Mutta kerta kiellon päälle. Jonkun siellä olleen mielestä olin pitkäaikaistyöttömän tukityöllistetyn näköinen ja hiljaisella tavalla outo. Aika jännät määritelmät ihmiseltä joka väittää rakastuneensa minuun tulisesti. Se luultavasti pitää paikkansa, mutta hieman oudot määritelmät myös. Luultavasti yrittäjäperheen pirtsakka pimazu joka näin kokee selvästi ja näköisesti, eli selvänäköisetsi.
Tiedän kyllä että tätä ei pitäisi enää aloittaa
Anonyymi-ap
8
293
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostus on kohdallaan
- Anonyymi
Näyttää olleen joo.
- Anonyymi
sun nenä näyttää työttömältä.
- Anonyymi
Ei liity sinuun. Älä omi kaikkea itseesi.
- Anonyymi
Nuo juttusi on kehätty kokoon eri ihmisten viesteistä täältä.
Olen kirjoittanut tuon tukityöllistymis jutun mutta en mitään hiljaisella tavalla outoa. Siinä on jo 2 juttua mistä olet rakentanut yhden ihmisen. - Anonyymi
Vai burgerimues pohjosessa.
- Anonyymi
Ootko salaisten tietojen kuriiri.
- Anonyymi
Olen ja en unohda ikinä sitä että olin kuulemma jonkun äidin mielestä pervon näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253993- 702812
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362739- 1602631
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662534Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562385Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351872
- 501855
- 1291540