Olet vallannut ajatukseni.

Anonyymi-ap

Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, sanat katoavat ja uskallus puuttuu. Voin vain katsella sinua varovasti ja toivoa, että sinäkin tunnet jotain välillämme. Se tunne kantaa minua ja saa askeleeni keveäksi, posket hehkumaan ja sydämen pamppailemaan nopeammin, jokainen jaettu katse tuntuu niin hyvältä. Haluan vain lähellesi..

n>m

29

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Olen hämilläni miesten kiinnostuksesta.

    • Anonyymi

      Milloin näimme viimeksi?

      • Anonyymi

        Tänään näin hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näin hänet.

        Ohi meni sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi meni sitten.

        Näinhän se täällä menee, täällä voi lähinnä tuuletella ajatuksiaan, ei löytää ketään.


    • Anonyymi

      No senkun tuut lähelle en pure,korkeintaan suutelen tiet kyllä.

      • Anonyymi

        Oikeasti en tiedä.


    • Anonyymi

      Missäs näit hänet?

      • Anonyymi

        Töissä näin, ja arvaan ei osunut;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä näin, ja arvaan ei osunut;)

        Näin kyllä hänet, mutta en usko että näki minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kyllä hänet, mutta en usko että näki minua.

        Me näimme kyllä toisemme varmuudella tänään, joten arvasin oikein, ei osunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Me näimme kyllä toisemme varmuudella tänään, joten arvasin oikein, ei osunut.

        Taitaa olla kyseessä nuorempi varattu nainen? Kerrothan minulle suoraan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kyseessä nuorempi varattu nainen? Kerrothan minulle suoraan?

        Sanoisin, että vanhempi mies? Kielletty ihastuksesi? Josta olet myös mustasukkainen? Osuiko? 😙


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että vanhempi mies? Kielletty ihastuksesi? Josta olet myös mustasukkainen? Osuiko? 😙

        Ei nyt osunut mikään noista. En ole varattu, hänestä en tiedä. Parempi varmaan pistää pää pensaaseen ja unohtaa koko juttu. -ap


    • Anonyymi

      Hah,ihan samat ajatukset. Menen täysin lukkoon,ja en todellakaan ole ujo enkä sanaton yleensä 😀 Hän varmasti luulee,etten halua edes jutella. Todella noloa. Sitten hymyillen typerästi koko loppupäivän vain siitä syystä että näin hänet. Ja tämäkin menee n->m.

      • Anonyymi

        No, minä taas olen myös ujo, joten sekin hankaloittaa tilannetta. En kyllä muiden ihmisten läheisyydessä jännitä näin paljon. -ap


      • Anonyymi

        Sellainen kombinaatio onkin hiukka hämäävää jos nainen säteilee jotain uskomatonta vetovoimaa samalla kuitenkin ei ole huomaavinakaan. Silloin ei tiedä, laittaisko sormen suuhun vai minne laittais.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sori, mutta aivan outo kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta aivan outo kommentti.

        No niin on, ohi.


    • Anonyymi

      En tiedä, voitko sä yrittää saada musta edes jotain sanoja ulos pliis

      • Anonyymi

        Ookko lukos,älä hätäile kyllä se lukko aukee.


      • Anonyymi

        En tiedä miten, pahoittelut. Katoaa sanat hänen lähellään ja pää lyö tyhjää.


    • Anonyymi

      Hieno viesti jollekin. Teidän pitäisi vain päästä juttelemaan. Siis jos olette vapaita normaaleja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kiitos, niin pitäisi. Parasta olisi jos olisimme kahden kesken. En tiedä hänen elämäntilannettaan, toivon tietysti että on vapaa, jos selviää ettei ole pysyn etäällä. Normaali en koe olevani, olen omanlaiseni tapaus. -ap


    • Anonyymi

      Niinpä juuri

    • Anonyymi

      voi kiitos rakas muruseni 🥰 mul on ollu sua ikävä 💔 päivittäin oon sua ikävöiny 😔 haluaisin olla sun ystävä 💝 en henkeä saa, sanat katoavat 💖 oon niin ihastunut 🤗 -Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗️🥀✨

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        En nyt saanut kommenttisi punaisesta langasta kiinni, joten sanoisin ohi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2835
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      928
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      882
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      767
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      754
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      725
    Aihe