Naapurini kertoi kuulleensa toisen, oman naapurinsa pihasta peräti outoja ääniä: Joku oli siellä mutissut kai jotain mantraa, sitten ilmeisesti toinen ääni oli ikään kuin huokaisten myöntänyt ( hmmmm…). Sitten ensimmäinen ääni oli taas puhunut mantramaisesti jotakin ja taas toinen ääni oli perään hymistellyt. Tätä vuorottelua oli kuulemma jatkunut pitkään.
Naapurini esitti minulle ajatuksen, että siellä ehkä harjoitettiin buddhismia. Mutta en minä ainakaan ole ikinä kuullut, että buddhismiun kuuluisi mitään erityisiä ääntelyjä. Tosin en tiedäkään ko. uskonnosta mitään, mitä nyt koulussa tietysti on käyty jotain läpi eri uskonnoista.
Asia ensin vain nauratti, naapurini esitti äänet niin hauskasti. Nyt aloin tulla uteliaaksi, että mitähän tuo tuollainen rituaali voisi olla. Onko kukaan kuullut vastaavaa?
Oudoin naapurista kuultu ääntely
Anonyymi-ap
1
247
Vastaukset 1
- Anonyymi
Täytyy kysyä ”naapurilta” (joka siis haja-asutusalueella ei ole ihan varsinainen, rajanaapuri), onko moisia ääniä kuulunut vielä nyt ”talvella”.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540