Kokemukset Retta isännöinnistä

Anonyymi-ap

En todellakaan suosittele Rettaa minkään taloyhtiön isännöintiin!

Olen ollut jäsen viime kaudella helsinkiläisen taloyhtiön hallituksessa(hallituskausi päättyi kesäkuussa 2024). Em. kaudella olin päättämässä, että hallituksen kokouspalkkiot maksetaan kauden päätyttyä, ja uuden hallituksen aloittaessa kesäkuussa.
Palkkioita minulle, kuten ei muillekaan hallituksen jäsenille ole vieläkään maksettu (5.9.2024).
Olen lähettänyt nykyiselle isännöitsijällemme, kolme eri sähköpostia (20.7., 1.8. ja 13.8.), missä olen tiedustellut kokouspalkkion maksamisesta nykyiseltä hallitukselta ja isännöitsijältä. Isännöitsijä vastasi viimeisimpään viestiin:
"
[email protected]>
Vastaanottaja:Sinä
ti 13.8.2024 8.40
Terve,
elokuun aikana.
YT.
xxx
"
Olin ottanut yhteyttä myös 22.7. omarettan kautta samasta asiasta, saamatta vastausta!!!!!
Koska en ollut saanut ensimmäisiin viesteihini vastausta, soitin 6.8. asiakaspalveluun ja tiedustelin asiaa. Asiakaspalvelija löysi lähettämäni viestin, ja kertoi että se oli käsittelyssä, mutta hän ei tiedä miksi viestiin ei ollut vielä vastattu. Viesti oli ohjautunut toimistoisännöitsijä xx. Asiakaspalvelija yritti tavoitella häntä, mutta ei tavoittanut ja lupasi laittaa viestin. Vastausta häneltä en ole saanut.
Asialla on periaatteellinen merkitys. Onko tämä rettan tapa toimia? Viesteihin tai kysymyksiin ei vastata.
Jos näin pieneen ja yksinkertaiseen asiaan ei viitsitä tai vaivauduta vastaamaan, eikä asiaa hoideta vaikka on luvattu, saa väistämättä tietyn käsityksen yrityksestä ja sen edustamista arvoista. Herää myös kysymys, mistä taloyhtiömme Rettalle maksaa - ei ainakaan isännöinnin palvelusta.
Viimeisenä olen laittanut viestin Retta isännöinnin yksikön päällikölle, viikko on jo kulunut saamatta vastausta.

1

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olitko hallituksen puheenjohtaja? Kuulostaa, että kaikkien palkkioita kannattaa ajaa yhteisenä asiana ja selvittää aihe nykyisen HPJ:n kanssa ja kautta isännöintiin. Näissä kysytään usein kärsivällisyyttä, jos palkkiokirjanpitoa pidetään huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      31
      3528
    2. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      16
      2560
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      20
      2300
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      193
      2093
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1955
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      50
      1611
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1575
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      21
      1544
    9. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      54
      1443
    10. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      58
      1323
    Aihe