Hyvä päästää ulos
Kattila on vaarassa kiehua yli. Älä jää odottelemaan, vaan nosta kansi ja päästä höyryt ilmoille.
Jopas jotain
8
233
Vastaukset
- Anonyymi
Tavaroita lentää usein seinään kokatessa?
- Anonyymi
Miten se on mahdollista, ei mulla ole koskaan lennellyt!
- Anonyymi
Kyylä.Näit mitä tein.Eikä kännykkä ollut lähelläkään.Olet se norsun mies.Tiiäkkö minulla on kohta apua tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyylä.Näit mitä tein.Eikä kännykkä ollut lähelläkään.Olet se norsun mies.Tiiäkkö minulla on kohta apua tarjolla.
Okei oli vaa mies sellainen vivid mielikuva, en ole esim naapurisi siellä pk-seudulla joita skitsoilet, olet varmaan ideaali naapuri kuten keskustelupalstoilta naapureitaan ”löytävät” yksilöt voisivat olla, ois kans aika dystooppista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei oli vaa mies sellainen vivid mielikuva, en ole esim naapurisi siellä pk-seudulla joita skitsoilet, olet varmaan ideaali naapuri kuten keskustelupalstoilta naapureitaan ”löytävät” yksilöt voisivat olla, ois kans aika dystooppista
Who seem obscene now?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on mahdollista, ei mulla ole koskaan lennellyt!
Saatko koskaan black outteja etkä muista mitä tapahtui? Rystyset verillä ja kämppä säpäleinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko koskaan black outteja etkä muista mitä tapahtui? Rystyset verillä ja kämppä säpäleinä?
Miksi sä teet sellaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä teet sellaista?
En minä niin tee, älä ammu viestintuojaa taas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362582
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191491- 841427
- 431158
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351153- 851100
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951086Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701050- 129994
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210891