Yt:t iskivät

Anonyymi-ap

Aika moni kollega lähti Alkoon samantien hakemaan vahviketta.

Tähänkö päättyi asd:n tarina? Töstäkö alkaa siirtyminen kohti päivärahaa ja omistusrajoitteisia Korsuja kohti?

Ei. Pomot viivana illmoitti, että osastomme ei osallistu yt-neuvotteluihin. Syy on se, että päivitän muka elintärkeää palvelinta, jonne tosin kenelläkään ei ole pääsyä paitsi mulla. Kukaan ei ole vuosien varrella ihmetellyt sitä että lupia annetaan varsin niukasti, sehän näet voisi johtaa siitä, että välillä joutuisin tekemään töitäkin!

Jos joskus mut irtisanotaan, hävitän ".vahingossa " kaikki yhteystiedot kunnes mua anellaan takaisin.

On nokosten aika. Sitten vaan jynkkyä kehiin loppupäiväksi.

Asd

0

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
        Seinäjoki
        41
        2897
      2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
        Ikävä
        32
        2616
      3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
        Ikävä
        21
        2468
      4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
        Maailman menoa
        436
        2448
      5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
        Ikävä
        143
        1808
      6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
        Maailman menoa
        144
        1804
      7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
        Tv-sarjat
        24
        1345
      8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
        Ruoka ja juoma
        4
        1212
      9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
        Ikävä
        74
        1109
      10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
        Ikävä
        67
        1017
      Aihe