Onko normaalia? Jos vaikka makoilee sohvalla kyynärpäät tyynyllä niin pian puutaa. Sormet aivan tunnottomat.
Käsien puutuminen ryypätessä
19
587
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on.
- Erittäin kokenut ja kaiken nähnyt neurologi- Anonyymi00015
AI-yhteenveto
Käsien puutuminen, pistely tai kihelmöinti alkoholin käytön jälkeen on merkki ääreishermovauriosta eli alkoholiperäisestä neuropatiasta. Pitkäaikainen tai runsas alkoholinkäyttö vaurioittaa hermoja suoraan sekä aiheuttaa ravitsemuksellisia puutostiloja, jotka johtavat hermoston toimintahäiriöihin.
- Anonyymi
Jos jonkinlainen putki päällä, sanoisin että normaalia. Soffalla kannattaa ottaa hyvä asento niin, että polvitaipeiden alla on tyyny. Veri virtaa sitten kohti yläkroppaa. Ja kädet vaakatasoon, eikä kyynärpään varaan.
- Anonyymi
Miten nää tuossa asennossa juot? Ai, että kainalossa kurakalja ja siitä lähtee letku suuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nää tuossa asennossa juot? Ai, että kainalossa kurakalja ja siitä lähtee letku suuhun?
Niin ja itse olen raitis ja hyvä kuntoinen, mutta kyllä mullakin puutuu käsi tuossa aloittajan asennossa eli ei mitään hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja itse olen raitis ja hyvä kuntoinen, mutta kyllä mullakin puutuu käsi tuossa aloittajan asennossa eli ei mitään hätää.
Käy runkulla, niin vaivat vähenee.
- Anonyymi00007
Sydämen vajaatoiminta.
- Anonyymi00008
Älä yritä yhdistää Kylmikseen. Se on hermoratojen puutuminen, ei verenkiertoon liittyvä asia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä yritä yhdistää Kylmikseen. Se on hermoratojen puutuminen, ei verenkiertoon liittyvä asia.
Käsi menee tunnottomaksi eikä toimi lainkaan. Jos verenkierto olisi lakannut, se menisi kuolioon, kuten Keijon jalka.
- Anonyymi00010
AAAAAAAAAAAAAA MINÄ JUOGSU RAISGAAN GAIGGI AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi00011
Tähän on olemassa halpa ja tehokas hoito. Jättää vain alkoholin kokonaan pois.
- Anonyymi00012
ou mai munani tunnetgo sen mun munalle soi laulu raggauden mun muna on mun mun muna on sun muna sanoo jump jump jump
- Anonyymi00013
Vanha aloitus, mutta asennon vaihtaminen varmaan auttaisi.
- Anonyymi00014
Porukka täällä luulee, että Kylmiksellä on jotain käsien kylmyyteen liittyviä maagisia voimia eli että pystyy esim jäädyttämään vastustajan kaulan käsillä kuristaessa tai viilentämään oluen käsillä, mutta todellisuudessa nimimerkki on tullut siitä, kun sillä puutuu kädet niin pahoin, etä ne ihan kylmenee
- Anonyymi00016
Yliluonnollisista voimista ei ole kyse, jos veri ei kierrä kunnolla raajoissa, mutta jos käsi puutuu nukkuessa tunnottomaksi ja toimintakelvottomaksi, se on eri asia.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yliluonnollisista voimista ei ole kyse, jos veri ei kierrä kunnolla raajoissa, mutta jos käsi puutuu nukkuessa tunnottomaksi ja toimintakelvottomaksi, se on eri asia.
Ei tarvitse olla edes unessa, jos vaikka käsi on pahassa asennossa, ettei veri pääse kunnolla kiertämään, käsi voi puutua.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes unessa, jos vaikka käsi on pahassa asennossa, ettei veri pääse kunnolla kiertämään, käsi voi puutua.
Kyllä siinä kädessä kiertää silti veri, muutenhan se menisi kuolioon. Kyse on hermoradoista niiden puutumisesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kylmiksen ongelma on eri: sillä on todella huono ääreisverenkierto, joka tarkoittaa raajojen loppupäätä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kylmiksen ongelma on eri: sillä on todella huono ääreisverenkierto, joka tarkoittaa raajojen loppupäätä.
Huono ääreisverenkierto joka aiheuttaa kylmät kädet, ei liity käsien puutumiseen, joka taas johtuu hermoratojen tukkeutumisesta.
-Yksi teoria
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608