Kyllä kaipaan ja haluaisin nähdä joskus taas tässä.
Älä luule etten sua kaipaa mies
36
619
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se vaan siltä on tuntunut ettet kaipaa. En sitä kiellä. Ymmärrän kuitenkin, mitäs minä muutenkaan odotan. /Vkh
- Anonyymi
Tietysti haluan nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti haluan nähdä.
Okei, katsellaan sitä vaikka huomenna. /Vkh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, katsellaan sitä vaikka huomenna. /Vkh
Huomenna? Missä me huomenna nähtäisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna? Missä me huomenna nähtäisiin?
En näe häntä tänäänkään. Eli ei missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe häntä tänäänkään. Eli ei missään.
En minäkään. Tai aina voi toivoa että näkisi edes vilauksen perävaloista. Niinkin joskus käynyt.
- Anonyymi
Käykö huomenna 🤗
- Anonyymi
Illalla kävisi. Jokos se on perjantaikin. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Illalla kävisi. Jokos se on perjantaikin. 😎
Perjantai olisi. Mitäs tehtäisiin? Lähdetäänkö johonkin vai oltaisiinko kahdestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantai olisi. Mitäs tehtäisiin? Lähdetäänkö johonkin vai oltaisiinko kahdestaan?
Kyllä kaikki sopisi sen oikean kanssa, kaksin tai jossain.
- Anonyymi
Vakka kantensa löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakka kantensa löytää.
Tylsä sanonta.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua nainen ja haluaisin nähdä sinua. Olet ajatuksissani.
- Anonyymi
Sanot sen kauniisti, kiitos miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot sen kauniisti, kiitos miehelle.
Kiitos itsellesi siitä, kun käyt välillä täällä muistuttamassa. Se antaa minulle vähän toivoa. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos itsellesi siitä, kun käyt välillä täällä muistuttamassa. Se antaa minulle vähän toivoa. 😊
Samat sanat. Toivoahan minä täältä itsekin etsin. 🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat. Toivoahan minä täältä itsekin etsin. 🤍
Toivokin etsii jotain. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivokin etsii jotain. Sivusta
Tuu Toivo keskemmälle sieltä sivusta niin sut löytää paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu Toivo keskemmälle sieltä sivusta niin sut löytää paremmin.
Täällä laidalla on ihan hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä laidalla on ihan hyvä olla.
Niin, löydyithän sä sieltäkin.
- Anonyymi
en vaan tiedä vieläkään onko musta mihinkään. sen takia tämä on tätä. pahoittelut siitä ja täys ymmärrys jos et jaksa mua.
- Anonyymi
Älä mieti tuollaisia, on sinusta ja jaksan minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mieti tuollaisia, on sinusta ja jaksan minä.
nii ei se tunteista jää kiinni... toivon vaa et en oo liian kummallinen kaveri sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii ei se tunteista jää kiinni... toivon vaa et en oo liian kummallinen kaveri sulle
Et ole liian kummallinen ja vastasin kuin olisit hän.
- Anonyymi
45min ja 4 eri miestä, mistä valita huomiselle seuraa. 😁 ilmoitatko tekstiviestillä vai jätätkö oventaakse ruusun, kenen kansaa lähdet treffeille?
- Anonyymi
Kun en tiiä numeroo enkä ovea mihin jättää ruusun, se yks vain tietty ei monikossa vaan yksi, uno, one, ett jne. Oon yrittänyt niin kauan jo että olo on 😇 niin laupias olo näiden vuosien takia. Huh huh 🤗
- Anonyymi
Kyllä sinä tiedät palstan tavat kirjoittaa kuin hänelle. Iskikö silti mustasukkaisuus? 🤭Tuo toinen sulle vastaaja en ollut minä ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en tiiä numeroo enkä ovea mihin jättää ruusun, se yks vain tietty ei monikossa vaan yksi, uno, one, ett jne. Oon yrittänyt niin kauan jo että olo on 😇 niin laupias olo näiden vuosien takia. Huh huh 🤗
Kyllä minä tiedän kaivattuni numeron ja osoitteen. Äläpä sotke näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä tiedät palstan tavat kirjoittaa kuin hänelle. Iskikö silti mustasukkaisuus? 🤭Tuo toinen sulle vastaaja en ollut minä ap.
On se nainen niin upea kokonaisuus, että tunnen mustasukkaisuutta häntä kohtaan. Hän ei halua näyttää selvästi, että haluaa vain minut.
- Anonyymi
Tuo ei ole minun asia, vaan se on sun ongelma, niin myöskään, minä en ole sinun asianajaja, sillä tiiän perusteet perunakeissille......
T.en ole pahoillani, ei meikäläisen pottuja
Mmmmmmoro.fi
https://m.youtube.com/watch?v=j3X8tV4jk4w - Anonyymi
En vaan jaksa uskoa tuota, kesä meni kolisten🥺
- Anonyymi
Kesä meni nopeasti. Me ei nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä meni nopeasti. Me ei nähty.
Ei nähty ei, mutta mielessäni olet aina.
En ole sinua unohtanut.
Kauniille naiselle tämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähty ei, mutta mielessäni olet aina.
En ole sinua unohtanut.
Kauniille naiselle tämä.Kukaan fiksu nainen ei pidä itse itseään kauniina. Se on katsojassa aina. Tunnisteesi on siksi typerä.
- Anonyymi
Sit näätte varmasti siinä tässä.
- Anonyymi
Pöh pöh luuletko että minä haluisin tavata sinut niide pelleikyjen sanomiesi jälkeen älä kuule luulekkaan pidä paskasi ei ole ikävä ei sitten enään niin mitään tunteita olisit aikuismaisesti käyttäytynyt mutta ei
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794087
- 2013072
- 273072
- 492868
- 242824
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl422553Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3112499Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2282176Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252027- 451997