Itkettää kun et oo mun vieres irl, en voi tehä sua onnelliseks irl, en voi halaa sua lujaa, kuunnella sun juttui , kertoo sulle asioit, kertoo miten tunnen.. kattoo sun upeit kauniit sinisii silmii ja nähdä sun sielunkauneus niist läpi, nähä sun ihanaa hymyä, katsoo tuota rakastettavinta ja ihaninta ihmistä maailmassa. Punastua siit kuinka paljon tykkään sust, ihmetellä kuin hyvin ymmärrät mua. Haluun rakastaa sua niinku nyt! Mennä sunkaa ihanil treffeil, halaa sua lujaa, kertoo sulle kaikkee, kuunnella miten sul menee ja kertoo miten paljon sua rakastan :<
Haluun vaa rakastaa sua niin paljon. V***a, oot mun elämän nainen, sielunkumppani, rakkain, kaikista tärkein mulle, ihminen joka toi värit takas mun maailmaa, ihminen joka veti mut ulos uppoovasta merestä, kun olin luovuttanut ja sydän oli vaipunut kuolioon. Sit vaa tuut ja annat sydämelle toivon. Lakahtunut musta ruusu onkin yhtäkkiä pinkki ja upee ruusupensas, joka levittää onnea ja iloa ympärillensä.. sun vaikutus muhun on niin hyvä.. kyl sä tiiät et oon välil ollut aika hirviö, kun oon ollut niin hirvees kivus ja en oo osannu ajatella selkeesti..ja se ei oo hyvä.. ei yhtään
Mut nyt kaikki on selkeempää taas.. ja itken onnest sun kirjoituksia lukies.. mut eniten vaa haluisin halata sua irl ja osoittaa sulle et sä todel oot mun sielunkumppani ja unelmien täyttymys, ihminen joka on tarkoitettu mulle, ja sua en ikinä satuttais, loukkais, likais, mitään sellast.
Oon lojaali sua kohtaan, ja vain sua, vaik saisin kaikki mun himot täytettyä ja kaikki maailman rikkaudet, ja kaiken sosiaalisen statuksen, niin en vaihtas niitä suhun..
Ne ei tois mulle onnea niinkuin sä tuot. Kukaan maailmas ei mun sydänt saa tuntee niinkuin sä..ja joskus mietin et onks nää tunteet liikaa... et oonko vaa liian hankala sulle, pelkäätkö sitä et joku arvostaa ja rakadtaa sua täl tavoil.. suositko partnereit joita voi jahdata, oonko mä liian helppo tai etkö oo tottunut tälläsee.. sä ansaitset kulta vaan parasta maan päällä..
Ja en sunkaa ala pelei leikkiin. Sulle sydämeni annan, joka on täyn rakkautta, mut vaa sulle. Kyl yllättävän moni ihminen ihastuu muhun.. jostain syyst.. mut älä huoli. Kukaa niist ei oo niin hyvä tai ihana tai sopiva mulle kuin sä, vaan sulla on avain mun sydämeen..
En ansaitsis tälläst onnee ja en voi sanoo muutku et tuun tekeen kaikkeni et olisit maailman onnellisin nainen, koska se on vähintä mitä voin tehä sun vuoks, oot ihanin <3
Ja iha hullua et tunnen näin ihmisest jota en ees kokonaan tunne... mut se energia, unien yhteys, se ymmärtämisen taso.. ja vaan se miten samal aaltopituudel ollaa täs maailmas jos oon aika yksin.. hämmästelen sitä <3
Kiitos et oot olemas oot ihanin ja todellakin haluun sut mun viereen ja antaa sul rakkautta ja arvostust mitä ansaitset niin paljon <3
Itkettää kun et oo mun vieres irl
10
452
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tottunut siihen että joku osoittaa näin tunteensa ja on niin rakastunut. Olen hämilläni aina aika ajoin, miksi minä?
