Mä teen mitä haluan

Anonyymi-ap

Se on minä joka määrää.

Mieheltä

51

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuutuu unihiekkaa silmiin

• Anonyymi

Tee mitä haluat vain, yksinäsi.

• Anonyymi

Sulla on varmaan naiset hellan ja nyrkin välissä

• Anonyymi

Taitaa miehet olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa miehet olla

Oletko miehiin päin

• Anonyymi

Tai sitten on nainen aina määrännyt miehen elämästä. Hyvä,Hyvä. Olet viimeinkin herännyt .

• Anonyymi

Toki, mikä mieltäsi painaa?

• Anonyymi

Tietenkin muruseni sinä määräät.
      Ja teet mitä haluat.
      Mutta mitä sinä Tarvitset että
      voit määrätä sekä tehdä just sitä mitä haluat?

- (tyhjäkohta)
      en voi laittaa tohon mitään enneku kerrot mitä siinä kuuluu olla

• Anonyymi

Mistäs nyt tuulee mies?

• Anonyymi

Siinä kun teet mutta sen kans ei toimi

• Anonyymi

Kova tave näyttää tää asia.

• Anonyymi

Jep, palstareppana pätee 😅 eiköhän tuo ole itsestään selvä asia, että jokainen päättää omat asiansa

• Anonyymi

Sä päätät omasta elämästä se on itsestäänselvyys. Mä määrään ja päätän omasta elämästä. Perus juttuja.

• Anonyymi

No mene sit pois palstalta. Ethän sä ikävöi ketää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mene sit pois palstalta. Ethän sä ikävöi ketää.

Sinä tuon totesit en minä.

• Anonyymi

Etko halua minut? 🤔

• Anonyymi

Red flägit on nähtävillä. Jos et haluu mua elämääs nii mitä täällä teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No millanen sit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olet sinäkin. Minulla on hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka haluu jonkun toisen??
        Sivusta

• Anonyymi

Se on kompromissi, muuten ala mihkää

• Anonyymi

Kompromissi on hyvä asia myös kaverien kesken. Eikö niin. Sopu sijaa antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kompromissi on hyvä asia myös kaverien kesken. Eikö niin. Sopu sijaa antaa.

Olen rauhallinen luonne. Siitä olen ollut hermostunut kun niitä ns. kertojia oli niin valtavan paljon, vaikka ymmäryksessäni ei ollut mitään vikaa.

• Anonyymi

Naiset määrää kaapin paikan.

• Anonyymi

Taidat tehdä mitä vain se nainen haluaa

• Anonyymi

Et sinä voi naisia vastustaa

• Anonyymi

Kappas niin teen minäkin.

• Anonyymi

Se on just niinku mä sanon!

AP

• Anonyymi

Mutta mä kuiskin ja vihjailen ne kaikki sulle
        sillei et sä luulet ne sun päättämiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä kuiskin ja vihjailen ne kaikki sulle
        sillei et sä luulet ne sun päättämiksi.

Ootko ovela kisuli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ovela kisuli?

Saatanpa ollakin.
        Ainakin sain sulle ajatuksen mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanpa ollakin.
        Ainakin sain sulle ajatuksen mieleen.

Ite näytit kyllä porvarilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite näytit kyllä porvarilta.

Mille näyttää porvari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille näyttää porvari?

Sitä on kai yhtä vaikea keskellä yötä määrittää kuin sitä mille näyttää työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on kai yhtä vaikea keskellä yötä määrittää kuin sitä mille näyttää työtön.

Sä tunnistelit jälleen väärin sen jonkun.
        Mä en muuten oo mikää porvari.
        Ja mul ei oo mitää työttömiä vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tunnistelit jälleen väärin sen jonkun.
        Mä en muuten oo mikää porvari.
        Ja mul ei oo mitää työttömiä vastaan.

Se oli sun aloitus kuitenkin. Oot kyllä porvari. Harmi kun meitä erottaa yhteiskuntaluokka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli sun aloitus kuitenkin. Oot kyllä porvari. Harmi kun meitä erottaa yhteiskuntaluokka.

Vtut ollu.
        Eikä erota ellet oo raha tyyppei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vtut ollu.

Aikuiset naiset pelkää että suutun. Jestas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vtut ollu.

Sinänsä aika osuva lause tuokin. Kyllä, valitettavasti minulla mania löytyy. Ja kiitos monen tahon (pääosin pol.) epäpätevyyden, mulla löytyy nyt ekan kerran myös kaksisuuntainen mielialahäiriö diagnoosi. Siitä on nyt sitten ihan mustaa valkoisella.

Katselin tuossa eilen lääkärinlausuntoa ja tulin tosi surulliseksi. En lukenut sitä lausuntoa, kun olo oli surkea ennen sitäkin. Olen äärettömän surullinen siitä, että minulle on aiheutettu näitä vauhtijaksoja nimeomaan laittomuuksien kautta. Näistä tärskyistä sitten saatiin aivot muusiksi. Ihan kuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, että joutuu lepäilemään ja kuntouttamaan aivoja normaalitilaan. Puolen vuodenkaan saikkukaan ei harmita juuri lainkaan. Kaikkein surullisin asia on kuitenkin se, että minä olen TÄYSIN SYYTÖN tähän koko asiaan. Minulla ei ole ollut psykoosisairausdiagnoosia, se tuli em. henkilöiden toistuvista laiminlyönneistä.

