Ihmisten ilmoille tulla kiusaamaan ja huumaamaan vaan laitat kaverisi asialle. En kyllä sinuun ole luottanut aikoihin ja nyt en luota siihen toiseenkaan ja kovin moni tuskin tuohon hommaan lähtee mukaan joten... .
Etpä uskalla itse
11
446
Vastaukset
- Anonyymi
Varo ettei harhasi räjähdä naamalle. Monelle käynyt niin.
- Anonyymi
Eihän ole.
- Anonyymi
Miksi tästä on poistettu viesti. Siinä luki että eihän ole käynyt.
- Anonyymi
Ja vaikka lähtiskin minä en luota enää kovinkaan moneen ihmiseen.. Ja vaikka kuinka jauhat noista harhoista, itse tiedän miten asiat oikeasti ovat ja niin tiedät sinäkin
- Anonyymi
en tiedä kuka olet. Tuo harha kommentti oli ventovieraalta ventovieraalle koska viestisi oli tosi sekava ja harhaisen oloinen.
- Anonyymi
Useampi kuin uskotkaan, ja siitä saat syyttää vain itseäsi. Tämä pyörällä oleva pääsi sovittaa monia asioita joille ei muuten löytyisi mitään mieltä.
- Anonyymi
Kerro lisää. Useampi kuin uskotkaan mitä? Kenen pyörällä oleva pää? En ole aloittaja, mutta tämä kuulostaa mielenkiintoiselta ja hyvin harhaiselta tämäkin. Ehkä jopa vastuun vierittämiseltä.
- Anonyymi
sinun oma viestisi on ristiriitainen. Kerrot että kaikki on mahdollista ihmisten osalta ja silti minun pääni pyörittää joten ristissä on ja pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää. Useampi kuin uskotkaan mitä? Kenen pyörällä oleva pää? En ole aloittaja, mutta tämä kuulostaa mielenkiintoiselta ja hyvin harhaiselta tämäkin. Ehkä jopa vastuun vierittämiseltä.
Kyllä juurikin tuota viimeistä. T.ap
- Anonyymi
Se on kyllä hyvä, jos on kavereita. Minulla ei ole.
- Anonyymi00013
♥️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 311232
- 261151