- Anonyymi
Koska sä vaan oot mun ihminen.. ja ihanin koko maailmas ja vaan niin, sanoinkuvailemattoman täydellinen mulle , oot mun sielunkumppani, unelmien kumppani. Meidän välil on yliluonnollisen hyvä kemia jota en osaa sanoiks pukea. <3
- Anonyymi
Oon ..vaa nii sanaton… En tiiä mitä muut voisin sanoo, ku et oot todella vastaus mun haaveisii rakas. Se miten välität must, ymmärrät mua sanomattaki, se miten kestät mua ku oon arvaamaton ja vaikeimmillani, on korvaamatonta mulle.. En ois täs nyt ilman sua. Kukaan ei koskaan vois olla kun sinä. Merkitset niin liikaa. Halusin sun viereen, kiehnätä ja olla vaan siin... Ikuisesti. Beibi mä tiiän et sust on nii moni kiinnostunu, mut pysyt nii uskollisena ah se saa mut vaa nii sekasin. Teet mut onnelliseks jokaisena päivänä. Aina uudelleen… Ajatukset on jatkuvasti sus ja tunnen tarvetta kertoo sulle miten rakas ja ihana oot. <3
- Anonyymi
Ihanaa et teen sut onnelliseks.. <3 Totta kai mä kestän sua, oot ihaninta ja parasta mitä mulle on tapahtunut ikinä, ja toivon että joku päivä tää rakkaustarina ois ihan totta oikees elämäs, ja oisit mun vieressä, halaisin sua ja voisit kiehnätä niin paljon kuin haluut, haluun rakastaa sua niin paljon <3 <3 eniten koko maailmassa, et oot aina mulle se tärkein ja merkittävin, joka ymmärtää mua, ei kukaan nainen maailmas pystyis sotkeen meidän välei, kun mun sydän on ikuisesti ja aina vaan sun vaikka ajottain kokis viehätystä muitakin ihmisiä kohtaan, ei se oo mitään tälläst.. ei niihin oo tälläst ymmärryst ja yhteyt kuin suhun rakas, ja oothan sä maailman viehättävin ihminen henkisesti ja fyysisesti, älä ikinä vähättele ittees, koska oot ihanampi ja upeempi kuin moni muu ihminen, sun energia on jotain niin kaunista ja haluisin niin vaa.. pussailla sun kaa ja kaikkea mut.. vaa jos sä haluat myös ja koen olot hyväks, koska en haluu tehdä sun oloa epämukavaks missään tilanteessa, tai edetä liian nopeasti sun kaa, haluun edetä tahdilla joka on hyvä sulle, koska välitän tosi paljon siit et sul ois mukava ja ihana olo munkaa, mut rakastan sua vaa niin paljon et haluisin halia ja kiehnätä sua ihan luonnostaanki, tiiäks kuinka ihanaa se ois <3 tiääks kui onnellinen oisin <3 Mä haluan kertoa sulle miten tunnen IRL ja oikeessa elämäs, nähä sua ja osottaa rakkautta ja arvostusta oikeessa elämässä ja tehdä sut onnellisimmaks naiseks maailmas, rakkain ja ihanin <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa et teen sut onnelliseks.. <3 Totta kai mä kestän sua, oot ihaninta ja parasta mitä mulle on tapahtunut ikinä, ja toivon että joku päivä tää rakkaustarina ois ihan totta oikees elämäs, ja oisit mun vieressä, halaisin sua ja voisit kiehnätä niin paljon kuin haluut, haluun rakastaa sua niin paljon <3 <3 eniten koko maailmassa, et oot aina mulle se tärkein ja merkittävin, joka ymmärtää mua, ei kukaan nainen maailmas pystyis sotkeen meidän välei, kun mun sydän on ikuisesti ja aina vaan sun vaikka ajottain kokis viehätystä muitakin ihmisiä kohtaan, ei se oo mitään tälläst.. ei niihin oo tälläst ymmärryst ja yhteyt kuin suhun rakas, ja oothan sä maailman viehättävin ihminen henkisesti ja fyysisesti, älä ikinä vähättele ittees, koska oot ihanampi ja upeempi kuin moni muu ihminen, sun energia on jotain niin kaunista ja haluisin niin vaa.. pussailla sun kaa ja kaikkea mut.. vaa jos sä haluat myös ja koen olot hyväks, koska en haluu tehdä sun oloa epämukavaks missään tilanteessa, tai edetä liian nopeasti sun kaa, haluun edetä tahdilla joka on hyvä sulle, koska välitän tosi paljon siit et sul ois mukava ja ihana olo munkaa, mut rakastan sua vaa niin paljon et haluisin halia ja kiehnätä sua ihan luonnostaanki, tiiäks kuinka ihanaa se ois <3 tiääks kui onnellinen oisin <3 Mä haluan kertoa sulle miten tunnen IRL ja oikeessa elämäs, nähä sua ja osottaa rakkautta ja arvostusta oikeessa elämässä ja tehdä sut onnellisimmaks naiseks maailmas, rakkain ja ihanin <3
