Olet vallannut ajatukseni.

Anonyymi-ap

Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, sanat katoavat ja uskallus puuttuu. Voin vain katsella sinua varovasti ja toivoa, että sinäkin tunnet jotain välillämme. Se tunne kantaa minua ja saa askeleeni keveäksi, posket hehkumaan ja sydämen pamppailemaan nopeammin, jokainen jaettu katse tuntuu niin hyvältä. Haluan vain lähellesi..

n>m

37

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Olen hämilläni miesten kiinnostuksesta.

• Anonyymi

Milloin näimme viimeksi?

• Anonyymi

Tänään näin hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään näin hänet.

Ohi meni sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi meni sitten.

Näinhän se täällä menee, täällä voi lähinnä tuuletella ajatuksiaan, ei löytää ketään.

• Anonyymi

No senkun tuut lähelle en pure,korkeintaan suutelen tiet kyllä.

• Anonyymi

Oikeasti en tiedä.

• Anonyymi

Missäs näit hänet?

• Anonyymi

Töissä näin, ja arvaan ei osunut;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä näin, ja arvaan ei osunut;)

Näin kyllä hänet, mutta en usko että näki minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me näimme kyllä toisemme varmuudella tänään, joten arvasin oikein, ei osunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me näimme kyllä toisemme varmuudella tänään, joten arvasin oikein, ei osunut.

Taitaa olla kyseessä nuorempi varattu nainen? Kerrothan minulle suoraan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kyseessä nuorempi varattu nainen? Kerrothan minulle suoraan?

Sanoisin, että vanhempi mies? Kielletty ihastuksesi? Josta olet myös mustasukkainen? Osuiko? 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että vanhempi mies? Kielletty ihastuksesi? Josta olet myös mustasukkainen? Osuiko? 😙

Ei nyt osunut mikään noista. En ole varattu, hänestä en tiedä. Parempi varmaan pistää pää pensaaseen ja unohtaa koko juttu. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt osunut mikään noista. En ole varattu, hänestä en tiedä. Parempi varmaan pistää pää pensaaseen ja unohtaa koko juttu. -ap

Ennen sitä kandee kuitenki ottaa selkoo onko vapaa sulle. Mitä menetettävää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen sitä kandee kuitenki ottaa selkoo onko vapaa sulle. Mitä menetettävää?

Ehkä kuvittelen kaiken, ehkä hän katsoo, kun minäkin katson ja sehän on ihan luonnollista eikä tarkoita mitään. Hän saattaa tulla lähelle, koska hänellä on oikeasti siinä jotain tekemistä, eikä se liity millään tavalla minuun. Tunteeni tekevät vain minulle tepposet ja saavat minut kuvittelemaan sellaista mitä ei ole olemassakaan. Mitä enemmän järkeilen asiaa, sitä enemmän tulen lopputulokseen ettei hän ole kiinnostunut ja minun pitää antaa asian olla, suojella itseäni ennenkuin kaikki huomaavat tunteeni. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kyllä ja jäin tarkoituksella odottamaan, mutta siihen tulikin muita.

• Anonyymi

Hah,ihan samat ajatukset. Menen täysin lukkoon,ja en todellakaan ole ujo enkä sanaton yleensä 😀 Hän varmasti luulee,etten halua edes jutella. Todella noloa. Sitten hymyillen typerästi koko loppupäivän vain siitä syystä että näin hänet. Ja tämäkin menee n->m.

• Anonyymi

No, minä taas olen myös ujo, joten sekin hankaloittaa tilannetta. En kyllä muiden ihmisten läheisyydessä jännitä näin paljon. -ap

• Anonyymi

Sellainen kombinaatio onkin hiukka hämäävää jos nainen säteilee jotain uskomatonta vetovoimaa samalla kuitenkin ei ole huomaavinakaan. Silloin ei tiedä, laittaisko sormen suuhun vai minne laittais.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Sori, mutta aivan outo kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mutta aivan outo kommentti.

No niin on, ohi.

• Anonyymi

En tiedä, voitko sä yrittää saada musta edes jotain sanoja ulos pliis

• Anonyymi

Ookko lukos,älä hätäile kyllä se lukko aukee.

• Anonyymi

En tiedä miten, pahoittelut. Katoaa sanat hänen lähellään ja pää lyö tyhjää.

• Anonyymi

Hieno viesti jollekin. Teidän pitäisi vain päästä juttelemaan. Siis jos olette vapaita normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi

Kiitos, niin pitäisi. Parasta olisi jos olisimme kahden kesken. En tiedä hänen elämäntilannettaan, toivon tietysti että on vapaa, jos selviää ettei ole pysyn etäällä. Normaali en koe olevani, olen omanlaiseni tapaus. -ap

• Anonyymi

Niinpä juuri

• Anonyymi

voi kiitos rakas muruseni 🥰 mul on ollu sua ikävä 💔 päivittäin oon sua ikävöiny 😔 haluaisin olla sun ystävä 💝 en henkeä saa, sanat katoavat 💖 oon niin ihastunut 🤗 -Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗️🥀✨

• Anonyymi
      • Anonyymi

En nyt saanut kommenttisi punaisesta langasta kiinni, joten sanoisin ohi.

• Anonyymi

Kirjoitan mitä en voi sanoa ääneen. Yritän olla ajattelematta sinua mutta mieleni ajautuu hitaaseen hymyysi, kuinka se siirtyy huuliltasi silmiisi. Vai päinvastoinko. Kuinka sen näkeminen erottaa minut tavallisesta minästäni. Kun puhumme ja muut liittyvät meihin, ja kun naurat heidän kanssaan olen yhtä sotkua sisälläni, vihainen. Taistelen etten olisi töykeä sillä haluan olla yksin kanssasi. Kun kuuntelen musiikkia, kuvittelen tanssivani hidasta kanssasi, ja sinä kuiskaat hiuksiini minun olevan ainoa todellinen rakkaus. Tiedän miksi ihmiset kirjoittavat musiikkia, maalaavat ja tanssivat keveinä kuin osaisivat lentää. Koska tämän sisällä törmäilevän on päästävä vapaaksi. Joskus rakkaudesta tulee melodia jota hyräilee vuosia.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus, vaikka ei osukaan minuun. Toivottavasti teille käy paremmin ja saatte toisenne.

• Anonyymi

Ai että miten kaunista, hukun sanoihin pelkästä lukemisen riemusta.

• Anonyymi

Jos tuo tunne jo tekee olosi paremmaksi en välttämättä suosittele lähestymään ennen kuin itse vähintään tiedät mitä haluat ja tunnetko mielestäsi häntä riittävästi jotta kannattaa lähestyä jotain syitä miksi monesti kannattaa mielummin pitää kiinni mielikuvastaan toisesta ja olla tekemättä lähempää tuttavuutta edes

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä mitä minä haluan, jos tunteet eivät ole molemminpuoliset. En ole lähestymässä häntä, annan olla rauhassa. Minusta mielikuvien varassa ei kannata elää, siinä vaan menee elämä hukkaan, joko toimii tai sitten luovuttaa. -ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      36
      2592
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      19
      1501
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      84
      1427
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1163
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      43
      1158
    6. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      86
      1113
    7. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      95
      1086
    8. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      272
      1061
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      129
      994
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      901
    Aihe