Mikä on voimaeläimesi

Anonyymi-ap

Muinaiset suomalaiset ovat ajatelleet eläimillä olleen monenlaisia myyttisiä voimia. Nämä voimat voi valjastaa palvelemaan nykyihmistä erilaisten mielikuvaharjoitusten avulla. Voimaeläinten avulla voi tutkia itseään, eläinmyyttejä tutkinut tietokirjailija ja muutosvalmentaja Maaretta Tukiainen kertoo.

Tee testi!

https://kotiliesi.fi/terveys/mika-on-sinun-voimaelaimesi-tee-testi/

Minä olisin kuukkeli ja hyvin se sopii minulle.

14

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä se nyt tarkoittaa 80 vuotta ohittaneelle, että joku eläin on voimaeläin ?
      Elefantti on aika voimakas, mutta ei se minulle voimaa anna.

• Luulin että kissa. Mutta voimaeläimeni onkin Jänis!
      Onhan se nopea....

• Anonyymi

Huvikseni tein tämän huuhaatestin nähdäkseni millaisia kysymykset ovat.
      Ne ovat aivan älyttömiä, eivät mitenkään vaihtoehtoisia.

• Anonyymi

Varis on mielilintuni, tykkään seurata viisaan viekasta pään kääntelyä ja liikehdintää.

• Anonyymi

Varis on hyödyllinen pihalintu ja sen ääni ei häiritse. Kävelee hiljaa pihoilla ja etsii syömistä. Talon pihassa on pari vakiyusita varista ja 2 harakkaa yleensä aamuvarhain. Pienempiä lintuja näkee pihlajassa syömässä marjoja. Ajoittain kuullu lähistön naakkalauma meteliä ja en pidä niistä ja ääntelystä.
        Mitkään muut ei pidä sellaista ääntä koko ajan. Rusakkoa näkee joskus kulkevan pihojen läpi lähistön metsään.
        Ei kuulu laulu vain varis raakkui eilen ja toissa päivänä.

• Anonyymi

Kana mutta sen pitää olla muniva Leghorn ja valkoinen.

• Anonyymi

Takkia kääntävä persu

• Elämillä on itsesuojeluvaisto raakulla ei auta sekään, raakulla elin tavoite 200 vuotta jonka määrää Stora Enso.
      Entä hallituksen hoitaja mitoitus, tai onko varaa yksityiselle.
      Vain elämää tämä on sanotaan laulussa.

• Anonyymi

Tarkoitatko että voimaeliämäsi on
        Rasittava Naakku?

• Anonyymi

Tuostako olikin kyse aloituksessa?

• Anonyymi

Raakku on viherpunikkien suosikki nilviäinen kehä kolmosen sisäpuolella, josta monet eivät ole kuulleet, saati nähneet.

• Anonyymi

Jänis. Kysymykset eivät ole kovin hyviä. Vaihtoehdot ei sopineet mielestäni.

• Anonyymi

Vilttu löin värin
      Tarkoitatko että voimaeliämäsi on
      Rasittava Naakku?

Piti lödä
      Ratsittava Naakku

pe

• Anonyymi

Voimaeläimesi on jänis!
      Jänis yhdistetään arkiajattelussa runsauteen ja nopeaan lisääntymiseen. Mytologiassa se on myös voimakas onnen symboli. Saattaisit tarvita elämässäsi jäniksen kykyä saada hyvät asiat monistumaan.

Pohdittavaa: Minkä asioiden sinä haluaisit lisääntyvän elämässäsi? Mitä olet valmis tekemään, jotta näitä asioita tulisi lisää elämääsi?
      ---
      Jänis olen myös kiinalaisessa horoskoopissa. Runsas ajattelu ehkä liikakin, on minulle sekä ongelma että hyöty ja ilo. En tiedä mitä lisäisin elämääni. Tämä olo ja meno riittää ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe