Käsien puutuminen ryypätessä

Anonyymi-ap

Onko normaalia? Jos vaikka makoilee sohvalla kyynärpäät tyynyllä niin pian puutaa. Sormet aivan tunnottomat.

19

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on.

- Erittäin kokenut ja kaiken nähnyt neurologi

• Anonyymi00015

AI-yhteenveto
        Käsien puutuminen, pistely tai kihelmöinti alkoholin käytön jälkeen on merkki ääreishermovauriosta eli alkoholiperäisestä neuropatiasta. Pitkäaikainen tai runsas alkoholinkäyttö vaurioittaa hermoja suoraan sekä aiheuttaa ravitsemuksellisia puutostiloja, jotka johtavat hermoston toimintahäiriöihin.

• Anonyymi

Jos jonkinlainen putki päällä, sanoisin että normaalia. Soffalla kannattaa ottaa hyvä asento niin, että polvitaipeiden alla on tyyny. Veri virtaa sitten kohti yläkroppaa. Ja kädet vaakatasoon, eikä kyynärpään varaan.

• Anonyymi

Miten nää tuossa asennossa juot? Ai, että kainalossa kurakalja ja siitä lähtee letku suuhun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nää tuossa asennossa juot? Ai, että kainalossa kurakalja ja siitä lähtee letku suuhun?

Niin ja itse olen raitis ja hyvä kuntoinen, mutta kyllä mullakin puutuu käsi tuossa aloittajan asennossa eli ei mitään hätää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja itse olen raitis ja hyvä kuntoinen, mutta kyllä mullakin puutuu käsi tuossa aloittajan asennossa eli ei mitään hätää.

Käy runkulla, niin vaivat vähenee.

• Anonyymi00007

Sydämen vajaatoiminta.

• Anonyymi00008

Älä yritä yhdistää Kylmikseen. Se on hermoratojen puutuminen, ei verenkiertoon liittyvä asia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Älä yritä yhdistää Kylmikseen. Se on hermoratojen puutuminen, ei verenkiertoon liittyvä asia.

Käsi menee tunnottomaksi eikä toimi lainkaan. Jos verenkierto olisi lakannut, se menisi kuolioon, kuten Keijon jalka.

• Anonyymi00010

AAAAAAAAAAAAAA MINÄ JUOGSU RAISGAAN GAIGGI AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Anonyymi00011

Tähän on olemassa halpa ja tehokas hoito. Jättää vain alkoholin kokonaan pois.

• Anonyymi00012

ou mai munani tunnetgo sen mun munalle soi laulu raggauden mun muna on mun mun muna on sun muna sanoo jump jump jump

• Anonyymi00013

Vanha aloitus, mutta asennon vaihtaminen varmaan auttaisi.

• Anonyymi00014

Porukka täällä luulee, että Kylmiksellä on jotain käsien kylmyyteen liittyviä maagisia voimia eli että pystyy esim jäädyttämään vastustajan kaulan käsillä kuristaessa tai viilentämään oluen käsillä, mutta todellisuudessa nimimerkki on tullut siitä, kun sillä puutuu kädet niin pahoin, etä ne ihan kylmenee

• Anonyymi00016

Yliluonnollisista voimista ei ole kyse, jos veri ei kierrä kunnolla raajoissa, mutta jos käsi puutuu nukkuessa tunnottomaksi ja toimintakelvottomaksi, se on eri asia.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Yliluonnollisista voimista ei ole kyse, jos veri ei kierrä kunnolla raajoissa, mutta jos käsi puutuu nukkuessa tunnottomaksi ja toimintakelvottomaksi, se on eri asia.

Ei tarvitse olla edes unessa, jos vaikka käsi on pahassa asennossa, ettei veri pääse kunnolla kiertämään, käsi voi puutua.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes unessa, jos vaikka käsi on pahassa asennossa, ettei veri pääse kunnolla kiertämään, käsi voi puutua.

Kyllä siinä kädessä kiertää silti veri, muutenhan se menisi kuolioon. Kyse on hermoradoista niiden puutumisesta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kylmiksen ongelma on eri: sillä on todella huono ääreisverenkierto, joka tarkoittaa raajojen loppupäätä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kylmiksen ongelma on eri: sillä on todella huono ääreisverenkierto, joka tarkoittaa raajojen loppupäätä.

Huono ääreisverenkierto joka aiheuttaa kylmät kädet, ei liity käsien puutumiseen, joka taas johtuu hermoratojen tukkeutumisesta.

-Yksi teoria

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      72
      1160
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      822
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      635
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      29
      608
    Aihe