Alakouluikäisten lasten yksinäisyyttä ehkäisevä Tuu mun kaveriksi -hanke etsii toimintaan mukaan paikallisia vapaaehtoisia edistämään kahden lapsen ystävyyttä. Vapaaehtoisten koulutus alkaa ensi viikolla ja koulutukseen ehtii vielä ilmoittautua mukaan! 🤩
💙 Vapaaehtoiset ovat toiminnassa tärkeässä roolissa. Vapaaehtoiset ovat edistämässä kahden lapsen ystävyyttä Vertainen on ystävä -toiminnassa.
💙 Tapaamisia on pari kertaa kuukaudessa ja vapaaehtoissuhde kestää puolesta vuodesta vuoteen.
💙 Vapaaehtoiset voivat omassa roolissaan vahvistaa lapsen itsetuntoa ja kaveritaitoja sekä tuoda lapsille mielekästä tekemistä vapaa-ajalle turvallisessa ilmapiirissä.
💙 Vapaaehtoisena toimiminen tuo merkityksellisiä hetkiä arkeen, iloa ja hyvää mieltä.
💙 Käy lukemassa lisää ja ilmoittaudu mukaan! https://jarvi-suomenpiiri.mll.fi/tapahtumat/koulutamme-vapaaehtoisia-tukemaan-y/
💙 Lisätietoja Henna Räbinä-Lehti, 050 462 5109, [email protected]
💙 Hankkeen ajankohtaisia kuulumisia voi myös seurata Instagramista @tuu.mun.kaveriksi
Tuu mun kaveriksi-hanke
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103629
- 873456
- 473313
- 2002474
- 492357
- 402195
- 202156
- 182128
- 351999
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl341877