Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, sanat katoavat ja uskallus puuttuu. Voin vain katsella sinua varovasti ja toivoa, että sinäkin tunnet jotain välillämme. Se tunne kantaa minua ja saa askeleeni keveäksi, posket hehkumaan ja sydämen pamppailemaan nopeammin, jokainen jaettu katse tuntuu niin hyvältä. Haluan vain lähellesi..
n>m
Olet vallannut ajatukseni.
37
1257
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Olen hämilläni miesten kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Milloin näimme viimeksi?
- Anonyymi
Tänään näin hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään näin hänet.
Ohi meni sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi meni sitten.
Näinhän se täällä menee, täällä voi lähinnä tuuletella ajatuksiaan, ei löytää ketään.
- Anonyymi
No senkun tuut lähelle en pure,korkeintaan suutelen tiet kyllä.
- Anonyymi
Oikeasti en tiedä.
- Anonyymi
Missäs näit hänet?
- Anonyymi
Töissä näin, ja arvaan ei osunut;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä näin, ja arvaan ei osunut;)
Näin kyllä hänet, mutta en usko että näki minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me näimme kyllä toisemme varmuudella tänään, joten arvasin oikein, ei osunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me näimme kyllä toisemme varmuudella tänään, joten arvasin oikein, ei osunut.
Taitaa olla kyseessä nuorempi varattu nainen? Kerrothan minulle suoraan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kyseessä nuorempi varattu nainen? Kerrothan minulle suoraan?
Sanoisin, että vanhempi mies? Kielletty ihastuksesi? Josta olet myös mustasukkainen? Osuiko? 😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että vanhempi mies? Kielletty ihastuksesi? Josta olet myös mustasukkainen? Osuiko? 😙
Ei nyt osunut mikään noista. En ole varattu, hänestä en tiedä. Parempi varmaan pistää pää pensaaseen ja unohtaa koko juttu. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt osunut mikään noista. En ole varattu, hänestä en tiedä. Parempi varmaan pistää pää pensaaseen ja unohtaa koko juttu. -ap
Ennen sitä kandee kuitenki ottaa selkoo onko vapaa sulle. Mitä menetettävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen sitä kandee kuitenki ottaa selkoo onko vapaa sulle. Mitä menetettävää?
Ehkä kuvittelen kaiken, ehkä hän katsoo, kun minäkin katson ja sehän on ihan luonnollista eikä tarkoita mitään. Hän saattaa tulla lähelle, koska hänellä on oikeasti siinä jotain tekemistä, eikä se liity millään tavalla minuun. Tunteeni tekevät vain minulle tepposet ja saavat minut kuvittelemaan sellaista mitä ei ole olemassakaan. Mitä enemmän järkeilen asiaa, sitä enemmän tulen lopputulokseen ettei hän ole kiinnostunut ja minun pitää antaa asian olla, suojella itseäni ennenkuin kaikki huomaavat tunteeni. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kyllä ja jäin tarkoituksella odottamaan, mutta siihen tulikin muita.
- Anonyymi
Hah,ihan samat ajatukset. Menen täysin lukkoon,ja en todellakaan ole ujo enkä sanaton yleensä 😀 Hän varmasti luulee,etten halua edes jutella. Todella noloa. Sitten hymyillen typerästi koko loppupäivän vain siitä syystä että näin hänet. Ja tämäkin menee n->m.
- Anonyymi
No, minä taas olen myös ujo, joten sekin hankaloittaa tilannetta. En kyllä muiden ihmisten läheisyydessä jännitä näin paljon. -ap
- Anonyymi
Sellainen kombinaatio onkin hiukka hämäävää jos nainen säteilee jotain uskomatonta vetovoimaa samalla kuitenkin ei ole huomaavinakaan. Silloin ei tiedä, laittaisko sormen suuhun vai minne laittais.
- Anonyymi
No, sinä tiedät paljon töistä.
KYTÄT!!!!!!!
https://m.youtube.com/watch?v=hZlDyDtJLxI- Anonyymi
Sori, mutta aivan outo kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta aivan outo kommentti.
No niin on, ohi.
- Anonyymi
En tiedä, voitko sä yrittää saada musta edes jotain sanoja ulos pliis
- Anonyymi
Ookko lukos,älä hätäile kyllä se lukko aukee.
- Anonyymi
En tiedä miten, pahoittelut. Katoaa sanat hänen lähellään ja pää lyö tyhjää.
- Anonyymi
Hieno viesti jollekin. Teidän pitäisi vain päästä juttelemaan. Siis jos olette vapaita normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Kiitos, niin pitäisi. Parasta olisi jos olisimme kahden kesken. En tiedä hänen elämäntilannettaan, toivon tietysti että on vapaa, jos selviää ettei ole pysyn etäällä. Normaali en koe olevani, olen omanlaiseni tapaus. -ap
- Anonyymi
Niinpä juuri
- Anonyymi
voi kiitos rakas muruseni 🥰 mul on ollu sua ikävä 💔 päivittäin oon sua ikävöiny 😔 haluaisin olla sun ystävä 💝 en henkeä saa, sanat katoavat 💖 oon niin ihastunut 🤗 -Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗️🥀✨
- Anonyymi
No, sun on käytävä töissäsi, niin mitä muuten sulle kertoisin. Hei, jos minä aiheutan mustansukan, niin sitten, tilan ilman mukaan
https://m.youtube.com/watch?v=tI2BU8zl_DY- Anonyymi
En nyt saanut kommenttisi punaisesta langasta kiinni, joten sanoisin ohi.
- Anonyymi
Kirjoitan mitä en voi sanoa ääneen. Yritän olla ajattelematta sinua mutta mieleni ajautuu hitaaseen hymyysi, kuinka se siirtyy huuliltasi silmiisi. Vai päinvastoinko. Kuinka sen näkeminen erottaa minut tavallisesta minästäni. Kun puhumme ja muut liittyvät meihin, ja kun naurat heidän kanssaan olen yhtä sotkua sisälläni, vihainen. Taistelen etten olisi töykeä sillä haluan olla yksin kanssasi. Kun kuuntelen musiikkia, kuvittelen tanssivani hidasta kanssasi, ja sinä kuiskaat hiuksiini minun olevan ainoa todellinen rakkaus. Tiedän miksi ihmiset kirjoittavat musiikkia, maalaavat ja tanssivat keveinä kuin osaisivat lentää. Koska tämän sisällä törmäilevän on päästävä vapaaksi. Joskus rakkaudesta tulee melodia jota hyräilee vuosia.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus, vaikka ei osukaan minuun. Toivottavasti teille käy paremmin ja saatte toisenne.
- Anonyymi
Ai että miten kaunista, hukun sanoihin pelkästä lukemisen riemusta.
- Anonyymi
Jos tuo tunne jo tekee olosi paremmaksi en välttämättä suosittele lähestymään ennen kuin itse vähintään tiedät mitä haluat ja tunnetko mielestäsi häntä riittävästi jotta kannattaa lähestyä jotain syitä miksi monesti kannattaa mielummin pitää kiinni mielikuvastaan toisesta ja olla tekemättä lähempää tuttavuutta edes
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä mitä minä haluan, jos tunteet eivät ole molemminpuoliset. En ole lähestymässä häntä, annan olla rauhassa. Minusta mielikuvien varassa ei kannata elää, siinä vaan menee elämä hukkaan, joko toimii tai sitten luovuttaa. -ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362592
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191501- 841427
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351163- 431158
- 861113
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951086Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2721061- 129994
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210901