteita ja koneita sekä tapaamaan asiantuntijoita. Helsinki tarjoaa lisäksi messuvieraille tekemistä ja messuvierailuun voi yhdistää vaikka mitä”
Odotettavissa tukijussien invaasio kaupunkiin kun tunkevat ihmettelemään verovaroilla hankittavia laitteita.
Valitettavan monelle tukijussille vähennyksiin kelpaava ryyppykeikka!
Helsingin Maatalouskonemessut
7
231
Vastaukset 7
- Anonyymi
Oioioi...navettarakastaja jatkaa kirjoituksiaan.....
- Anonyymi
Maatalouskaunakko jakaa kateuttaan.... Ei haittaa!
- Anonyymi
Siis ryyppäämään, ryyppäämään joka aamu sännätään ja kun messut on ohi niin lisää kännätään.
- Anonyymi
Koskenkorvalla sanothin, että ohoran tuotanto ei saa Suomes enää yhtää vähetä.
- Anonyymi
Helsinki on sitten väärä paikka niin maatalous kuin muillekin messuille, jos vierailijoita siellä ryypytetään ja hotelleissa majoitetaan. Paraasta olisi pitää vaan ne messut maakunnissa missä moisia paheita ei tuossa mitassa ole tarjolla.
Ja taitaa olla niin että näytteilleasettajat niitä messuja mieluusti Hesaan laittavat oman mukavuutensa takia. - Anonyymi
Niin kaukana on Helsinki, että puoli Suomea ei edes harkitse sinne messuille tulemista.
- Anonyymi
Ei taatusti mene messuille. Ei mitään mielenkiintoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5161038- 59677
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52584
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.239551Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.83540Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta97469Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460