Mielessä, kun niin kovasti näytät huolehtivan ettei mulle satu mitään. Kiitos kyl mä pärjään. Vai onko se tapasi osoittaa välittämistä? Mielestäni vähän hassua, en ole tottunut tämmöiseenkään.
N > M
Mitä sulla oli
12
422
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Jumala sinusta huolen pitää. Aina pitänyt.
- Anonyymi
Ei ole kyse semmoisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse semmoisesta
Kyllä Hänet sinusta näkee. Aina kanssasi missä ikinä oletkin.
- Anonyymi
Tykkään ja välitän sinusta. 🥰
- Anonyymi
Ihana kuulla ❤️🥰
- Anonyymi
minä olen nainen ja yrittänyt vaan katsoa että meidän jutut, tietyn porukan, ei aiheuttaisi enempää ongelmia muille. kiitos, poistutaan pian.
- Anonyymi
tai katsoa ettei jutut sekaantuisi. joillakin on omat juttunsa, minun piireissä / porukoissa jne. moni ei tykkää että kaikki "jakaa" itseään muille tai haluaa heistä jotain. sitä ei pidä ottaa itseensä, kuulun itsekin heihin. se on vaan itsensä suojelemista ja rajojen asettamista. minä voin silti jutella ja tavata ihmisiä muuten vaikka en halua muuta "yhteistyötä".
- Anonyymi
En epäile ettei pärjäisi. Mutta välitän niin paljon ja enemmän.
- Anonyymi
Välitän myös hänestä miehestä paljon, olen tuonut sen sanoillani ilmi vaikka tunteista ei olla puhuttu.
- Anonyymi
😂😂😂☀️♥️
- Anonyymi
Ei ole sinusta kyse.
- Anonyymi
No ei varmastikkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505187Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.712964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2891480Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721153Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781126Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924