Mistä saisi naisen käyntiin saavan ruohonleikkurin ?

Anonyymi-ap

On se niin, että vaikka keksintöjä on , jotkut jäävät takapajuisiksi ja keskeneräisiksi, kuten moottorikäyttöinen tavallinen ruohonleikkuri, Ihmiset vaan mukisematta kiskovat ja kiskovat ja itkevät, kun leikkuri ei käynnisty. Voimakas pitkäkätinen mies kyllä pärjää jotenkin, mutta naisille pitäisi tehdä ensinnäkin kevyempiä, ergonomisesti sopivia ja lyhytkätisenkin käynnistettäviä moottoriruohonleikkureita. Mieluimmin avaimella käyntiin kuten autokin. ONKO JO SELLAISIA , kertokaa?

15

341

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä ole kuullutkaan, että nainen voi saada kiksejä ruohonleikkurista. Mutta mikäpä minä olen sanomaan mistä kukakin innostuu.

• Anonyymi

Se olisikin myyntivaltti ruohonleikkurille joka saa naisen 'käyntiin' 😁

• Anonyymi

Epäilen että ruohonleikkurilla ei kannata naista käynnistää. Tosin olen vain ikääntyvä vanhapoika joka ei naisista paljoa ymmärrä.

• Anonyymi

Akkuruohonleikkuri sopii naisille niin keveytensä, kuin myös helpon käynnistettävyytensä takia. Mutta on sähköstartilla olevia polttomoottorileikkureitakin, tuppaavat vaan olevan niitä painavimpia myös, joten hentoinen emäntä valittaa niistäkin. Googleta "ruohonleikkuri sähköstartti", niin saat runsaasti vaihtoehtoja, mutta et tosiaan mitään kevyttä mallia.

• Anonyymi

Ostin kyllä akkuleikkurinkin, mutta se on taas niin kevytrakenteinen, että tuskin kestää mökkiteiden leikkaamista. Pitää olla pohja ensin ihan viimeisenpäälle hoidettu ja sellaiseksi ei sitä helpolla saa metsänlaitatontilla.. Olen omistanut kaikkiaan kolme bensiinillä käyvää moottorikäyttöistä ruohonleikkuria , ollessani yksin mökinomistajana. Ensimmäisestä, jolla ajoin entistä laidunmaata pihanurmeksi katkesi lopulta aisa, käynnistyi kohtalaisen helposti, mutta olin itse vielä nuori, toinen oli pieni, siro, ergonomisesti hyvä ja käynnistyi helposti, mutta sen kuori särkyi, ruostui kai eikä sitä uskaltanut enää käynnistää. Tämä kolmas hyunday ei käynnistynyt helposti upouutenakaan ja muutaman ajon jälkeen jo seuraavana kesänä käynnistyi huonosti ja kulutti mökillä olo ajan lähes kokonaan. Kolmantena vuonna en saanut käyntiin lainkaan, käsi tuli niin kipeäksi, että ei kestänyt edes kirjoituskonetta, totesin että olisi pitänyt olla vahvempi ja pitempi käsi sitä kiskomaan. Toisaalta myös miehet tuskailevat nykyisin ruohonleikkuukoneen kanssa. Etsin siis merkkiä, joka olisi tunnettu helposta käynnistymisestään ja voisi olla samalla vähän kapeampi ja pienempi ja aisa oikeassa työntöasennossa, jotta käyttö olisi sujuvaa. (sellainen minulla oli se keskimmäinen) Nykyiset ovat aina vaan leveämpiä ja painavampia, mutta ei toimivampia. Ei kannata ostaa uutta, jos sekin taas kieltäytyy käynnistymästä. Minulla on akkutrimmeri ja mökillä puhtaasti manuaalinenkin kone. Kaupungissa pienessä rivipihassa vahvavirralla toimiva masiina. Miksi sitä käynnistystä ei tehdä helpommaksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin kyllä akkuleikkurinkin, mutta se on taas niin kevytrakenteinen, että tuskin kestää mökkiteiden leikkaamista. Pitää olla pohja ensin ihan viimeisenpäälle hoidettu ja sellaiseksi ei sitä helpolla saa metsänlaitatontilla.. Olen omistanut kaikkiaan kolme bensiinillä käyvää moottorikäyttöistä ruohonleikkuria , ollessani yksin mökinomistajana. Ensimmäisestä, jolla ajoin entistä laidunmaata pihanurmeksi katkesi lopulta aisa, käynnistyi kohtalaisen helposti, mutta olin itse vielä nuori, toinen oli pieni, siro, ergonomisesti hyvä ja käynnistyi helposti, mutta sen kuori särkyi, ruostui kai eikä sitä uskaltanut enää käynnistää. Tämä kolmas hyunday ei käynnistynyt helposti upouutenakaan ja muutaman ajon jälkeen jo seuraavana kesänä käynnistyi huonosti ja kulutti mökillä olo ajan lähes kokonaan. Kolmantena vuonna en saanut käyntiin lainkaan, käsi tuli niin kipeäksi, että ei kestänyt edes kirjoituskonetta, totesin että olisi pitänyt olla vahvempi ja pitempi käsi sitä kiskomaan. Toisaalta myös miehet tuskailevat nykyisin ruohonleikkuukoneen kanssa. Etsin siis merkkiä, joka olisi tunnettu helposta käynnistymisestään ja voisi olla samalla vähän kapeampi ja pienempi ja aisa oikeassa työntöasennossa, jotta käyttö olisi sujuvaa. (sellainen minulla oli se keskimmäinen) Nykyiset ovat aina vaan leveämpiä ja painavampia, mutta ei toimivampia. Ei kannata ostaa uutta, jos sekin taas kieltäytyy käynnistymästä. Minulla on akkutrimmeri ja mökillä puhtaasti manuaalinenkin kone. Kaupungissa pienessä rivipihassa vahvavirralla toimiva masiina. Miksi sitä käynnistystä ei tehdä helpommaksi ?

