Mä teen mitä haluan

Se on minä joka määrää.

Mieheltä
51582
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 51

Vanhimmat

Tuutuu unihiekkaa silmiin

Äänestä

Tee mitä haluat vain, yksinäsi.

Äänestä

Sulla on varmaan naiset hellan ja nyrkin välissä

Äänestä
  • Taitaa miehet olla

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Taitaa miehet olla

Oletko miehiin päin

Äänestä

Tai sitten on nainen aina määrännyt miehen elämästä. Hyvä,Hyvä. Olet viimeinkin herännyt .

Äänestä

Toki, mikä mieltäsi painaa?

Äänestä

Tietenkin muruseni sinä määräät.
Ja teet mitä haluat.
Mutta mitä sinä Tarvitset että
voit määrätä sekä tehdä just sitä mitä haluat?

- (tyhjäkohta)
en voi laittaa tohon mitään enneku kerrot mitä siinä kuuluu olla

Äänestä

Mistäs nyt tuulee mies?

Äänestä

Siinä kun teet mutta sen kans ei toimi

Äänestä

Kova tave näyttää tää asia.

Äänestä
  • Jep, palstareppana pätee 😅 eiköhän tuo ole itsestään selvä asia, että jokainen päättää omat asiansa

Äänestä

Sä päätät omasta elämästä se on itsestäänselvyys. Mä määrään ja päätän omasta elämästä. Perus juttuja.

Äänestä
  • No mene sit pois palstalta. Ethän sä ikävöi ketää.

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

No mene sit pois palstalta. Ethän sä ikävöi ketää.

Sinä tuon totesit en minä.

Äänestä

Etko halua minut? 🤔

Äänestä
  • Red flägit on nähtävillä. Jos et haluu mua elämääs nii mitä täällä teet?

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Red flägit on nähtävillä. Jos et haluu mua elämääs nii mitä täällä teet?

No millanen sit?

Äänestä

Niin olet sinäkin. Minulla on hauskaa.

Äänestä

Jos vaikka haluu jonkun toisen??
    Sivusta

Äänestä

Se on kompromissi, muuten ala mihkää

Äänestä
  • Kompromissi on hyvä asia myös kaverien kesken. Eikö niin. Sopu sijaa antaa.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Kompromissi on hyvä asia myös kaverien kesken. Eikö niin. Sopu sijaa antaa.

Olen rauhallinen luonne. Siitä olen ollut hermostunut kun niitä ns. kertojia oli niin valtavan paljon, vaikka ymmäryksessäni ei ollut mitään vikaa.

Äänestä

Naiset määrää kaapin paikan.

Äänestä

Taidat tehdä mitä vain se nainen haluaa

Äänestä

Et sinä voi naisia vastustaa

Äänestä

Kappas niin teen minäkin.

Äänestä

Se on just niinku mä sanon!

AP

Äänestä
  • Mutta mä kuiskin ja vihjailen ne kaikki sulle
    sillei et sä luulet ne sun päättämiksi.

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Mutta mä kuiskin ja vihjailen ne kaikki sulle
    sillei et sä luulet ne sun päättämiksi.

Ootko ovela kisuli?

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Ootko ovela kisuli?

Saatanpa ollakin.
    Ainakin sain sulle ajatuksen mieleen.

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Saatanpa ollakin.
    Ainakin sain sulle ajatuksen mieleen.

Ite näytit kyllä porvarilta.

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Ite näytit kyllä porvarilta.

Mille näyttää porvari?

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Mille näyttää porvari?

Sitä on kai yhtä vaikea keskellä yötä määrittää kuin sitä mille näyttää työtön.

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Sitä on kai yhtä vaikea keskellä yötä määrittää kuin sitä mille näyttää työtön.

Sä tunnistelit jälleen väärin sen jonkun.
    Mä en muuten oo mikää porvari.
    Ja mul ei oo mitää työttömiä vastaan.

