Haapavedellä 7.9?
Vastaukset 19
- Anonyymi
Yö ainakin on silloinkin, saapa nähä onko jotain hömppää ja humpuukia, vai milloin on?
- Anonyymi
Miks yö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks yö?
Origamia voin taitella. Onko origamityöpajaa?
- Anonyymi
Kuinkahan paljon Kaupungille /veronmaksajille tuli maksamaan tuo eileniltainen tulinäytös hömppä ? Kaikessa oikeassa kiristetään, vaan sitten muualta ostetaan kallista näytöstä.
- Anonyymi
Monelta se alkaa ?
- Anonyymi
Tapahtuiko mitään merkittävää?
- Anonyymi
Tästä on kysysymys! Mitä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on kysysymys! Mitä tapahtui?
Tulishow oli.
- Anonyymi
Miss se on?
- Anonyymi
Eikö persutumpelot osaa seurata netistä ja lehdestä kaupungin tiedotusta? Ai niin, ei taida persutumpelot osata lukea, pyytäkää että pääpersu lukee teille,
- Anonyymi
Että kepuliki kirjottaa noin taiteellisesti .on se kehittyny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kepuliki kirjottaa noin taiteellisesti .on se kehittyny.
Niinpä näyttää olevan, toisin kun sinä persutollukka.
- Anonyymi
Paljonkos tuokin tulishou hömpötys veronmaksajille mahtoikaan maksaa ?
Olisi varmasti tärkeämpiä kohteita, mihinkä rahat laittaa, kun tuollaiseen touhuun, mutta kun järki ei toimi, niin se kyllä näkyy.- Anonyymi
Kulttuuri on leivän päällinen🤗
- Anonyymi
Kun lukee noita jussila & pirkkalainen hyvävelivirkoja niin siinä ei tulishout paina
- Anonyymi
Se on taitteitten yö tai taiteiden yö. Jompi kumpi
- Anonyymi
Haapavetisittäin Taiteitten yö!
- Anonyymi
Miten se on mennyt? Paljinko oli kävijöitä ym ?
- Anonyymi
Ei pitäs vähiä rahoja kalliisiin ostopalveluihin syytää, omasta takkaakin on kaikenlaisia kulttuurinesittäjiä ja voivat tehä ilimatteeksi ja kukapa sitä omasta pitäjästä palakkaa tahtos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480