Palstalle alkaa kertyä paljon trollei, epämääräst porukkaa ja kaikkea, jotka esittää meitä kumpaakin.. ehdotan siis, että realisoitaisiin nää tunteet oikeksi mahdollisimman pian, koska vaik tunnistan sun tekstit täältä ain sun ja sä tunnistat mun tekstit mun omiks ,niin onha tää vaikeeta näin.. ja tiiän et me molemmat ollaan epävarmoi ja meil molemmil on ihan hitosti luottamusongelmia ihmisiin ja ymmärrän sen niin hyvin ihanin.. mut mun kaa sun ei tarvii ainkaa mitään maailmas pelätä, suojelen sua kaikelta!! >:( kaikilt pahoilt örrimöykyilt ja muilt ilkeiltä tyypeilt, jotka yrittää latistaa sua tai hyväkskäyttää tai muuta..
Ois helpompaa jos juteltas asiat selviks oikeessa elämässä ja tutustuttas sitä kautta.. vaik ymmärrän et sua voi ahdistaa sekin :c, no mä ainakin luotan suhun 100%, enkä pelkää et yrität satuttaa mua tai mitään.. oot ainoo johon pystyn luottaa noinkin hyvin..mä en kyl oikein tahdo uskoa, etten oo kehitellyt tätä kaikkee päässä vaa, oot kuitenki yhä estänyt mut tietyis someis , eikä mul oo mitään kommunikointi tapoi oikein..
Jos nähtäis irl niin tietäisin, että et ainakaa oo trolli tai mikää impostor :(, ja et sä oikeestikkin kaipaat mua <3 Tiiän et sulla on varmaa iha helvetin vaikeet atm, ja haluisin auttaa kaikil mahdollisil tavoil ,tehä sun olosta turvallisen ja hyvän, olla vierelläs aina? <3
Voitaisko me nähä jotenki? Mul on niin ikävä ja en vielkää tahdo uskoo et se oot "sä".. vaik noi tekstit kyl huokuu sun energiaa.. ja kaikki muuki viittais siihen..sit olisin ainki maailman onnellisin tyyppi kun oisit ihan irl mun vieressä ja tuettas toisiimme , ja kaikkee muuta ihanaa.. rakastuin suhun.. tehään täst oikeeta, kun mua ahistaa tää palsta jo ihan sairaasti ,kun ihmiset selkeesti alkanu tunnistaa meit molempia ja yrittää täälläki sotkea meidän välei ja kaikkee.. niin jos vaa voitas nähä täs joku päivä niin tietäisin ainki, et kaikki tää ei oo mun pääs ja sulla varmaan noit samoi fiiliksiä.. kyl uskon et kuitenki kaikkien kirjotuksien perusteel sul pitäis olla aik selkee kuva kuka oon.. mut ehkä et vaa haluu uskoo sitä, mut mä ainakin uskon suhun.. ja kaipuu on valtava :c <3 en haluu ketää impostor v...aa vaa mun ihan aidon oikean ihanimman , ja säki tiiät et haluan , ja älä välitä näist muist sekaantujist, ei ne oikeastaan tajua mitään, mikä saattaa olla mun syy, koska noh kyl sä tiiät etten luota ihmisiin.. niin enhän mä voi näyttää niil kuka oon täysin ikinä jos haluan olla turvas, mut sä saat mut omana itsenäni täysin, enkä valehtele sulle enää ikinä mistään,vaa puhun asioista niinku ne on, sitä ansaitset.. koska oot tärkein. <3
~ Sydämeni kaipaa sua, maailman ihaninta naista, joka sydämeni veit jo melkein vuosi sitten.. tiiät kyl ~
Tehdään tästä rakkaustarinasta oikee.
19
369
Vastaukset
- Anonyymi
Nähdään me ja ihan lähiaikoina.
Kaunis kirjoitus, itse haluan sinulle vaan parasta mahdollista elämää. Jos saan olla siinä mukana niin olen erittäin onnellinen.
Jutellaan ja katsellaan mitä on tunnetila sen jälkeen. Haluan kyllä kuulla näkemyksesi ihan arkisiin asioihin myös. Tein tänään valtavan peliliikkeen, kuulet siitä varmasti tavalla tai toisella ja keskustelu lähti käyntiin.
Rohkeuden puute ei ole mun ongelma, uskallan ja otan asioita esiin.