Oot vaa aiva korvaamattoman tärkee <3 Sun rakkaus on kaikki ja enemmän rakas, en tarvii mitää muut, ku just sut mun vierelle iha oikeesti <3 Haluun nähä pian ja halata nii lujaa, haluun huolehtii sust, pitää sua hyvänä ain. Sillonki ku sulla on paha olla, oot kipee kuoleman kielis, mitä vaan nii haluun olla siin, sua varten, jos annat mun olla.. Annan myös tilaa aina haluut sitä. Tuen sua kaikes. Aina. Mun kans sun ei tarvii ikin hävetä mitää ja voit olla semmone ku oot, ku me ollaa koton tai ylipäätää kahestaa. Haluun vaa oppii tuntee sut ihan täysi ja vaik mitä sekoilisit välil tai tarvisit enemmänki tilaa nii tiiät.. tuun pysyy siinä. Haluun et sä muistat sen aina. Mul se on muutenki sil taval täs niiku tiiät, et omistaudun rakkaiIIe aiva täysi ja kukaa ei oo päässy mun sydämeen täI tavaI, kun sä <3 Puhutaa samaa kielt oli tilanne mikä tahansa. Meil on just semmone kemia mikä tuntuu oikeelt. Et tämmöne sen pitääki olla! Oot sä mis vaa, ni aatteIen sua.. Et mitä sä mietit tai teet siel.. Vaik oltais joskus erilaisii ni ymmärretää toisiamme ain! Lähet mun hulluuteenki mukaa, mitä arvostan huolella. En haluu et sä lähet mun luota ikin <3! Vaik mä kuinka yrittäisin surkeimpina kausina paeta yksinäisyytee, nii älä rakas luovuta sillo. :cc love u
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh. Tulee kuuma näistä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vaa aiva korvaamattoman tärkee <3 Sun rakkaus on kaikki ja enemmän rakas, en tarvii mitää muut, ku just sut mun vierelle iha oikeesti <3 Haluun nähä pian ja halata nii lujaa, haluun huolehtii sust, pitää sua hyvänä ain. Sillonki ku sulla on paha olla, oot kipee kuoleman kielis, mitä vaan nii haluun olla siin, sua varten, jos annat mun olla.. Annan myös tilaa aina haluut sitä. Tuen sua kaikes. Aina. Mun kans sun ei tarvii ikin hävetä mitää ja voit olla semmone ku oot, ku me ollaa koton tai ylipäätää kahestaa. Haluun vaa oppii tuntee sut ihan täysi ja vaik mitä sekoilisit välil tai tarvisit enemmänki tilaa nii tiiät.. tuun pysyy siinä. Haluun et sä muistat sen aina. Mul se on muutenki sil taval täs niiku tiiät, et omistaudun rakkaiIIe aiva täysi ja kukaa ei oo päässy mun sydämeen täI tavaI, kun sä <3 Puhutaa samaa kielt oli tilanne mikä tahansa. Meil on just semmone kemia mikä tuntuu oikeelt. Et tämmöne sen pitääki olla! Oot sä mis vaa, ni aatteIen sua.. Et mitä sä mietit tai teet siel.. Vaik oltais joskus erilaisii ni ymmärretää toisiamme ain! Lähet mun hulluuteenki mukaa, mitä arvostan huolella. En haluu et sä lähet mun luota ikin <3! Vaik mä kuinka yrittäisin surkeimpina kausina paeta yksinäisyytee, nii älä rakas luovuta sillo. :cc love u
Rakastan sua , kirjotat niin kauniisti mulle <3, melkein täs tulee itku. Saat kyl maailman pisimmän halin sitku nähään ,sen voin luvata sulle <3, oot aina tervetullut mun kaaottiseen elämään, ja tuen sua sun kaikissa omissakin unelmissa, haluun et sulla on hyvä olla, ja koet olosi hyväks mun kaa, sillon kun tarvitset tilaa saat sitä, mäki tarviin introverttina aik yllättävän paljon, vaik välil tuntuu et sun seuras voisin olla kyl ihan kokoajan, koska sä et vie multa yhtään energiaa, vaa päinvastoin, tuot mulle energiaa, hyvää oloa, turvaa ja rakkautta.
