Poliisin tupla moraali onko poliisi puolueton?

Anonyymi-ap

Ihmiset kertovat kuinka poliisit on pahoinpitelyt heittä putkassa ym ja poliisi rikokset blogi luke mitä rikoksia poliisi on aiemmin tehnyt mm pahoinpitelyistä ym ja poliisi lakaisee jäljet maton alle ym.

Samalla poliisi tosi tv sarjassa näyttävät kuinka mukavia he ovat.

Poliisit on tosin käynnyt minun luona ja joka kerta vienyt putkan ilman syytä eli sanovat että minä olen esim uhkaillut mutta ei minä ketän ole uhkaillut ihan mukavia ihmisiä siellä kerrostalossa on aasunut.

Että ei ne aina ole yhtä mukavia kun tosi tv sarjassa ole ollut.

Kerran minun auto jäi bussipysäkille kun sittä meni kytkin ja poliisit tuli minun luo hakeman auton avain että saa siirtää auto ja samalla he veivät minut putkan.

Eli ei kai poliisi puolueeton ole jotkut ihmiset kertovat kuinka heittä on pahoinpitelyt putkassa ja tosi tv sarjassa he näyttävät kuinka mukavia he ovat.

3

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän putkaan joutuneet ole itse kohtalonsa valinneet

• Anonyymi

Ap kertoo että hänen oli väitetty uhkailleen vaikkei ollut. Eikö ole ainakin periaatteessa mahdollista että joku soittaa tuollaista asiaa vaikka se ei ole totta?

• Anonyymi

Poliisi on etonPuolue...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5426
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2995
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2323
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1955
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      19
      1885
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1810
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1415
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      68
      1371
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1284
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1160
    Aihe