Sihteeriä ei saatu kokous peruuntui?

Anonyymi-ap

Eikö uskalleta tehdä päätöksiä?

Kp:
Soiten tilapäinen valiokunta jäi taas jälkeen aikataulusta – Sihteeriä ei saatu ja materiaalit eivät olleet valmiita
KP:Paikallisuutiset
18:00
Keskiviikkona valiokunnan oli tarkoitus antaa esityksensä luottamuksesta tai sen puutteesta, mutta toisin kävi. Kokousta päätettiin siirtää viikolla kahdesta syystä, kertoo valiokunnan puheenjohtaja Pasi Kanniainen (kesk).

– Ensinnäkin saimme Soitelta ennen kokousta ilmoituksen, että sinne ei ollutkaan saatavilla ketään tekniseksi sihteeriksi.

Toinen syy on se, että selvitystä valmistelevan lakiasiantuntijan työ oli yhä kesken.

– Valmistelumateriaali ei ollut vielä niin pitkällä, että kokousta olisi ollut tarkoituksenmukaista pitää.

5

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei löytynyt tarpeeksi pienipalkkaista henkilöä kirjaamaan asiota ylös. Kunnian arvoiset korkeaa palkkaa nauttivat henkilöt, eivät alennu toimimaan kokouksen kirjurina. Kävivät varmaan vain toteamassa asian pikaisesti- kokouspalkkio varmaankin kuitenkin rapsahtaa tilille.

      • Anonyymi

        Varmasti maksetaan kokouspalkkiot.

        Hoitajat muistaa nyt leimata kunnollisesti työajan? Poliitikot lähti kotiin vetämään kännit ja tulee seuraavaan työvuoroon vapisemaan.


    • Anonyymi

      Onko jotakin tahoa joka voi hajoittaa aluevaltuuston ja -hallituksen ja pitää uudet vaalit?

    • Anonyymi

      Innanen ja Syrjälä sihteereiksi ilman äänioikeutta niin homma alkaa toiminaan.

    • Anonyymi

      Amatöörien puuhastelua .Kun pikkuasioita ei osata hoitaa,niin miten sitten suurempia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe