Anteeksi kun minä olen tällainen nössö!

Anonyymi-ap

🥹🍫 En varmaan riitä hänelle ❤
Pyytelen nyt etukäteen anteeksi kaikkea mitä en edes tiedä.

🎶 Hyvää Yötä miehelle sinne jonnekin 🎶
Please Forgive Me - Bryan Adams
https://youtu.be/7x8wPt8xarE

15

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Biisi on upea.
      Ei ole mitään anteeksipyydettävää

• Anonyymi

Voi kiesus, oletko apmies itse? Toivottavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiesus, oletko apmies itse? Toivottavasti

Voi kiesus itsellesi! Et voi tietää mitä meidän tarinassa on tapahtunut kun ei tunneta. En ole sinun Tuusulan lemmikkisi. Eikö sinulle kukaan kirjoita täällä, kun sun täytyy tunkea joka aloitukseen. Aloituksessa on tunnisteet, joilla ei ole sun kanssa mitään tekemistä höhlä. Sitäpaitsi olen nainen. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiesus itsellesi! Et voi tietää mitä meidän tarinassa on tapahtunut kun ei tunneta. En ole sinun Tuusulan lemmikkisi. Eikö sinulle kukaan kirjoita täällä, kun sun täytyy tunkea joka aloitukseen. Aloituksessa on tunnisteet, joilla ei ole sun kanssa mitään tekemistä höhlä. Sitäpaitsi olen nainen. /ap

Eli tämä emojeita ylikuluttava lapsekas mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies esiintyy taas naisena🙊!

• Anonyymi

Biisi on kiva. Erityisen maininnan ansaitsee musavideolla kipittelevä ihana koira. Belgian paimenkoirat on sussarien jälkeen fiksuimpia koiria.

• Anonyymi

Molemmista tuntuu, ettei riitä toiselle. 🌺
      🐌 ❤️🐌

• Anonyymi

Ei se tuntunut siltä. Aina vain tärisyttäväå. Ei våi mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tuntunut siltä. Aina vain tärisyttäväå. Ei våi mitään

Ohi, et ole hän.

• Anonyymi

Riittävyydestä en osaa sanoa, mutta nuo emojit nauratti. Sopis niin hyvin meille 🐌 ❤️🐌. Vaikka onhan hänellä tietenkin ollut syynsä./ ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittävyydestä en osaa sanoa, mutta nuo emojit nauratti. Sopis niin hyvin meille 🐌 ❤️🐌. Vaikka onhan hänellä tietenkin ollut syynsä./ ap

Sopii hyvin minuun ja kaivattuuni ihanaan naiseen.
        😂pakko se on välillä nauraa tilanteelle, vaikka tekisi mieli itkeä.
        🐌❤️🐌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, et ole hän.

Hän ei ole sun, ei kenenkään!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Host error miehen emojihöpöttelyn takia nyt on epätoivo jo syvällä

• Anonyymi

Taasko tulit siihen, vaikka aloituksella ei ole sun eikä sun harhojesi kanssa mitään tekemistä. Naisen (=minun) aloitus perustuu ILR tapahtumiin. Koeta nyt hyvä ihminen tajuta, että tällaiselle julkiselle palstalle kirjoitetaan ympäri Suomea eri ihmisten toimesta,

"Maailmassa lähetetään nykyisin päivittäin arviolta yli kuusi miljardia emojia, ja käytettävissä oleva kuvakevalikoima elää ja monipuolistuu koko ajan. Suosituimmat emojit peilaavat aikansa vallitsevia arvoja ja maailmantilaa."
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/03/05/emojit-ovat-mielentilojen-pikakirjoitusta-mutta-mista-ne-ilmeistyivat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      34
      3723
    2. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      19
      2858
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      21
      2426
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      204
      2188
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2047
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      1718
    7. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      21
      1644
    8. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1635
    9. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      54
      1583
    10. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      63
      1439
    Aihe