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Sä tunnistelit jälleen väärin sen jonkun.
    Mä en muuten oo mikää porvari.
    Ja mul ei oo mitää työttömiä vastaan.

Se oli sun aloitus kuitenkin. Oot kyllä porvari. Harmi kun meitä erottaa yhteiskuntaluokka.

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Se oli sun aloitus kuitenkin. Oot kyllä porvari. Harmi kun meitä erottaa yhteiskuntaluokka.

Vtut ollu.
    Eikä erota ellet oo raha tyyppei.

Äänestä

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Vtut ollu.

Aikuiset naiset pelkää että suutun. Jestas.

Äänestä

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Vtut ollu.

Sinänsä aika osuva lause tuokin. Kyllä, valitettavasti minulla mania löytyy. Ja kiitos monen tahon (pääosin pol.) epäpätevyyden, mulla löytyy nyt ekan kerran myös kaksisuuntainen mielialahäiriö diagnoosi. Siitä on nyt sitten ihan mustaa valkoisella.

Katselin tuossa eilen lääkärinlausuntoa ja tulin tosi surulliseksi. En lukenut sitä lausuntoa, kun olo oli surkea ennen sitäkin. Olen äärettömän surullinen siitä, että minulle on aiheutettu näitä vauhtijaksoja nimeomaan laittomuuksien kautta. Näistä tärskyistä sitten saatiin aivot muusiksi. Ihan kuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, että joutuu lepäilemään ja kuntouttamaan aivoja normaalitilaan. Puolen vuodenkaan saikkukaan ei harmita juuri lainkaan. Kaikkein surullisin asia on kuitenkin se, että minä olen TÄYSIN SYYTÖN tähän koko asiaan. Minulla ei ole ollut psykoosisairausdiagnoosia, se tuli em. henkilöiden toistuvista laiminlyönneistä.

Nyt minulla on elinikäinen kumppani, hieman erilainen kumppani, kuin mitä toivoin. Se diagnoosi kummittelee minun tiedoissa ja vaikuttaa siihen, saanko mm. vakuutuksia yms. Minä olen ns. vapaata riistaa. Minulle voi kuka tahansa tulla sanomaan, että nyt se olet sinä, jonka tulkinnat vääristyy ja sillä lailla ohittaa koko minun sanan tai mielipiteen. Minusta voidaan tehdä huoli-ilmoituksia ja virka-apupyyntöjä ja silloin ei minulta kysytä haluanko minä lähteä päivystykseen, kun minähän menen, ei auta selittelyt.

Sain myös uuden lääkkeen. Se piristää. Toistaiseksi ei pahoja sivuvaikutuksia, mutta kun piristää, niin aloitetaan tällä viikolla uusi lääke, joka vastaavasti väsyttää. Säilyy ns. balanssi hyvin.

Mä mietin, että pitäisikö mun sanoa kiitos, vai oisko se ilkeätä. Ilkeä en haluaisi olla, mutta sanon suoraan, et k#rpii ihan vtusti.

Äänestä

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Sinänsä aika osuva lause tuokin. Kyllä, valitettavasti minulla mania löytyy. Ja kiitos monen tahon (pääosin pol.) epäpätevyyden, mulla löytyy nyt ekan kerran myös kaksisuuntainen mielialahäiriö diagnoosi. Siitä on nyt sitten ihan mustaa valkoisella.

Katselin tuossa eilen lääkärinlausuntoa ja tulin tosi surulliseksi. En lukenut sitä lausuntoa, kun olo oli surkea ennen sitäkin. Olen äärettömän surullinen siitä, että minulle on aiheutettu näitä vauhtijaksoja nimeomaan laittomuuksien kautta. Näistä tärskyistä sitten saatiin aivot muusiksi. Ihan kuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, että joutuu lepäilemään ja kuntouttamaan aivoja normaalitilaan. Puolen vuodenkaan saikkukaan ei harmita juuri lainkaan. Kaikkein surullisin asia on kuitenkin se, että minä olen TÄYSIN SYYTÖN tähän koko asiaan. Minulla ei ole ollut psykoosisairausdiagnoosia, se tuli em. henkilöiden toistuvista laiminlyönneistä.