Pienenä vinkkinä kirjoittamiseen, että yhteen pötköön kirjoitettu teksti on raskasta lukea. Kappalejako auttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä käynnistystä kovin paljoa helpommaksi saa jos polttomoottorista puhutaan. Jos vaan saisi käyttäjät ymmärtämään miten niitä koneita käytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä käynnistystä kovin paljoa helpommaksi saa jos polttomoottorista puhutaan. Jos vaan saisi käyttäjät ymmärtämään miten niitä koneita käytetään.

Älähän huijaa, Autokin on bensalla käyvä ja sen moottori eikä tarvitse kuin vähän avainta heilauttaa. Se työaika joka menee turhiin yrityksin on usein kallista sekin ja sinä aikana voisi tehdä jotakin paljon hyödyllisempää. ja monta tuntia. Miehet ovat vaan usein niin kohtaloonsa sopeutuvia eivätkä osaa vaatia parempaa ja jos ovat atleettityyppiä ja pitkäkäsiä voivat leuhkia sen koneensa käynnistystaidolla. Älykäs ihminen pyrkii tekemään elämästään helpompaa ja pitää järjettömänä em. ajankäyttöä. Ostin ensimmäisen leikkurini joskus 30-40 vuotta sitten , Yhtään eivät ole parantuneet, vaan päin vastoin. vaativat jo pienkonebensaakin ja tulppien erikoissäädöt, ettei ihan erikoisammattilaista ajamaan koko nurmikon. Mainoksissa esitellään suuria leikkuuleveyksiä plussana. Ajalla joka menee turhiin yrityksiin kiertäisi jo monta kertaa kapeammalla ja kevyemmällä koneella. Tarjontaa pitäisi monipuolistaa. Uutta ovat tietysti akkukäyttöiset ja pistorasian vaativat sähkökäyttöiset koneet. Isoisäni keksi moottorikelkan 1920-luvulla. moottorin käynnistäminen oli jo silloin varmaan samanlaista kuin nykyisin. Isot ruohonleikkurit vaativat ison säilytystilankin ja bensakäyttöisen kohdalla tulee huomioida myös paloturvallisuus. Tankata voi useimminkin, siihen me naisetkin yleensä pystymme,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän huijaa, Autokin on bensalla käyvä ja sen moottori eikä tarvitse kuin vähän avainta heilauttaa. Se työaika joka menee turhiin yrityksin on usein kallista sekin ja sinä aikana voisi tehdä jotakin paljon hyödyllisempää. ja monta tuntia. Miehet ovat vaan usein niin kohtaloonsa sopeutuvia eivätkä osaa vaatia parempaa ja jos ovat atleettityyppiä ja pitkäkäsiä voivat leuhkia sen koneensa käynnistystaidolla. Älykäs ihminen pyrkii tekemään elämästään helpompaa ja pitää järjettömänä em. ajankäyttöä. Ostin ensimmäisen leikkurini joskus 30-40 vuotta sitten , Yhtään eivät ole parantuneet, vaan päin vastoin. vaativat jo pienkonebensaakin ja tulppien erikoissäädöt, ettei ihan erikoisammattilaista ajamaan koko nurmikon. Mainoksissa esitellään suuria leikkuuleveyksiä plussana. Ajalla joka menee turhiin yrityksiin kiertäisi jo monta kertaa kapeammalla ja kevyemmällä koneella. Tarjontaa pitäisi monipuolistaa. Uutta ovat tietysti akkukäyttöiset ja pistorasian vaativat sähkökäyttöiset koneet. Isoisäni keksi moottorikelkan 1920-luvulla. moottorin käynnistäminen oli jo silloin varmaan samanlaista kuin nykyisin. Isot ruohonleikkurit vaativat ison säilytystilankin ja bensakäyttöisen kohdalla tulee huomioida myös paloturvallisuus. Tankata voi useimminkin, siihen me naisetkin yleensä pystymme,

