Osaa enää puhua sinulle enkä oikein edes uskalla...
Olen pahoillani etten
26
663
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et uskalla?
- Anonyymi
Ahdistaako sua, mikä? Mitä sä haluaisit sanoa... avoin kommunikaatio ois avain kaikkeen.. oon pahoillani jos mun intensiiviset rakkauden tunteet saavat sinut ahdistuneeksi tai pelokkaaksi,emmä voi mitääääääääääääääää et tunnen näin, oot vaan liian "mun" ihminen :( , miehelt naiselle.
- Anonyymi
Näkyykö se jännitys hänestä jollain tapaa?
- Anonyymi
Tiedän että olen. Meidän rakkaus ei kuole koskaan❤️🔥muista se
- Anonyymi
Puhu ittelles!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että olen. Meidän rakkaus ei kuole koskaan❤️🔥muista se
Muistan <3
- Anonyymi
Osaat mut mä vähän jännitän. Pikkasen tärisytti. Silti se helpottaa koko ajan.
- Anonyymi
Toivottavasti ei näyt
- Anonyymi
Ärsyynnytkö siitä jos sinulle ei puhuta ja alat epäilemään kaikkea?
- Anonyymi
En epäile yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En epäile yhtään mitään.
Miksi sitten teit aloituksen?
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Siinä on koko maailma sekaisin kuin toinen on vain oma ihana itsensä. Siinä itsensä unohtaa helposti ja se tekee kaikesta vaikeampaa, vaikka pitäisi olla vain oma itsensä myös itse. Tunteet ovat niin ihanan voimakkaita.
- Anonyymi
Ihan on pilvessä. Sama mitä sanois. Korvienväli ihan tyhjä vai tyhmä
- Anonyymi
En osaa kertakaikkiaan sanoa, miksi ihmeessä ihminen toimisi noin? Huvikseen?
- Anonyymi
Mikset uskaltaisi? En satuta jos ei hänkään.
- Anonyymi
Naisella ainakin riittäis se, että tulee eteen ja katsoo silmiin. Ehkä itsellä olis viimeinkin tarpeeks rohkeutta lähestyä kunnolla.
- Anonyymi
Tuutko konkreettisesti puolitiehen vastaan! 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko konkreettisesti puolitiehen vastaan! 🙂
Hyvin luultavasti, kunhan hän oikeesti näyttää kiinnostuneelta. Olen tosi epävarma sellaisesta.
- Anonyymi
Ollaanko me nähty tänään?
- Anonyymi
Voithan aina laulaa. Varmasti tunnelma kepenee heti.
- Anonyymi
Ei se mitään kyllä mä jotenkin selviin, ehkä.
Tai sit en mut ei sekään mitään.
Kunhan sulla on hyvä olla. - Anonyymi
ei se mitään 😔 en minäkään uskaltanu sulle sanoo mitään 💔 pelkäsin et sä teet mulle pahaa, jos olisin vastannu sulle 💔 anteeksi, olen hyvin pahoillani 😪 voinko mitenkää korvata sulle tän kaiken 💖 olin vain niin ihastunut 🥰 uskaltauduin kuitenkin halaamaan sua 🤗 olen muutenkin niin pieni ja arka 🦔💘💔 tuntui vaan niin hyvältä kun olit vain siinnä, lähellä 🥰 tuki ja turva elämässä 🤍 kiitos rakas että olit hetken kanssani 💝 anteeksi että ikävöin 🥀
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗️🥀✨ - Anonyymi
Juu ei tarvitse ei mua enään kiinnosta ei ole edes mitään tunteita ei niin yhtään mitään eikä ne sieltä nouse toivottavasti ei enään kohdata missään vai pitääkö minun estää sinut
- Anonyymi
Minä uskon että rakastat minua, uskallat puhua. Minä olen vaan tosi väsynyt, uskon että olet minun puolella. Minä vaan olen vähän heikossa kunnossa, jaksan kyllä perusjutut. mutta sinun reagointi tekee minulle huonoa. yritä rakastaa älä vihata. ja monen muunkin. Mennään eteen päin. kai minä tämän voitin ja selviän. sitä mätää pursuaa vieläkin, patti hävinnyt. tullut valehtelematta ihan tosi paljon. olo on iloisempi, kyllä tästä selvitään. tule tänne minun luokse, älä raivoa siellä yksin.
- Anonyymi
se Leena ei halua minulle pahaa, älä kiusaa sitä 🥰 hän on minun äiti.
- Anonyymi
Pitkää päivää työtä omaehtoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362592
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191491- 841427
- 431158
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351153- 851100
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951086Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2721061- 129994
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210891