enää edes elossa? Jos olette pitkään kaivanneet niin tiedättekö tai ootteko ottaneet selvää kaivatun nykytilanteesta?
Nykyään pysyn erossa someista eikä mitään käsitystä missä hän menee ja kenen kanssa. Tavallaan helpompaa näin.
Entäs jos kaivattusi ei ole
19
345
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten kuolee kun sen aika on. Itsekin…..
- Anonyymi
Kysyin samaa täällä vähän aikaa sitten.
Itse näin elonmerkin hänestä muutama viikko sitten kun oli wa:ssa Paikalla.- Anonyymi
Jonakin päivänä ei vain enää ole paikalla eikä herää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonakin päivänä ei vain enää ole paikalla eikä herää.
Niin, sellaista elämä on. Yhtä hyvin se voin olla minä joka kuolee ens yönä. Ei voi tietää.
- Anonyymi
Tällei sivusta kaikkien kohdalla toi ei kerro siitä välttämättä. Omaani pääsee tarvittaessa nytkin 3 muuta. Ihan sen takia juuri jos jotain sattuis ja ihan muutenkin pääsevät.
- Anonyymi
Siellä hän näytti tänäänkin kävelevän. Että äläpä höpötä tuollaisia kamalia juttuja!
- Anonyymi
Missä siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä siellä?
Työpaikallamme.
- Anonyymi
Ei mitään tietoa.
- Anonyymi
Itseasiassa en edes tiedä missä asuu ja onko vielä elossakaan.
- Anonyymi
Sama omalla kohdalla. On voinut muuttaa vaikka toiselle puolelle Suomea tai sitten ei ole hengissäkään enää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama omalla kohdalla. On voinut muuttaa vaikka toiselle puolelle Suomea tai sitten ei ole hengissäkään enää...
Samaa yhtään tiedö sehän tässä on pahinta kun ikävä on
- Anonyymi
Joku muu esittäisi täällä häntä silloinkin.
- Anonyymi
Se on muuten ihan totta. Tavallaan jollekin voi olla lohtua siitä mutta ei ole oikein kenellekään matkia tai esittää ketään. Mikä ihme siihen on muuten edes syynä kun esittää ihan toista?
Se joku voisi kertoa syyn. Tai jos jollain toisella olis mitään ajatusta tuosta niin vois kertoa.
- Anonyymi
Olen itse "kuollut". En vaan tunne sitä ihmistä joka olin vuosia sitten, se on aivan joku muu.
- Anonyymi
Kuollut kuin kivi
- Anonyymi
Kuolon kielekkeellänsä.....
https://m.youtube.com/watch?v=6qTPl5Do8mQ - Anonyymi
Eipä ole hänkään kysynyt multa oonko elossa. Eli miksi kysyisin häneltä.
- Anonyymi
No ei kai kukaan tällasia kysele?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362572
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191481- 841417
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351153- 431148
- 841092
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951086Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701050- 129984
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210891