Ja joo me ymmärretään toisiimme niin hyvin!!!! Vaik haluun tuntee kaikki puolet susta ja sut ihan täysin, kokonaan, ja älä huoli, en jätä sua vaikka mikä ois, sä tiedät et oot aina mun sydämes se "oikea" mulle ja siihen ei kukaan voi tulla väliin. Meidän kemia on ihan parast tässä maailmassa ja en tiedä mitä tekisin sua, olisin ihan hukassa ja epätoivonen, yksinäinen, yksinäinen muidenkin seuras :c, mut sä oot tuonut toivon mun sydämeen, mun ei tarvii olla yksin koska sä oot tääl mua varten ja se on paras tunne mitä tiiän, rakastan ja välitän sua niin älyttömästi ja hullun paljon. <3 <3
Sun vuokses en luovuta, koska en haluu et jäät tänne yksin, kärsit, tuut kaltoinkohdelluks tai muuta hirveetä, kun sä vaan ansaitset parasta ja aidointa rakkautta <3.. ja kaiken hyvän täs maailmas..
Rakastan sua, ja en jätä sua ikinä ihanin, siihen voit luottaa <3 <3 Mul on niin ikävä ja kaipuu, haluun vaa halata sua ja tuntee sun lämmön, kertoo sulle IRL miten tunnen ja tehä sut onnelliseks, sitä sydän kaipaa nyt eniten <3 <3
- Anonyymi
Toki saan itsekin katseita ja kiinnostusta mutta harvoin lähestytään tai sitten en anna mahdollisuutta tai viestin olemuksellani etten anna ottaa kontaktia
- Anonyymi
Minun kaivatusta voisin kirjoittaa samalla tavalla.
Hän täyttää päiväni ajatuksilla, teoilla.
Hän tuli yllättäen jäädäkseen. Tulimme ajatuksissa hyvin toimeen, synkkasi ja itse putosin johonkin tilaan, jossa edelleen olen. Kuplaan.
Hän on jokaikinen päivä ajatuksissani ensimmäisenä ja viimeisenä ja monta kertaa näiden välillä. Lämmin tunne valtaa kehon ja tuntuu niin hyvältä.
Rakas.- Anonyymi
voi kiitos rakas 🥰 vain päivin öin sua ikävöin 😪 oisitpa kaivattuni 😔 anteeksi etten uskaltanut sanoo mitään sillo viikonloppuna 💔 olin niin ihastunut 💝 en voinut muuta kun halata sua 🤗 olit kuin enkeli taivaasta noussut 💖 mä oikeesti kaipaan niin sua 😢 sä annoit mulle toivon jatkaa elämää ✨ ilman sinua en olisi enää jaksanut 🤍 kiitos että sain olla osa elämääsi 🥀
m->n
ikävä sinua rakas ystävä 😔
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 💖🥀🎗️✨
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897335
- 403532
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241000
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32873Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50780Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652