kertokaas te vähän kokeneemmat, että onko hirveästi haittaa potkunyrkkeilyn harrastajalle, jos jättää vaan suojat nurkkaan pölyttymään ja unohtaa treenaamisen kesän ajaksi? en nimittäin töiden takia kerkiä käymään treeneissä.
olenko taas kesän jälkeen aloittelijan tasolla, vai muistuuko taidot mieleen?
olen harrastanut lajia viime syksystä asti, ja minulla on keltainen vyö.
kesäksi treenit unohduksiin?
minnuli
2
709
Vastaukset
- ad/hd
...Kannata unohtaa, eli yritä päästä ohjattuihin treeneihin - edes kerran viikkoon ja sit itse treenailla muuten?
Jos ei pääse edes kerran viikkoon, yritä ainakin itse tehdä treenejä, kun pystyt.
Tuskin vielä asiat ovat "selkäytimessäsi" vaan olisihan se kiva palata kesän jälkeen hyvin treenaneena ja että asiat olis edelleen hallussa, eikös... ;o)- Nimetön
kiitos vastauksesta =) pitää yrittää tosiaan treenailla kotona tekniikoita, että asiat pysys muistissa. vaikka peilin edessä :P jos vaikka ens kuussa pääsis ohjatuissa treeneissä käymään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931