Kertokaas paikkoja jotka ootte kokenut täysin alaviivaisiks paikoiks...
Peppers?
Oulun paskoin baari ja työntekijät???
32
4951
Vastaukset
- keke
tää mesta on aivan varmasti paskin baari missä olen ikinä käyny. kunnon luuseri paikka, ainaki asiakkaat on ainaski sen näkösii. ihme hiippareita löytyy ihan liikaa. eipä noi työntekijätkään mitään parhaimmistoa ole. perkele ku yhtä naistyöntekijää innostuin puristaa perseestä nii sehän siitä innostu ja nakkas tuopit selkään. ihan vitun siistiä....
- asiakas
No ihan oikein sulle jos sait tuopin selkään, toivottavasti opetti olemaan tekemättä sitä toista kertaa. Ajattele hetki tarjoilijan näkökulmasta, teet paskaa duunia keskellä yötä ja sitten joku känniääliö katsoo oikeudekseen vielä puristella perseestä niinkuin olisit joku huora. Sinunkaltaistesi ääliöiden takia rento ja asiallinen tarjoilija voi ennenpitkää muuttua pysyvästi töykeäksi.
Paskin baari on Peppers. - Kanta-asiakas
Kylläpä on asian laita silleen että Oulussa ei ole muita hyviä baareja, ku Woodoo. Keikkapaikkana toi ei kyl oo mikään kaksinen, mutta fiilikseltään ehdoton ykkönen. Henkilökunta on aina ollut ystävällistä ainaki mulle, mutta enpä kyllä ole puristellut tarjoilijoita perseestä vaikka kuin ois tehny mieli ;)
Paskoin baari on kyl joku muu ku Woodoo.
- jönssi
sielä poket kyttää niinku albiinoa afrikassa ja hulluna alaikäsiä teinejä jotka nirpistelee ylpeinä ku on päästy alaikäsenä oikeeseen baariin. tarjoilijat tosin on kauniita..
- mies isolla ässällä
Kanttis on kyllä kaupungin paskoin baari vaikka iso onkin ja sieltä jos mistä saa yleensä naisia! Paskaksi sen tekee junttimainen meininki ja sinne maakunnista pakkautuvat törtöt jotka tulevat vaan tappelemaan.
- Sorrowbringer
Paras: Woodoo
Surkein: Hotti - =)
Paras:woodoo ja lentävä
PASKIN: Reidar, Hotti ja kantis ja ennen kaikkea JUMPRU - JP
Woodoo, Mona Lisa, Reidar jne. kaikki nämä teinihelvetit, jotka joutaisi räjäyttää taivaalle! Varsinkin tämä Woodoo on tosi syvältä, pitkätukkaräkänokkaliimanhaistelijoita pullollaan, kerran olen käynyt ja toista kertaa en mene!
- RumaRillumaRei
Eräs paikka on aika huono keskustassa.
Samassa rakennuksessa sijaitsee myös muita yrityksiä.
Huonot poket oli siellä. - haistaagjjjhk
se mikälie ykänpubi toppilas, luusereita täynnä
- einorööni
Tähti & Iskelmäbaari. Fiksut tilat ja muuten hyvä meininki, mutta kaupungin kusipäisimmät poket ja tylyimmät tarjoilijat.
- tosiPaskaIskelmäbaari
eihän siellä Iskelmäbaarissa edes saa palvelua, kun yrittää juomaa ostaa, baaritiskillä aivan liian vähän työntekijöitä ja kaikki etuilevat
samoin discon puolella, baaritiskillä vain yksi työntekijä, joka ei osaa edes asiakaspalvelun aakkosia - dirlandaa2
tosiPaskaIskelmäbaari kirjoitti:
eihän siellä Iskelmäbaarissa edes saa palvelua, kun yrittää juomaa ostaa, baaritiskillä aivan liian vähän työntekijöitä ja kaikki etuilevat
samoin discon puolella, baaritiskillä vain yksi työntekijä, joka ei osaa edes asiakaspalvelun aakkosiakomppaan, ja ne portsarit tosi tympeitä. tietäneekö joku kun huhu kulkee että koko paikka purettaisiin jonkun uuden tieltä? tässä vuoden sisällä...jo joutaskin
- AsiakasJoMontaVuotta
Kantiksen kikkarapäinen naistarjoilija/baarimikko on ehdottomasti törkein ja huonoin asiakaspalvelija mihin olen törmännyt! Ja huonoa asikaspalvelua kerta toisensa jälkeen niin minulle kuin muillekkin asiakkaille.. Muuten kantis loistava paikka!
- Kaikki käyty
Oluthuone Leskinen, asiakaspalvelua ei juurikaan . Tarjoilijat nauravat mm. asiakkaan ulkonäölle ja vaatetukselle ja kisailevat keskenään.
- rythmblues
pakko nauttia vaan sarkasmisuudesta oulusa
- kansa.paareille
Ylivoimainen ykkönen on Kansanbaari. Tällä alalla.
- 64vÄijä
Paras on ehdottomasti Lentävälautanen. Hyvä olut ja nopeat tarjoiliat.
- Fuckers
Fuckers bar on paskin. Horoja paikka täynnä.
- ihanouto
Missä se tuommoinem on?
- alasalmi
Ala Arli
- muhammed_
tuel meita uusi pitsaria Isis Kebab! ei muna karva pitsa!!
- voivoikalervoataas
voi vittu ku naurattaa niin että kuset on housuissa
keksi jo jotain uutta Kalervo!
- PeppersTäynnäÖrinää
Peppers on huonoin ja haisevin räkälä Oulussa. Huono palvelu = äkäisiä tarjoilijoita, jotka eivät myy kaljaa, tuijottavat vain tietokonetta tai omaa kännyä ja asiakkaat varkaita ja pummeja ja haisevat pahalta ja poket kiukkuisia ja puolueellisia.
Kammottava läävä. - marjaleenaMölöMölöMannu
paikka ku paikka tuntuu p-kalle paikalle jos tarjolu loppuu enne valomerkki%C3%A4. %26quot%3Boot saanu jo tarpeeksi%26quot%3B. juomaako%3F%3Cbr %2F%3E%25%DDDD
- MannaaMarjaLeenanMölöön
no voe hellanlettas
- Bortsari_evp
Vieläkö Peppers on Oulun alamaailman kundien kantapaikka?
- järkky
Kaketsun Wanha Mestari, hinnat kalliimmat kuin keskustan paikoissa ja rikollisia täynnä koko paikka joita henkilökunta vielä hyyssää/suojelee???
- RymyRituliini
yökerho laitakaupungille! ja K-54!!
P S oon se peppersi iihan kiva paika tietylle sakille.
%P - mutititoktptto
mitäs porukat on mieltä rajakylän kulkurista ja patelan Housesta?.
- luulija--
aloitus on vanha, mutta ihmetyttää kuin ihmisiä kiinnostaa p*ska niin paljon.
Luulisi, että ne parhaat paikat kiinnostais enemmän- ParasPaskantaaPäivittäin
paska kiinnostaa koska jos paskaa ei ole tai tule niin koko ihminen kuoleutuu ja silimät alkavat harittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791