Jos joku ihmettelee että telkkari ei näy

Anonyymi-ap

Niin kyseessä on jokin huoltotyö joka kestää tänään johonki klo 17 asti. Eli telkkari ei näy huollon takia.❌❌🧑‍🔧🧑‍🔧🧑‍🔧🧑‍🔧🧑‍🔧🧑‍🔧

26

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tuo näkyny ihan normaalisti koko päivän paitsi hd-kanavat

• Anonyymi

Kaikki kanavat näkyy, mitä höpinää?

• Anonyymi

Ei näy mullakaa. Mastoa huolletaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näkyy tässä ihan kylällä paitsi tosiaan nuo hd-kanavat ei näy

• Anonyymi

Kuuluuko ratio?

• Anonyymi

Näkyykö kello?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyykö kello?

Onks tukka hyvin?

• Anonyymi

Näkyihän tuo telkkari koko ajan tuossa nurkassa.
      Ohjelman äkymisestä en ole niinkään varma, koska en ole pistänyt telkkaria päälle.

• Anonyymi

Onko huoltomiehen pakko seisoa telkkarin edessä?

• Anonyymi

Yläkainuu lehtikin kirjoitti että Hyrynsalmella televisiokanavat ei näy keskiviikkona ja torstaina. Unohtivat vain kertoa että katkos koskee vain Digitan hd-kanavia eli teräväpiirtokuvaa lähettäviä kanavia kuten esim. tv1 hd, tv2 hd, yle teema&fem hd. Perustason sd-kanavat mukaanlukien tv1, tv2 jne ovat näkyneet koko ajan 😄. Melkoista tiedottamista hah.

• Anonyymi

Ei singaalia luki mun telkussa puolelta päivin oli kanava mikä hyvänsä

• Anonyymi

Ei näy televisio, joku on vienyt sen pois.

• Anonyymi

Onko TV lupa maksettu? 😂😂😂😂 jos ei nii silloin tv lupa tarkastaja voi viedä television, näin silloin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko TV lupa maksettu? 😂😂😂😂 jos ei nii silloin tv lupa tarkastaja voi viedä television, näin silloin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa😂😂😂

Siitä asti olen ilman töllöä ollut 😥

• Anonyymi

Kyllä se näkyy mutta toisessa paikassa.

• Anonyymi

Kanavat katoaa jatkuvasti kun töllön laittaa päälle!!!!

• Anonyymi

Kun Nante oli nuorena poikana niin ei ollut telekkarie eikä Jalluja eli muitakaan käsityölehtie piti vinttikamariin mennä Eloveena paketin kuvan kanssa vetelemmää kuivie.

• Anonyymi

Ollu eloveenaakaan, pettuleipää...

• Anonyymi

Ainakin tuossa naapurissa näkyy kun ei ole verhot ikkunassa.

• Anonyymi

Näkyy televisio, mutta ohjelma on huonoa.

• Anonyymi

Ei näy mehtäradio...

• Anonyymi

Ei mehtäratioo kannata ies kuunnella tullee voan sivut kippeiks.

• Anonyymi

Kun Lumivaaran tuulitehtaan tänä vuonna valmistuneet myllyt alkoivat jauhaa sijoittajille osinkoja, TV-kanavat ei pysy paikoillaan. Kuva on sekava ja pikselit vaeltaa. Ja kun virittää kanavat uudelleen, monta kanavaa saattaa jäädä pois. Ja kun teen virityksen uudelleen, saattaa edellisen virityksen näkyneistä kanavista osa kadota ja uusia tulla tilalle. Jos viritän kanavat tyynellä, kaikki kanavat löytyy, mutta heti kun alkaa tuulla Lumivaaran suunnasta, kanavat ei yleensä näy kunnolla. Pienihän tämä murhe on, kun ajatellaan kuinka paljon pelkkää hyvää Lumivaara meille tuo vuosikymmenten saatossa...vai tuoko?

• Anonyymi

Nyt ei ole kyse vuosikymmenten aikajänteestä. Tälläkään hetkellä harva alle 70-vuotias katsoo televisiosta perinteisiä televisiolähetyksiä. Ei puhuta edes vuosikymmenistä, kun ne häviävät kokonaan.

• Anonyymi

Se Lumivaaran ja muittenkin hyvyys tulee esille vasta sitten kun näitten myllyjen elinkaari on päätöksessä elikkä reilun kahden kymmenen vuoden päästä. Sinne ne jää hojottamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe