On se niin, että vaikka keksintöjä on , jotkut jäävät takapajuisiksi ja keskeneräisiksi, kuten moottorikäyttöinen tavallinen ruohonleikkuri, Ihmiset vaan mukisematta kiskovat ja kiskovat ja itkevät, kun leikkuri ei käynnisty. Voimakas pitkäkätinen mies kyllä pärjää jotenkin, mutta naisille pitäisi tehdä ensinnäkin kevyempiä, ergonomisesti sopivia ja lyhytkätisenkin käynnistettäviä moottoriruohonleikkureita. Mieluimmin avaimella käyntiin kuten autokin. ONKO JO SELLAISIA , kertokaa?
Mistä saisi naisen käyntiin saavan ruohonleikkurin ?
15
240
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä ole kuullutkaan, että nainen voi saada kiksejä ruohonleikkurista. Mutta mikäpä minä olen sanomaan mistä kukakin innostuu.
- Anonyymi
Se olisikin myyntivaltti ruohonleikkurille joka saa naisen 'käyntiin' 😁
- Anonyymi
Epäilen että ruohonleikkurilla ei kannata naista käynnistää. Tosin olen vain ikääntyvä vanhapoika joka ei naisista paljoa ymmärrä.
- Anonyymi
Akkuruohonleikkuri sopii naisille niin keveytensä, kuin myös helpon käynnistettävyytensä takia. Mutta on sähköstartilla olevia polttomoottorileikkureitakin, tuppaavat vaan olevan niitä painavimpia myös, joten hentoinen emäntä valittaa niistäkin. Googleta "ruohonleikkuri sähköstartti", niin saat runsaasti vaihtoehtoja, mutta et tosiaan mitään kevyttä mallia.
- Anonyymi
Ostin kyllä akkuleikkurinkin, mutta se on taas niin kevytrakenteinen, että tuskin kestää mökkiteiden leikkaamista. Pitää olla pohja ensin ihan viimeisenpäälle hoidettu ja sellaiseksi ei sitä helpolla saa metsänlaitatontilla.. Olen omistanut kaikkiaan kolme bensiinillä käyvää moottorikäyttöistä ruohonleikkuria , ollessani yksin mökinomistajana. Ensimmäisestä, jolla ajoin entistä laidunmaata pihanurmeksi katkesi lopulta aisa, käynnistyi kohtalaisen helposti, mutta olin itse vielä nuori, toinen oli pieni, siro, ergonomisesti hyvä ja käynnistyi helposti, mutta sen kuori särkyi, ruostui kai eikä sitä uskaltanut enää käynnistää. Tämä kolmas hyunday ei käynnistynyt helposti upouutenakaan ja muutaman ajon jälkeen jo seuraavana kesänä käynnistyi huonosti ja kulutti mökillä olo ajan lähes kokonaan. Kolmantena vuonna en saanut käyntiin lainkaan, käsi tuli niin kipeäksi, että ei kestänyt edes kirjoituskonetta, totesin että olisi pitänyt olla vahvempi ja pitempi käsi sitä kiskomaan. Toisaalta myös miehet tuskailevat nykyisin ruohonleikkuukoneen kanssa. Etsin siis merkkiä, joka olisi tunnettu helposta käynnistymisestään ja voisi olla samalla vähän kapeampi ja pienempi ja aisa oikeassa työntöasennossa, jotta käyttö olisi sujuvaa. (sellainen minulla oli se keskimmäinen) Nykyiset ovat aina vaan leveämpiä ja painavampia, mutta ei toimivampia. Ei kannata ostaa uutta, jos sekin taas kieltäytyy käynnistymästä. Minulla on akkutrimmeri ja mökillä puhtaasti manuaalinenkin kone. Kaupungissa pienessä rivipihassa vahvavirralla toimiva masiina. Miksi sitä käynnistystä ei tehdä helpommaksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin kyllä akkuleikkurinkin, mutta se on taas niin kevytrakenteinen, että tuskin kestää mökkiteiden leikkaamista. Pitää olla pohja ensin ihan viimeisenpäälle hoidettu ja sellaiseksi