En todellakaan suosittele Rettaa minkään taloyhtiön isännöintiin!
Olen ollut jäsen viime kaudella helsinkiläisen taloyhtiön hallituksessa(hallituskausi päättyi kesäkuussa 2024). Em. kaudella olin päättämässä, että hallituksen kokouspalkkiot maksetaan kauden päätyttyä, ja uuden hallituksen aloittaessa kesäkuussa.
Palkkioita minulle, kuten ei muillekaan hallituksen jäsenille ole vieläkään maksettu (5.9.2024).
Olen lähettänyt nykyiselle isännöitsijällemme, kolme eri sähköpostia (20.7., 1.8. ja 13.8.), missä olen tiedustellut kokouspalkkion maksamisesta nykyiseltä hallitukselta ja isännöitsijältä. Isännöitsijä vastasi viimeisimpään viestiin:
"
[email protected]>
Vastaanottaja:Sinä
ti 13.8.2024 8.40
Terve,
elokuun aikana.
YT.
xxx
"
Olin ottanut yhteyttä myös 22.7. omarettan kautta samasta asiasta, saamatta vastausta!!!!!
Koska en ollut saanut ensimmäisiin viesteihini vastausta, soitin 6.8. asiakaspalveluun ja tiedustelin asiaa. Asiakaspalvelija löysi lähettämäni viestin, ja kertoi että se oli käsittelyssä, mutta hän ei tiedä miksi viestiin ei ollut vielä vastattu. Viesti oli ohjautunut toimistoisännöitsijä xx. Asiakaspalvelija yritti tavoitella häntä, mutta ei tavoittanut ja lupasi laittaa viestin. Vastausta häneltä en ole saanut.
Asialla on periaatteellinen merkitys. Onko tämä rettan tapa toimia? Viesteihin tai kysymyksiin ei vastata.
Jos näin pieneen ja yksinkertaiseen asiaan ei viitsitä tai vaivauduta vastaamaan, eikä asiaa hoideta vaikka on luvattu, saa väistämättä tietyn käsityksen yrityksestä ja sen edustamista arvoista. Herää myös kysymys, mistä taloyhtiömme Rettalle maksaa - ei ainakaan isännöinnin palvelusta.
Viimeisenä olen laittanut viestin Retta isännöinnin yksikön päällikölle, viikko on jo kulunut saamatta vastausta.
Kokemukset Retta isännöinnistä
Anonyymi-ap
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko hallituksen puheenjohtaja? Kuulostaa, että kaikkien palkkioita kannattaa ajaa yhteisenä asiana ja selvittää aihe nykyisen HPJ:n kanssa ja kautta isännöintiin. Näissä kysytään usein kärsivällisyyttä, jos palkkiokirjanpitoa pidetään huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313528
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162560Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202300Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1932093Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501611- 341575
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211544- 541443
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja581323