🥹🍫 En varmaan riitä hänelle ❤
Pyytelen nyt etukäteen anteeksi kaikkea mitä en edes tiedä.
🎶 Hyvää Yötä miehelle sinne jonnekin 🎶
Please Forgive Me - Bryan Adams
https://youtu.be/7x8wPt8xarE
Anteeksi kun minä olen tällainen nössö!
15
337
Vastaukset
- Anonyymi
Biisi on upea.
Ei ole mitään anteeksipyydettävää- Anonyymi
Voi kiesus, oletko apmies itse? Toivottavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiesus, oletko apmies itse? Toivottavasti
Voi kiesus itsellesi! Et voi tietää mitä meidän tarinassa on tapahtunut kun ei tunneta. En ole sinun Tuusulan lemmikkisi. Eikö sinulle kukaan kirjoita täällä, kun sun täytyy tunkea joka aloitukseen. Aloituksessa on tunnisteet, joilla ei ole sun kanssa mitään tekemistä höhlä. Sitäpaitsi olen nainen. /ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiesus itsellesi! Et voi tietää mitä meidän tarinassa on tapahtunut kun ei tunneta. En ole sinun Tuusulan lemmikkisi. Eikö sinulle kukaan kirjoita täällä, kun sun täytyy tunkea joka aloitukseen. Aloituksessa on tunnisteet, joilla ei ole sun kanssa mitään tekemistä höhlä. Sitäpaitsi olen nainen. /ap
Eli tämä emojeita ylikuluttava lapsekas mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies esiintyy taas naisena🙊!
- Anonyymi
Biisi on kiva. Erityisen maininnan ansaitsee musavideolla kipittelevä ihana koira. Belgian paimenkoirat on sussarien jälkeen fiksuimpia koiria.
- Anonyymi
Molemmista tuntuu, ettei riitä toiselle. 🌺
🐌 ❤️🐌- Anonyymi
Ei se tuntunut siltä. Aina vain tärisyttäväå. Ei våi mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tuntunut siltä. Aina vain tärisyttäväå. Ei våi mitään
Ohi, et ole hän.
- Anonyymi
Riittävyydestä en osaa sanoa, mutta nuo emojit nauratti. Sopis niin hyvin meille 🐌 ❤️🐌. Vaikka onhan hänellä tietenkin ollut syynsä./ ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittävyydestä en osaa sanoa, mutta nuo emojit nauratti. Sopis niin hyvin meille 🐌 ❤️🐌. Vaikka onhan hänellä tietenkin ollut syynsä./ ap
Sopii hyvin minuun ja kaivattuuni ihanaan naiseen.
😂pakko se on välillä nauraa tilanteelle, vaikka tekisi mieli itkeä.
🐌❤️🐌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi, et ole hän.
Hän ei ole sun, ei kenenkään!
- Anonyymi
Hyvää yötä ❤
https://youtu.be/-FhyGg7ob2w - Anonyymi
Host error miehen emojihöpöttelyn takia nyt on epätoivo jo syvällä
- Anonyymi
Taasko tulit siihen, vaikka aloituksella ei ole sun eikä sun harhojesi kanssa mitään tekemistä. Naisen (=minun) aloitus perustuu ILR tapahtumiin. Koeta nyt hyvä ihminen tajuta, että tällaiselle julkiselle palstalle kirjoitetaan ympäri Suomea eri ihmisten toimesta,
"Maailmassa lähetetään nykyisin päivittäin arviolta yli kuusi miljardia emojia, ja käytettävissä oleva kuvakevalikoima elää ja monipuolistuu koko ajan. Suosituimmat emojit peilaavat aikansa vallitsevia arvoja ja maailmantilaa."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/03/05/emojit-ovat-mielentilojen-pikakirjoitusta-mutta-mista-ne-ilmeistyivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343723
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192858Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm212426Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2042188Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362047Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.511718Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211644- 341635
- 541583
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631439