ei sitä helpolla saa metsänlaitatontilla.. Olen omistanut kaikkiaan kolme bensiinillä käyvää moottorikäyttöistä ruohonleikkuria , ollessani yksin mökinomistajana. Ensimmäisestä, jolla ajoin entistä laidunmaata pihanurmeksi katkesi lopulta aisa, käynnistyi kohtalaisen helposti, mutta olin itse vielä nuori, toinen oli pieni, siro, ergonomisesti hyvä ja käynnistyi helposti, mutta sen kuori särkyi, ruostui kai eikä sitä uskaltanut enää käynnistää. Tämä kolmas hyunday ei käynnistynyt helposti upouutenakaan ja muutaman ajon jälkeen jo seuraavana kesänä käynnistyi huonosti ja kulutti mökillä olo ajan lähes kokonaan. Kolmantena vuonna en saanut käyntiin lainkaan, käsi tuli niin kipeäksi, että ei kestänyt edes kirjoituskonetta, totesin että olisi pitänyt olla vahvempi ja pitempi käsi sitä kiskomaan. Toisaalta myös miehet tuskailevat nykyisin ruohonleikkuukoneen kanssa. Etsin siis merkkiä, joka olisi tunnettu helposta käynnistymisestään ja voisi olla samalla vähän kapeampi ja pienempi ja aisa oikeassa työntöasennossa, jotta käyttö olisi sujuvaa. (sellainen minulla oli se keskimmäinen) Nykyiset ovat aina vaan leveämpiä ja painavampia, mutta ei toimivampia. Ei kannata ostaa uutta, jos sekin taas kieltäytyy käynnistymästä. Minulla on akkutrimmeri ja mökillä puhtaasti manuaalinenkin kone. Kaupungissa pienessä rivipihassa vahvavirralla toimiva masiina. Miksi sitä käynnistystä ei tehdä helpommaksi ?
Pienenä vinkkinä kirjoittamiseen, että yhteen pötköön kirjoitettu teksti on raskasta lukea. Kappalejako auttaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä käynnistystä kovin paljoa helpommaksi saa jos polttomoottorista puhutaan. Jos vaan saisi käyttäjät ymmärtämään miten niitä koneita käytetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä käynnistystä kovin paljoa helpommaksi saa jos polttomoottorista puhutaan. Jos vaan saisi käyttäjät ymmärtämään miten niitä koneita käytetään.
Älähän huijaa, Autokin on bensalla käyvä ja sen moottori eikä tarvitse kuin vähän avainta heilauttaa. Se työaika joka menee turhiin yrityksin on usein kallista sekin ja sinä aikana voisi tehdä jotakin paljon hyödyllisempää. ja monta tuntia. Miehet ovat vaan usein niin kohtaloonsa sopeutuvia eivätkä osaa vaatia parempaa ja jos ovat atleettityyppiä ja pitkäkäsiä voivat leuhkia sen koneensa käynnistystaidolla. Älykäs ihminen pyrkii tekemään elämästään helpompaa ja pitää järjettömänä em. ajankäyttöä. Ostin ensimmäisen leikkurini joskus 30-40 vuotta sitten , Yhtään eivät ole parantuneet, vaan päin vastoin. vaativat jo pienkonebensaakin ja tulppien erikoissäädöt, ettei ihan erikoisammattilaista ajamaan koko nurmikon. Mainoksissa esitellään suuria leikkuuleveyksiä plussana. Ajalla joka menee turhiin yrityksiin kiertäisi jo monta kertaa kapeammalla ja kevyemmällä koneella. Tarjontaa pitäisi monipuolistaa. Uutta ovat tietysti akkukäyttöiset ja pistorasian vaativat sähkökäyttöiset koneet. Isoisäni keksi moottorikelkan 1920-luvulla. moottorin käynnistäminen oli jo silloin varmaan samanlaista kuin nykyisin. Isot ruohonleikkurit vaativat ison säilytystilankin ja bensakäyttöisen kohdalla tulee huomioida myös paloturvallisuus. Tankata