Mielessä, kun niin kovasti näytät huolehtivan ettei mulle satu mitään. Kiitos kyl mä pärjään. Vai onko se tapasi osoittaa välittämistä? Mielestäni vähän hassua, en ole tottunut tämmöiseenkään.
N > M
Mitä sulla oli
12
420
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Jumala sinusta huolen pitää. Aina pitänyt.
- Anonyymi
Ei ole kyse semmoisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse semmoisesta
Kyllä Hänet sinusta näkee. Aina kanssasi missä ikinä oletkin.
- Anonyymi
Tykkään ja välitän sinusta. 🥰
- Anonyymi
Ihana kuulla ❤️🥰
- Anonyymi
minä olen nainen ja yrittänyt vaan katsoa että meidän jutut, tietyn porukan, ei aiheuttaisi enempää ongelmia muille. kiitos, poistutaan pian.
- Anonyymi
tai katsoa ettei jutut sekaantuisi. joillakin on omat juttunsa, minun piireissä / porukoissa jne. moni ei tykkää että kaikki "jakaa" itseään muille tai haluaa heistä jotain. sitä ei pidä ottaa itseensä, kuulun itsekin heihin. se on vaan itsensä suojelemista ja rajojen asettamista. minä voin silti jutella ja tavata ihmisiä muuten vaikka en halua muuta "yhteistyötä".
- Anonyymi
En epäile ettei pärjäisi. Mutta välitän niin paljon ja enemmän.
- Anonyymi
Välitän myös hänestä miehestä paljon, olen tuonut sen sanoillani ilmi vaikka tunteista ei olla puhuttu.
- Anonyymi
😂😂😂☀️♥️
- Anonyymi
Ei ole sinusta kyse.
- Anonyymi
No ei varmastikkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172494Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671639Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091559Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71557Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471433Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell901375Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311127En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086