On ollut manintaa että nuoriso lihoo, koska käyttävät skuutteja?
Miksi bussin käyttö ei lihota?...
On myös mainintaa ollut, että sähköpyörät on laiskoille ihmisille tarkoitettuja väineitä.
Eikös se laiska oikeasti makoile tekemättä mitään? Omalla autolla ajava ei ole laiska ei?
Miksi skuuttien/ s.pyörien vastustajat keksivät omituisia väitteitä?
14
447
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se nuoriso skuutin käyttämisestä liho, vaan siitä, että jos vaikka 15 minuutin koulumatka vaihdetaan kävelystä skuuttiin, eikä muuteta aterioissa mitään, lihotaan kahdessa viikossa noin 100 grammaa.
- Anonyymi
Ei 15min. x 25 cent. mitään halpaa ole(3,73€ suunta) ja paluumatka päälle eli x2 eli siinä laihtuu rahapussi eikä se paino lisäänny oikeasti. Jos näin olisi niin nalkämaihin skuutteja niin lihoisivat kilpaa...
Miten ihmisen ajatusmaailma noin kieroutuu, että mielikuvittelee jonkun skuutin syyksi lihomisen?
Bussimatkat eivät lihota eli maistele vielä sitä asiaa sen 15min. matkalle ja keksi miten paljon siitä lihoo ihminen? Entäpä oman auton käyttö, se ei lihota, mutta skuutti on pahis ja juuri asiaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 15min. x 25 cent. mitään halpaa ole(3,73€ suunta) ja paluumatka päälle eli x2 eli siinä laihtuu rahapussi eikä se paino lisäänny oikeasti. Jos näin olisi niin nalkämaihin skuutteja niin lihoisivat kilpaa...
Miten ihmisen ajatusmaailma noin kieroutuu, että mielikuvittelee jonkun skuutin syyksi lihomisen?
Bussimatkat eivät lihota eli maistele vielä sitä asiaa sen 15min. matkalle ja keksi miten paljon siitä lihoo ihminen? Entäpä oman auton käyttö, se ei lihota, mutta skuutti on pahis ja juuri asiaan?Jo oli kirjoitus. Mihinkähän tuo liittyi, ja mitä tuolla halusit sanoa.
- Anonyymi
Juurikin niin, saleillakin käydään mutta se nyt välillä on sellaista muotia.
- Anonyymi
Kyllä skuutin nimikkeeksi sopisi paremmin "läskinsiirtolavetti". Sellaiseltahan se käytännössä näyttää.
- Anonyymi
Miksi yhteiskunnan pitää maksaa jonkun laudalla perseillessä vammautuneen finninaaman hoitokulut. Joissakin tapauksissa jopa lopun ikänsä
- Anonyymi
Yhteiskunta on rakennettu sellaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunta on rakennettu sellaiseksi.
Ei ihan.
Skuuttihomma on sen verran uutta, ettei se ole löytänyt omaa lokeroaan.
Autoilun kustannukset (ja paljon muutakin) rahoitetaan autoilun tuloista.
Urheilussa on omat vakuutuksensa, jotka koskevat pelejä ja harjoituksia.
Asunnot, kotieläimet ja muun omaisuuden ihmiset vakuuttavat ihan itse.
Työnantaja vakuuttaa työntekijänsä.
Jopa tupakoitsijalta kerätään korkeaa veroa, jolla katetaan sen ksutannuksia yhteiskunnalle, samoin alkoholista.
Voi pikemminkin väittää, että kun ilmiö on riittävän suuri, se maksaa itse terveysriskinsä
Yli 25 kg (ym...) skuuteille vaaditaan liikennevakuutus, jolla korvataan toisille aiheutettu vahinko ja käyttäjän sairauskulut. Sen laajentaminen ei ole homma eikä mikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan.
Skuuttihomma on sen verran uutta, ettei se ole löytänyt omaa lokeroaan.
Autoilun kustannukset (ja paljon muutakin) rahoitetaan autoilun tuloista.
Urheilussa on omat vakuutuksensa, jotka koskevat pelejä ja harjoituksia.
Asunnot, kotieläimet ja muun omaisuuden ihmiset vakuuttavat ihan itse.
Työnantaja vakuuttaa työntekijänsä.
Jopa tupakoitsijalta kerätään korkeaa veroa, jolla katetaan sen ksutannuksia yhteiskunnalle, samoin alkoholista.
Voi pikemminkin väittää, että kun ilmiö on riittävän suuri, se maksaa itse terveysriskinsä
Yli 25 kg (ym...) skuuteille vaaditaan liikennevakuutus, jolla korvataan toisille aiheutettu vahinko ja käyttäjän sairauskulut. Sen laajentaminen ei ole homma eikä mikään.Uusi tai vanha asia ei vaikuta. Yhteiskunta on rakennettu sellaiseksi, että heikommassa asemassa olevia autetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi tai vanha asia ei vaikuta. Yhteiskunta on rakennettu sellaiseksi, että heikommassa asemassa olevia autetaan.
Skuutilla ajeleva ei ole automaattisesti heikommassa asemassa.
Siihen tarvitaan muita asioista. Finnit naamassakaan eivät riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skuutilla ajeleva ei ole automaattisesti heikommassa asemassa.
Siihen tarvitaan muita asioista. Finnit naamassakaan eivät riitä.Pohjoismainen hyvinvointivaltio tarkoittaa sitä, että valtio pyrkii tasaamaan verotuksella ihmisten välisiä tuloeroja ja takaa kaikille kansalaisille riittävän toimeentulon sekä peruspalvelut. Esimerkkejä peruspalveluista ovat sairaanhoito ja koulutus.
- Anonyymi
Avaajan ajatusten logiikka on asenteellista oman asia suuntaan.
Asiaa pitää ymmärtää ajatella laajasti ja puolueettomasti.
Voidaan myös sanoa, että jos skuutilla ajeleva nuori kävelisi tai ajaisi perinteisellä mankelilla, niin hänellä olisi parempi kunto ja olisi laihempi.
Nämä yksinkertaiset nuoret ajattelevat asioita suoraviivaisesti ja jättävät pohtimatta kaikkia asiaan liittyvää.- Anonyymi
Sähköavusteista pyörää pitää kuitenkin itse myös polkea. Se ei polkematta kulje, vaan sen tehtävä on, kuten nimikin kertoo, avustaa polkemista. Sähköpotkulauta/skuutti ei vaadi paljon mitään käyttäjältään, kuin lähinnä tasapainoa.
- Anonyymi
Hyvä että lihasheikkoudesta tai muusta krempasta kärsivät pääsevät liikkumaan avustimillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892