voi useimminkin, siihen me naisetkin yleensä pystymme,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän huijaa, Autokin on bensalla käyvä ja sen moottori eikä tarvitse kuin vähän avainta heilauttaa. Se työaika joka menee turhiin yrityksin on usein kallista sekin ja sinä aikana voisi tehdä jotakin paljon hyödyllisempää. ja monta tuntia. Miehet ovat vaan usein niin kohtaloonsa sopeutuvia eivätkä osaa vaatia parempaa ja jos ovat atleettityyppiä ja pitkäkäsiä voivat leuhkia sen koneensa käynnistystaidolla. Älykäs ihminen pyrkii tekemään elämästään helpompaa ja pitää järjettömänä em. ajankäyttöä. Ostin ensimmäisen leikkurini joskus 30-40 vuotta sitten , Yhtään eivät ole parantuneet, vaan päin vastoin. vaativat jo pienkonebensaakin ja tulppien erikoissäädöt, ettei ihan erikoisammattilaista ajamaan koko nurmikon. Mainoksissa esitellään suuria leikkuuleveyksiä plussana. Ajalla joka menee turhiin yrityksiin kiertäisi jo monta kertaa kapeammalla ja kevyemmällä koneella. Tarjontaa pitäisi monipuolistaa. Uutta ovat tietysti akkukäyttöiset ja pistorasian vaativat sähkökäyttöiset koneet. Isoisäni keksi moottorikelkan 1920-luvulla. moottorin käynnistäminen oli jo silloin varmaan samanlaista kuin nykyisin. Isot ruohonleikkurit vaativat ison säilytystilankin ja bensakäyttöisen kohdalla tulee huomioida myös paloturvallisuus. Tankata voi useimminkin, siihen me naisetkin yleensä pystymme,
Se nyt vaan on niin että naiset ei tahdo ymmärtää tekniikkaa. Eikä tarvikkaan. Riittää kun löytää hyvän kauppiaan joka osaa myydä oikean. Mutta se onkin nykypäivänä hankalaa kun tarjontaa on niin paljon eikä myyjätkään aina tajua mistään mitään. Riippuen tietenkin mistä liikkeestä ostaa.
Eipä niissä käyntiin vedoissa suuria eroja ole jos moottori on kunnossa. Ja kunnossa ne ei itsestään pysy.
- Anonyymi
mikä on aloituksen mahdollinen pointti, kertokaa???
- Anonyymi
Lue yllä, tuotteiden kehittäminen ja tarjonnan monipuolistaminen kaikille käyttäjille sopivammaksi ja jos on jo valmiina helposti käynnistyvä pieni ja kevyt , mutta silti vaikeammassakin ja raskaassa ajossakin pärjäävä , kuten esim. metsäteiden varsien kesämökeillä niin antaa tulla vaan valmistaja ja merkki,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue yllä, tuotteiden kehittäminen ja tarjonnan monipuolistaminen kaikille käyttäjille sopivammaksi ja jos on jo valmiina helposti käynnistyvä pieni ja kevyt , mutta silti vaikeammassakin ja raskaassa ajossakin pärjäävä , kuten esim. metsäteiden varsien kesämökeillä niin antaa tulla vaan valmistaja ja merkki,
Kaikki pienkonekauppiaat osaa vastata tuohon. Mutta mistä löydetään naisasiakas joka ei väitä vastaan.
- Anonyymi
Varmaan jostain futismatsista. Kuulemma lesbot tykkää pelata futista.
- Anonyymi
Ämmäntappaja.
Akka toimii moottorina. - Anonyymi
kuuma leikkuri.
https://youtu.be/_EQyP-D0oDk?si=HfvuZ_iQ6CEZN7m0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502472
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421720- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4421625Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91584Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201339