Mielessä, kun niin kovasti näytät huolehtivan ettei mulle satu mitään. Kiitos kyl mä pärjään. Vai onko se tapasi osoittaa välittämistä? Mielestäni vähän hassua, en ole tottunut tämmöiseenkään.
N > M
Mitä sulla oli
12
429
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kyllä Jumala sinusta huolen pitää. Aina pitänyt.
- Anonyymi
Ei ole kyse semmoisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse semmoisesta
Kyllä Hänet sinusta näkee. Aina kanssasi missä ikinä oletkin.
- Anonyymi
Tykkään ja välitän sinusta. 🥰
- Anonyymi
Ihana kuulla ❤️🥰
- Anonyymi
minä olen nainen ja yrittänyt vaan katsoa että meidän jutut, tietyn porukan, ei aiheuttaisi enempää ongelmia muille. kiitos, poistutaan pian.
- Anonyymi
tai katsoa ettei jutut sekaantuisi. joillakin on omat juttunsa, minun piireissä / porukoissa jne. moni ei tykkää että kaikki "jakaa" itseään muille tai haluaa heistä jotain. sitä ei pidä ottaa itseensä, kuulun itsekin heihin. se on vaan itsensä suojelemista ja rajojen asettamista. minä voin silti jutella ja tavata ihmisiä muuten vaikka en halua muuta "yhteistyötä".
- Anonyymi
En epäile ettei pärjäisi. Mutta välitän niin paljon ja enemmän.
- Anonyymi
Välitän myös hänestä miehestä paljon, olen tuonut sen sanoillani ilmi vaikka tunteista ei olla puhuttu.
- Anonyymi
😂😂😂☀️♥️
- Anonyymi
Ei ole sinusta kyse.
- Anonyymi
No ei varmastikkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6501552- 751264
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan841065Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli831016- 82988
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52863Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10838Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss255835- 67827
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35722