Se nyt vaan on niin että naiset ei tahdo ymmärtää tekniikkaa. Eikä tarvikkaan. Riittää kun löytää hyvän kauppiaan joka osaa myydä oikean. Mutta se onkin nykypäivänä hankalaa kun tarjontaa on niin paljon eikä myyjätkään aina tajua mistään mitään. Riippuen tietenkin mistä liikkeestä ostaa.
        Eipä niissä käyntiin vedoissa suuria eroja ole jos moottori on kunnossa. Ja kunnossa ne ei itsestään pysy.

• Anonyymi

mikä on aloituksen mahdollinen pointti, kertokaa???

• Anonyymi

Lue yllä, tuotteiden kehittäminen ja tarjonnan monipuolistaminen kaikille käyttäjille sopivammaksi ja jos on jo valmiina helposti käynnistyvä pieni ja kevyt , mutta silti vaikeammassakin ja raskaassa ajossakin pärjäävä , kuten esim. metsäteiden varsien kesämökeillä niin antaa tulla vaan valmistaja ja merkki,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue yllä, tuotteiden kehittäminen ja tarjonnan monipuolistaminen kaikille käyttäjille sopivammaksi ja jos on jo valmiina helposti käynnistyvä pieni ja kevyt , mutta silti vaikeammassakin ja raskaassa ajossakin pärjäävä , kuten esim. metsäteiden varsien kesämökeillä niin antaa tulla vaan valmistaja ja merkki,

Kaikki pienkonekauppiaat osaa vastata tuohon. Mutta mistä löydetään naisasiakas joka ei väitä vastaan.

• Anonyymi

Varmaan jostain futismatsista. Kuulemma lesbot tykkää pelata futista.

• Anonyymi

Ämmäntappaja.
      Akka toimii moottorina.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1129
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      59
      1120
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      881
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      99
      827
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      747
    6. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      206
      650
    7. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      641
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      637
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      220
      636
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      582
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      267
      511
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      102
      498
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      444
    15. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      430
    16. 33
      429
    17. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      428
    18. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      147
      395
    20. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      50
      375
    Aihe