Nyt minulla on elinikäinen kumppani, hieman erilainen kumppani, kuin mitä toivoin. Se diagnoosi kummittelee minun tiedoissa ja vaikuttaa siihen, saanko mm. vakuutuksia yms. Minä olen ns. vapaata riistaa. Minulle voi kuka tahansa tulla sanomaan, että nyt se olet sinä, jonka tulkinnat vääristyy ja sillä lailla ohittaa koko minun sanan tai mielipiteen. Minusta voidaan tehdä huoli-ilmoituksia ja virka-apupyyntöjä ja silloin ei minulta kysytä haluanko minä lähteä päivystykseen, kun minähän menen, ei auta selittelyt.

Sain myös uuden lääkkeen. Se piristää. Toistaiseksi ei pahoja sivuvaikutuksia, mutta kun piristää, niin aloitetaan tällä viikolla uusi lääke, joka vastaavasti väsyttää. Säilyy ns. balanssi hyvin.

Mä mietin, että pitäisikö mun sanoa kiitos, vai oisko se ilkeätä. Ilkeä en haluaisi olla, mutta sanon suoraan, et k#rpii ihan vtusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinänsä aika osuva lause tuokin. Kyllä, valitettavasti minulla mania löytyy. Ja kiitos monen tahon (pääosin pol.) epäpätevyyden, mulla löytyy nyt ekan kerran myös kaksisuuntainen mielialahäiriö diagnoosi. Siitä on nyt sitten ihan mustaa valkoisella.

Katselin tuossa eilen lääkärinlausuntoa ja tulin tosi surulliseksi. En lukenut sitä lausuntoa, kun olo oli surkea ennen sitäkin. Olen äärettömän surullinen siitä, että minulle on aiheutettu näitä vauhtijaksoja nimeomaan laittomuuksien kautta. Näistä tärskyistä sitten saatiin aivot muusiksi. Ihan kuin siinä ei olisi jo tarpeeksi, että joutuu lepäilemään ja kuntouttamaan aivoja normaalitilaan. Puolen vuodenkaan saikkukaan ei harmita juuri lainkaan. Kaikkein surullisin asia on kuitenkin se, että minä olen TÄYSIN SYYTÖN tähän koko asiaan. Minulla ei ole ollut psykoosisairausdiagnoosia, se tuli em. henkilöiden toistuvista laiminlyönneistä.

Nyt minulla on elinikäinen kumppani, hieman erilainen kumppani, kuin mitä toivoin. Se diagnoosi kummittelee minun tiedoissa ja vaikuttaa siihen, saanko mm. vakuutuksia yms. Minä olen ns. vapaata riistaa. Minulle voi kuka tahansa tulla sanomaan, että nyt se olet sinä, jonka tulkinnat vääristyy ja sillä lailla ohittaa koko minun sanan tai mielipiteen. Minusta voidaan tehdä huoli-ilmoituksia ja virka-apupyyntöjä ja silloin ei minulta kysytä haluanko minä lähteä päivystykseen, kun minähän menen, ei auta selittelyt.

Sain myös uuden lääkkeen. Se piristää. Toistaiseksi ei pahoja sivuvaikutuksia, mutta kun piristää, niin aloitetaan tällä viikolla uusi lääke, joka vastaavasti väsyttää. Säilyy ns. balanssi hyvin.

Mä mietin, että pitäisikö mun sanoa kiitos, vai oisko se ilkeätä. Ilkeä en haluaisi olla, mutta sanon suoraan, et k#rpii ihan vtusti.

Onko tää meidän juttu aiheuttanut ton osittain? Tää saa mut mietteliääksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teenkö valituksen, johon tod. näk. mulle vttuillaan ensin HVA toimesta. Sitten Markus paikalle, joka ei pysty tekemään mitään. Piiri pyörii, sanotaan soo soo! Miksi vaivautua?

Koitanko hakea sen jälkeen potilasvakuutuskeskuksesta muutamaa satasta, en tiedä maksetaanko sitä edes näitten pol. tahojen mokista. En tiedä niin, viitsiikö edes yrittää. Onkohan näitä nuppijuttuja edes korvattu koskaan, pohdin.

Tämmöstä tänne, bottoms up!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa?
        Voitko laittaa mulle viestin.
        Ei mua ainakaa voida tost noi vaa hakee ilman syytä päivystykseen vaik onkin kaksuuntanen
        ja vielä sekamuotoinen sellanen.
        Enkä syö lääkkeit.

Mutta niin,
        mikään ei ollut mun aloitus.

• Anonyymi

Näät sen vielä että tuo sun homma loppuu vielä ja sitten kadut!!

• Anonyymi

Uhkaileeko joku? 😂

• Anonyymi

Noh noh tytöt...

AP 😊

• Anonyymi

katson silti animaatioita intopiukeena, syön leivälläni metukkaa uh ja veetuilen vieläpä mennessäni :-) niii ..
      mitä siihen sanot

• Anonyymi

Kylläpä se taas tanner tömisee !!

• Anonyymi

Mitä haluaisit tehdä ap?

• Anonyymi

No mutta onhan se mahtavaa, jos olet oman laivasi kapteeni, mies netistä👍 Kukaan muu itseäsi lukuunottamatta ei ole tainnut vastata sinulle, vaikka pösilöt ehkä saattaa kuvittella, että tämä on joku yhden miehen q&a palsta

• Anonyymi

Senkus yrität provoilla. Ei toimi minuun.

• Anonyymi

Iha vapaasti vain. Heikko itsetuntoinen ja järkkymätön ihminen todistelee itselleen ja muilleen mahtavuutta.
      Moni tällaisen käyttäytymisen omaava luo elämän joka näyttää hyvin yksinäiseltä.

Näyttämisen tarve ei luo kestävää ja tyytyväistä minäkuvaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2582
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1481
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1427
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1153
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      43
      1148
    6. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      85
      1100
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      95
      1086
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      270
      1050
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      129
      984
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      891
    Aihe