Nyt minulla on elinikäinen kumppani, hieman erilainen kumppani, kuin mitä toivoin. Se diagnoosi kummittelee minun tiedoissa ja vaikuttaa siihen, saanko mm. vakuutuksia yms. Minä olen ns. vapaata riistaa. Minulle voi kuka tahansa tulla sanomaan, että nyt se olet sinä, jonka tulkinnat vääristyy ja sillä lailla ohittaa koko minun sanan tai mielipiteen. Minusta voidaan tehdä huoli-ilmoituksia ja virka-apupyyntöjä ja silloin ei minulta kysytä haluanko minä lähteä päivystykseen, kun minähän menen, ei auta selittelyt.

Sain myös uuden lääkkeen. Se piristää. Toistaiseksi ei pahoja sivuvaikutuksia, mutta kun piristää, niin aloitetaan tällä viikolla uusi lääke, joka vastaavasti väsyttää. Säilyy ns. balanssi hyvin.

Mä mietin, että pitäisikö mun sanoa kiitos, vai oisko se ilkeätä. Ilkeä en haluaisi olla, mutta sanon suoraan, et k#rpii ihan vtusti.

Onko tää meidän juttu aiheuttanut ton osittain? Tää saa mut mietteliääksi.

Äänestä

Teenkö valituksen, johon tod. näk. mulle vttuillaan ensin HVA toimesta. Sitten Markus paikalle, joka ei pysty tekemään mitään. Piiri pyörii, sanotaan soo soo! Miksi vaivautua?

Koitanko hakea sen jälkeen potilasvakuutuskeskuksesta muutamaa satasta, en tiedä maksetaanko sitä edes näitten pol. tahojen mokista. En tiedä niin, viitsiikö edes yrittää. Onkohan näitä nuppijuttuja edes korvattu koskaan, pohdin.

Tämmöstä tänne, bottoms up!

Äänestä

Mitä hittoa?
    Voitko laittaa mulle viestin.
    Ei mua ainakaa voida tost noi vaa hakee ilman syytä päivystykseen vaik onkin kaksuuntanen
    ja vielä sekamuotoinen sellanen.
    Enkä syö lääkkeit.

Mutta niin,
    mikään ei ollut mun aloitus.

Äänestä

Näät sen vielä että tuo sun homma loppuu vielä ja sitten kadut!!

Äänestä
  • Uhkaileeko joku? 😂

Äänestä

• Noh noh tytöt...

AP 😊

Äänestä

katson silti animaatioita intopiukeena, syön leivälläni metukkaa uh ja veetuilen vieläpä mennessäni :-) niii ..
mitä siihen sanot

Äänestä

Kylläpä se taas tanner tömisee !!

Äänestä

Mitä haluaisit tehdä ap?

Äänestä

No mutta onhan se mahtavaa, jos olet oman laivasi kapteeni, mies netistä👍 Kukaan muu itseäsi lukuunottamatta ei ole tainnut vastata sinulle, vaikka pösilöt ehkä saattaa kuvittella, että tämä on joku yhden miehen q&a palsta

Äänestä

Senkus yrität provoilla. Ei toimi minuun.

Äänestä

Iha vapaasti vain. Heikko itsetuntoinen ja järkkymätön ihminen todistelee itselleen ja muilleen mahtavuutta.
Moni tällaisen käyttäytymisen omaava luo elämän joka näyttää hyvin yksinäiseltä.

Näyttämisen tarve ei luo kestävää ja tyytyväistä minäkuvaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Se on minä joka määrää.

Mieheltä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu