Ihmiset kertovat kuinka poliisit on pahoinpitelyt heittä putkassa ym ja poliisi rikokset blogi luke mitä rikoksia poliisi on aiemmin tehnyt mm pahoinpitelyistä ym ja poliisi lakaisee jäljet maton alle ym.
Samalla poliisi tosi tv sarjassa näyttävät kuinka mukavia he ovat.
Poliisit on tosin käynnyt minun luona ja joka kerta vienyt putkan ilman syytä eli sanovat että minä olen esim uhkaillut mutta ei minä ketän ole uhkaillut ihan mukavia ihmisiä siellä kerrostalossa on aasunut.
Että ei ne aina ole yhtä mukavia kun tosi tv sarjassa ole ollut.
Kerran minun auto jäi bussipysäkille kun sittä meni kytkin ja poliisit tuli minun luo hakeman auton avain että saa siirtää auto ja samalla he veivät minut putkan.
Eli ei kai poliisi puolueeton ole jotkut ihmiset kertovat kuinka heittä on pahoinpitelyt putkassa ja tosi tv sarjassa he näyttävät kuinka mukavia he ovat.
Poliisin tupla moraali onko poliisi puolueton?
Anonyymi-ap
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän putkaan joutuneet ole itse kohtalonsa valinneet
- Anonyymi
Ap kertoo että hänen oli väitetty uhkailleen vaikkei ollut. Eikö ole ainakin periaatteessa mahdollista että joku soittaa tuollaista asiaa vaikka se ei ole totta?
- Anonyymi
Poliisi on etonPuolue...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103814
- 863563
- 473413
- 592603
- 2002601
- 492338
- 192278
- 202256
- 362099
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl402053