Kiitos Jeesus

Anonyymi-ap

Kun silloin tuhansia vuosia sitten näytit meille tien. Opetit meille Isästä ja kerroit hänestä niin paljon. Näytit hänen kasvonsa meille, vaikka moni sitä ei vieläkään ymmärrä. Kannoit aina toisten taakat. Ketään et hylkinyt, vaan annoit jokaisen sinua etsivän tulla luoksesi. Aina autoit ja aina paransit sairaat. Kenet tahansa sinä otit kuin isä poikansa vastaan.

Rakas Jeesus. Sinun kärsimyksesi ristillä on tieni viitta. Sinä kannoit koko maanpäällisen aikasi sitä taakkaa ja tuskaa, josta voimme me muut vain palasia kokea. Sinä et kumartanut paholaista kun sinua koeteltiin, vaan asetit jopa hänet palvelemaan herraansa. Vaikka koko maailma ja sen aarteet rikkauksineen olisi sinulle luvattu, niin silti tiesit totuuden.

Kiitos Jeesus kun otit minunkin syntini harteillesi. Tiesit että minä tulen seuraamaan sinua ja siksi minusta niin kovan huolen otit. Tiesit jo silloin minne tieni veisi, ellet sinä olisi uhrautunut kaikkien, myös minunkin tähden.

Minä odotan sinua Herrani. Pyhitetty olet sinä joka tulet Herran nimessä. Kiitos kun annoit minulle elämän.

Rakastan sinua.

22

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka samaan malliin..

      • Anonyymi

        Herran käsissä kohtaloni lepää.


    • Anonyymi

      Olet ap siis kirjanoppinut?

    • Anonyymi

      Toivottavasti et ole sekaantunut tämän palstan puuhiin millään tavalla. Muussa tapauksessa kirjoittamaltasi putoaa pohja.

      • Anonyymi

        Narsistin peruspiirre esittää uskovaista redflag. Piru on aina piru vaikka voissa paistaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin peruspiirre esittää uskovaista redflag. Piru on aina piru vaikka voissa paistaisi

        Ehkä tähän massapostaajamieheen iskee ajoin tällainen jumalan pelko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin peruspiirre esittää uskovaista redflag. Piru on aina piru vaikka voissa paistaisi

        No ei kyllä ole. Sen sijaan uskovaisissakin voi olla narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä. Onhan näitä erilaisia karismaattisia saarnasmiehiä ollut joiden toiminnalla ollut katastrofaaliset seuraukset.

        Outoa vain että yhtäkkiä täällä joku kylvää tällaisia Jeesukselle omistettuja kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tähän massapostaajamieheen iskee ajoin tällainen jumalan pelko

        No sinähän senkin tiedät kaikkitietävä kun olet yleensä en edes vastaa luuserille tyhmän kanssa kun ei kannata väitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä ole. Sen sijaan uskovaisissakin voi olla narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä. Onhan näitä erilaisia karismaattisia saarnasmiehiä ollut joiden toiminnalla ollut katastrofaaliset seuraukset.

        Outoa vain että yhtäkkiä täällä joku kylvää tällaisia Jeesukselle omistettuja kirjoituksia.

        Se kalastelee yhtä naista. Mutta on tullut jo ilmi mikä on miehiään. Harmi. Ja eihän sille mitään voi. Ketään kun ei voi muuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä ole. Sen sijaan uskovaisissakin voi olla narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä. Onhan näitä erilaisia karismaattisia saarnasmiehiä ollut joiden toiminnalla ollut katastrofaaliset seuraukset.

        Outoa vain että yhtäkkiä täällä joku kylvää tällaisia Jeesukselle omistettuja kirjoituksia.

        Palstalla on kaikenlaisia sekopäitä, joten sinänsä ei yllätä.


    • Anonyymi

      Se riittää palstamies kun kerran vähän rukoilee ja jos elämä ei muutu heti kummemmaksi voit jatkaa samaan malliin nyrkkiä puiden

      • Anonyymi

        Juuri näin se menee👌


      • Anonyymi

        Rukoilu ja anteeksipyytely ei auta Jumalan kanssa. Jokaisen ihmisen on tultava uskomaan, muuten menevät kadotukseen. Usko > teot. Teot eivät muuta ihmistä, usko Jeesukseen muuttaa.


    • Anonyymi

      Hei olen samaa mieltä. Olen liian herkkä parisuhteeseen ja olen myös liian tunne ihminen. Jeesus on paras vaihtoehto. J

      • Anonyymi

        Älä suotta J heitä kirvestä kaivoon. Toinen herkkä ja hyvä voi löytää toisen herkän ja hyvän. Usein nämä narsistit osaa sen esiintymisen ja viettelyn kohteliaisuuden taidon kunnes helvetti astuu maan päälle ja piru tulee esille.
        Syytön on se joka siihen ansaan astuu. Pitää vain olla vahva ja irtaantua. Yrittää parantua. Hakea ensiapua käärmeenpuremaan. Eikä mennä uudelleen purtavaksi. Paitti jos on tyhmä.


    • Anonyymi

      Voi v.ttu teidän kanssa. Saitte tästäkin asiasta riidan aikaiseksi.
      Te olette riidankylväjiä.

    • Anonyymi

      Et usko, miten ilahduin viestistäsi! Ole siunattu kaikella tapaa. Ihanaa, että tuot uskosi esiin ❤️

      • Anonyymi

        Minä tunnistan omani ❤️


    • Anonyymi

      Voiko ihminen laueta henkisesti?
      Uskisten jutut kuulostaa välillä ihan pornolta. Tule Jeesus, tule, tule.... minä otan sinut nyt!!

      • Anonyymi

        Toiv.häpeät tuota kirjoitustasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiv.häpeät tuota kirjoitustasi!

        Ai tämä osa-aikavanhurskas miesaloittaja? No mietippä häpeääkö se🥱


    • Anonyymi

      Lukeekohan jeesus suomi24;:aa. Kuka sen opetti käyttään tietsikkaa tai luuria?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe