Miksi dacistit aina ähkivät ja pyörivät penkissä ennen kuin nousevat ylös autosta?

Anonyymi-ap

Aika erikoisen näköistä touhut. Minä ainakin vain nousen autosta ylös niinkö normaalit ihmiset.

16

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on just tätä. Koska Dacistit ovat juustoisia ihmisiä, lievä ylipaino vaivaa.

      • Anonyymi

        Tää no just tätä. Sama tyyppi keskustelee itsensä kanssa osaamatta edes kieltä kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää no just tätä. Sama tyyppi keskustelee itsensä kanssa osaamatta edes kieltä kunnolla.

        Eläkeläisten automerkki. Siinä syy!!


    • Anonyymi

      Näin kolme Daciaa juustoportin pihalla. Oli siinä naurussa pitelemistä. Hihihii

    • Anonyymi

      Dacisteilla on varaa syödä hyvin, ei mene kaikki rahat auton osamaksuihin.

      • Anonyymi

        Enemmän taitaa viitata vanhuuteen tuo juustoisuus. Alkaa paikat olemaan sen verran kankeat ettei suihkussa enää yletä/vaivaudu joka koloa pesemään ja sitten on paikat juustossa ja haisee.


    • Anonyymi

      Osamaksu Dacisti. Onko satuolento vai silkkaa realismia. Hihihiii

    • Anonyymi

      Aloittaja yrittää näyttää normaalilta ihmiseltä autosta noustessaan. Se erikoisen näköinen touhu olisi mielenkiitoista nähdä, kun ruosteet tarttuvat lahkeisiin.

    • Anonyymi

      Yhä surkeammaksi taso laskee Suolessa ja pari hullua ja tyhmää ovat keksivinään jotain kivaa, kuten tämän juusto jutun.

      • Anonyymi

        Johtuu kuules ihan juustoisista Dacisteista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu kuules ihan juustoisista Dacisteista

        Et varmasti kehtaisi noita juttuja omalla nimellä kirjoitella, juustoinen poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmasti kehtaisi noita juttuja omalla nimellä kirjoitella, juustoinen poika?

        Todella hyvä kommentti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä kommentti!!

        Todella huano kommentti. Juustoinen.


    • Anonyymi

      Huono huonompi Dacia. Juusto juustoisempi Dacia. Tää on tätä, sitä itteään.

    • Anonyymi

      Ehdotan, että me itsemme suunnilleen täysijärkisiksi tuntevat lopetamme kaiken osallistumisen tälle palstalle, koska se on aivan turhaa, kuten huomaatte. Jätetään hörhöt tänne keskenään.

    • Anonyymi

      Kun poistut palstalta niin on yksi hörhö vähemmän täällä. Joten juustoinen mies poistu palstalta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe