Siis kuka pääsee, kuka ei. Ajokorttia varten ei. Ennen oli paremmin, viisi vuotta sitten pääsin. Miksi enää maksaa veroja kuntaan ja valtiolle kun hukkaavat ne kuitenkin. Ihmetyttää nyky meininki. Onko muualla paremmin? Tarvitaanko Kannuksessa lääkäriä?
Lääkäri palveut?
18
518
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen ettei täällä ole ollekkaan lääkäriä. Mahdoton tehtävä päästä lääkärille. Niimpä menen aina kun hätä Kokkolan yhteispäivystykseen. Rintapistoa sydän seudulla kävin muutama vuosi sitten täällä Kannus TK. Ei päässyt lääkärille, hoitaja totesi menee itsestään ohi.
Toinen tapaus kesällä kun nilkka kovasti turvonnut ja jalka kipeä. Menin Kannus TK epäilin jos laskimotukosta. Hoitaja vilkaisi ja totesi ein hänen mielestään näytä sellaiselle.
Menin Kokkolan yhteispäivystykseen jossa heti lääkärit otti vakavasti. Annettiin välittömästi lioutus piikki ja määräys ultraan ja röntgeniin. Siellä ultrattiin kaikki verisuonet nilkasta vatsaan asti molemmilta puolen ja luut kuvattiin röngtenissä.
Kerroin erikoislääkärille kuinka Kannuksessa hoidettiin, sanoi ettei huippulääkärikään voi nähdä kaikkea varmasti pelkällä vilkaisulla, hoitajasta puhumattakaan.
Toivottavasti tänne saadaan lääkäri ja päivystys toimimaan. - Anonyymi
Kannuksen Sote-asemalla työskentelee jatkuvasti useita lääkäreitä ja odotusaika on lyhyempi kuin Kokkolan Sote-asemalle.
- Anonyymi
Miksei Kannuksessa pääse koskaan lääkärille? Monet muutkin ihmettelevät ?
- Anonyymi
Yöpäivystys on vain Kokkolassa tai Oulussa. Kannuksessa ensiapu ja päivystys arkisin klo 8-16.
- Anonyymi
Päivällä ei pääse Kannukseen lääkärille, vain hoitajalle , kannattaa ajaa Kokkolaan yhteispäivystykseen. Ei Kannuksessa tarvita lääkäriä, nopeammin käy Kokkolassa.
- Anonyymi
Eikö tuo Kannuksen TK lopu tai tulee jonkinasteinen loppusijoituspaikka kuolemaa odottaville. Säästöjä tulee ennen kuin liitytään isompaan sote alueeseen eikä entiseen koskaan palata eli menetetään terveyspalvelut.
- Anonyymi
Keski-Pohjanmaan Soitella on kolme sote-keskusta: Kokkola, Kannus ja Veteli. Muut ovat pienempiä terveysasemia tai - pisteitä.
- Anonyymi
Soitin eilen tkhon, kosmeettinen haitta. Mulla ei siis kiireellinen. 2 viikkoo hoidetaan vaan kiireelliset. Kuun lopulla voi soittaa kiirettömii aikoja.
- Anonyymi
Hyin Kannuksessa lääkäriin pääsee jos on todella tarve. Hyvä että sairaanhoitajat seulovat potilaat lääkärille että he voivat hoitaa todella sairaita.
Ajokortti on ylellisyyttä ja kuuluu yksityiselle puolelle uusittavaksi. - Anonyymi
Sarjavalittajat, luulosairaat ja työmaapinnarit kuormittavat Kannuksessakin lääkäreitä
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät ketkä käyttää lääkäri palveluja ? Tai ketkä on luulosairaita ? Roikut itse siellä aina vastaan otolla kun tiedät. Muuten ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät ketkä käyttää lääkäri palveluja ? Tai ketkä on luulosairaita ? Roikut itse siellä aina vastaan otolla kun tiedät. Muuten ei voi tietää.
Taisi osua arkaan paikkaan
- Anonyymi
Kokkolassa ajokorttia varten on mentävä yksityiselle.
- Anonyymi
Kantakirijat vielä fiulupitäjäsä.
- Anonyymi
Erittäin nopeasti pääsee Kannuksessa tk lääkärille. Ihan huippu tk!
- Anonyymi
Aiemmin oli ja olin silloin poliittisen urani huipulla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987