Ja täällä sitä kaipailet. Vaikka muuta sanot. En luota sinuun.
A nainen tiedän et sul on se toinen mielessä
16
370
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on sinun kirjain ja mikä toisen?
- Anonyymi
Tossahan se toisen oma lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossahan se toisen oma lukee.
Ei vaan sen toisen miehen. Eli omasi ja kuka se toinen on? Kieltämättä kaipaan kahta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sen toisen miehen. Eli omasi ja kuka se toinen on? Kieltämättä kaipaan kahta.
Koitatko saada selville kummalta heistä aloitus on, että tiedät mitä tarinoida?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko heitä enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano ite ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitatko saada selville kummalta heistä aloitus on, että tiedät mitä tarinoida?
Et sitten tunne kunnolla. Minulta saa kyllä aina totuuden, kun vaan kysyy.
No jos olet se kuumaa/kylmää tyyppi ja esität ystävääni, niin koitan unohtaa sinut. Jäi viime kerrasta huono fiilis. Halusit minusta nopeasti eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano ite ne.
Taidat vaan itse kalastella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko heitä enemmän?
Justjust
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten tunne kunnolla. Minulta saa kyllä aina totuuden, kun vaan kysyy.
No jos olet se kuumaa/kylmää tyyppi ja esität ystävääni, niin koitan unohtaa sinut. Jäi viime kerrasta huono fiilis. Halusit minusta nopeasti eroon.Jos ensin kieltää asian ja sitten myöntää, niin siitä saattaa tulla vaikutelma, ettei saa totuudenmukaista vastausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ensin kieltää asian ja sitten myöntää, niin siitä saattaa tulla vaikutelma, ettei saa totuudenmukaista vastausta
Mitä olen kieltänyt? Ehkäpä sotket nyt johonkin toiseen palstahahmoon. Minä puhun irl elämästä.
- Anonyymi
No en kaipaa ketään jiitä.
- Anonyymi
Mielessäni on vain mies, jonka näin viimeksi syyskuussa 2022!
- Anonyymi
Niin se kaipaa ja himoitsee P miestä.
- Anonyymi
Mä vaan ihmettelen miten te kaks läpeensä mustasukkaista ihmistä voisitte elää edes kahta viikkoo yhdessä!
- Anonyymi
Onko ap eka kirjain
A.M,P,T.J,Kvai S vai jopa N
A naisia kaivannut kaikki nämä kirjaimet
Viim 2 vuoden aikana .
Joten AP pliis tarkenna tunnisteita äläkä heitä
ympäripyöreyksiä johon joko kukaan
Tai kaikki palstan A alkavat naiset tarraa..
Tarkenna jotenkin...
Yksikin J ei ollut se jota kaipasin
Mut tyyppi täällä
Luulenassa kirjoituksiani jonku
Ihan toisen A naisen kirjoituksi.
A nainen sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987