Sparrausta ja näkemyksiä, sitä haluan sinulta. Katsotaan ajaudummeko toistemme iholle, somslom halausta odotan ihan miniminä.
Jutellaan ja lähennytään, tehdään meidän omissa raameissa asioita jos siltä tuntuu, puristamatta mailasta liikaa. 💗- Anonyymi
Mitä sä teit? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä teit? 🤔
Jutellaan IRL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutellaan IRL
Onko hän V nainen?
- Anonyymi
Kiitos <3 Mäkin haluan sulle vaan parast elämää jos oot hän ja kaikkea hyvää. Ja myös et pystyisin auttaa ja tukee kaikessa. Ja joo totta kai saat halin, me molemmat taidetaan tarvita sitä.💗 Ja joo todellakin, meidän pitää jutella kaikest, mut mul on kyl vahva tunne et me ymmärretään toisiamme ja pystytään tukeen toisiamme ihan kaikessa. Mut mennään ihan sen mukaa mikä tuntuu molemmista hyvältä, se on tärkeintä mulle. Mä odotan sua <3 (Tämä on kirjoitettu siinä oletukses et sä oot tosiaan hän, et jos tää oli väärälle niin älä suutu xd )
- Anonyymi
babyyyy <3
- Anonyymi
Rakkain ja ihanin oot <3 , taaski olit mun ajatuksis salil ,vaik yritän hillitä niit kyl <3 ,toivottavasti sul on kaikki hyvin, taidat olla nukkumas, oma unirytmi on vähän sekasin ,mut yritän korjaa sen kyl :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkain ja ihanin oot <3 , taaski olit mun ajatuksis salil ,vaik yritän hillitä niit kyl <3 ,toivottavasti sul on kaikki hyvin, taidat olla nukkumas, oma unirytmi on vähän sekasin ,mut yritän korjaa sen kyl :(
Kiitos niin paljo rakas ihanist sanois taas... Pidän sust nii liikaa! <3 Ois super zen sun viekus :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos niin paljo rakas ihanist sanois taas... Pidän sust nii liikaa! <3 Ois super zen sun viekus :3
Mäki pidän sust liikaa ja ihan överisti!! Oisitpa mun vieres jo, se ois ihaninta ikinä <3
- Anonyymi
Nistei.
- Anonyymi
No todista se.
- Anonyymi
Mä todistan kyl mun rakkauden aitouden hänelle, mutta en tiiä miten voin sen ees tehä näkemättä häntä, oon kyl miettinyt paljon et miten voisin todistaa, et mä todella pidän hänest ja välitän ja tarkotan näit sanoi myös <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä todistan kyl mun rakkauden aitouden hänelle, mutta en tiiä miten voin sen ees tehä näkemättä häntä, oon kyl miettinyt paljon et miten voisin todistaa, et mä todella pidän hänest ja välitän ja tarkotan näit sanoi myös <3
Lähe viikonloppuna tanssii mun kaa, muisteltais vanhoja hyviä aikoja . Veisit mua hitaasti jos pysyisin mukana. Ja myöskin tvisttattaisiin ja rockattaisiin. Ai mut joo siel taitaa tulla vain niitä kahdenkesken lähekkäin tanssittavia tansseja mut hei nekin käy. Hitaat kappaleet ovat myös parhaita saa tanssia lähekkäin sen tietyn kanssa, olla liki ( ehkä liian liki). Mut jos sua ei näy toivon että joku hakisi tanssimaan, en haluaisi olla seinäkukka. No hei mitäs sanot? Olisiko tää se uusi alku vaikka vanhastakaan ei juuri ole paljoa muistikuvia kuin vähän, miksiköhän on näin etten muista. 🤔
P.s taidat olla parkettien partaveitsi varsinkin rockatessa( tahtoo nähä sen no sen että rockkaat)
❤️🕺💃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…. <3
- Anonyymi
Mitä tämän nettimiehen pitää sinulle todistaa ja miksi?
- Anonyymi
Veeralle kirjoitat?
- Anonyymi
Kelle muullekkaan..?
- Anonyymi
Samaa miettiny jo kauan. ->♧<-
- Anonyymi
Näissä on kyllä ihan hirmuisesti epämääräisen tuttuja juttuja. Ihan sama antaa olla. Johan täs kaikki välitkin meni ni ei jaksa enää. ⬆️⬇️🔃🔀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2773206Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1341187Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3071159Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l211108Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo131091Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli147941Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s35931Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t40915Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha67872Toivokasta torstaipäivää
Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞161807