Mistä saisi naisen käyntiin saavan ruohonleikkurin ?

Anonyymi-ap

On se niin, että vaikka keksintöjä on , jotkut jäävät takapajuisiksi ja keskeneräisiksi, kuten moottorikäyttöinen tavallinen ruohonleikkuri, Ihmiset vaan mukisematta kiskovat ja kiskovat ja itkevät, kun leikkuri ei käynnisty. Voimakas pitkäkätinen mies kyllä pärjää jotenkin, mutta naisille pitäisi tehdä ensinnäkin kevyempiä, ergonomisesti sopivia ja lyhytkätisenkin käynnistettäviä moottoriruohonleikkureita. Mieluimmin avaimella käyntiin kuten autokin. ONKO JO SELLAISIA , kertokaa?

15

341

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpä ole kuullutkaan, että nainen voi saada kiksejä ruohonleikkurista. Mutta mikäpä minä olen sanomaan mistä kukakin innostuu.

• Anonyymi

Se olisikin myyntivaltti ruohonleikkurille joka saa naisen 'käyntiin' 😁

• Anonyymi

Epäilen että ruohonleikkurilla ei kannata naista käynnistää. Tosin olen vain ikääntyvä vanhapoika joka ei naisista paljoa ymmärrä.

• Anonyymi

Akkuruohonleikkuri sopii naisille niin keveytensä, kuin myös helpon käynnistettävyytensä takia. Mutta on sähköstartilla olevia polttomoottorileikkureitakin, tuppaavat vaan olevan niitä painavimpia myös, joten hentoinen emäntä valittaa niistäkin. Googleta "ruohonleikkuri sähköstartti", niin saat runsaasti vaihtoehtoja, mutta et tosiaan mitään kevyttä mallia.

• Anonyymi

Ostin kyllä akkuleikkurinkin, mutta se on taas niin kevytrakenteinen, että tuskin kestää mökkiteiden leikkaamista. Pitää olla pohja ensin ihan viimeisenpäälle hoidettu ja sellaiseksi ei sitä helpolla saa metsänlaitatontilla.. Olen omistanut kaikkiaan kolme bensiinillä käyvää moottorikäyttöistä ruohonleikkuria , ollessani yksin mökinomistajana. Ensimmäisestä, jolla ajoin entistä laidunmaata pihanurmeksi katkesi lopulta aisa, käynnistyi kohtalaisen helposti, mutta olin itse vielä nuori, toinen oli pieni, siro, ergonomisesti hyvä ja käynnistyi helposti, mutta sen kuori särkyi, ruostui kai eikä sitä uskaltanut enää käynnistää. Tämä kolmas hyunday ei käynnistynyt helposti upouutenakaan ja muutaman ajon jälkeen jo seuraavana kesänä käynnistyi huonosti ja kulutti mökillä olo ajan lähes kokonaan. Kolmantena vuonna en saanut käyntiin lainkaan, käsi tuli niin kipeäksi, että ei kestänyt edes kirjoituskonetta, totesin että olisi pitänyt olla vahvempi ja pitempi käsi sitä kiskomaan. Toisaalta myös miehet tuskailevat nykyisin ruohonleikkuukoneen kanssa. Etsin siis merkkiä, joka olisi tunnettu helposta käynnistymisestään ja voisi olla samalla vähän kapeampi ja pienempi ja aisa oikeassa työntöasennossa, jotta käyttö olisi sujuvaa. (sellainen minulla oli se keskimmäinen) Nykyiset ovat aina vaan leveämpiä ja painavampia, mutta ei toimivampia. Ei kannata ostaa uutta, jos sekin taas kieltäytyy käynnistymästä. Minulla on akkutrimmeri ja mökillä puhtaasti manuaalinenkin kone. Kaupungissa pienessä rivipihassa vahvavirralla toimiva masiina. Miksi sitä käynnistystä ei tehdä helpommaksi ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin kyllä akkuleikkurinkin, mutta se on taas niin kevytrakenteinen, että tuskin kestää mökkiteiden leikkaamista. Pitää olla pohja ensin ihan viimeisenpäälle hoidettu ja sellaiseksi ei sitä helpolla saa metsänlaitatontilla.. Olen omistanut kaikkiaan kolme bensiinillä käyvää moottorikäyttöistä ruohonleikkuria , ollessani yksin mökinomistajana. Ensimmäisestä, jolla ajoin entistä laidunmaata pihanurmeksi katkesi lopulta aisa, käynnistyi kohtalaisen helposti, mutta olin itse vielä nuori, toinen oli pieni, siro, ergonomisesti hyvä ja käynnistyi helposti, mutta sen kuori särkyi, ruostui kai eikä sitä uskaltanut enää käynnistää. Tämä kolmas hyunday ei käynnistynyt helposti upouutenakaan ja muutaman ajon jälkeen jo seuraavana kesänä käynnistyi huonosti ja kulutti mökillä olo ajan lähes kokonaan. Kolmantena vuonna en saanut käyntiin lainkaan, käsi tuli niin kipeäksi, että ei kestänyt edes kirjoituskonetta, totesin että olisi pitänyt olla vahvempi ja pitempi käsi sitä kiskomaan. Toisaalta myös miehet tuskailevat nykyisin ruohonleikkuukoneen kanssa. Etsin siis merkkiä, joka olisi tunnettu helposta käynnistymisestään ja voisi olla samalla vähän kapeampi ja pienempi ja aisa oikeassa työntöasennossa, jotta käyttö olisi sujuvaa. (sellainen minulla oli se keskimmäinen) Nykyiset ovat aina vaan leveämpiä ja painavampia, mutta ei toimivampia. Ei kannata ostaa uutta, jos sekin taas kieltäytyy käynnistymästä. Minulla on akkutrimmeri ja mökillä puhtaasti manuaalinenkin kone. Kaupungissa pienessä rivipihassa vahvavirralla toimiva masiina. Miksi sitä käynnistystä ei tehdä helpommaksi ?

Pienenä vinkkinä kirjoittamiseen, että yhteen pötköön kirjoitettu teksti on raskasta lukea. Kappalejako auttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä käynnistystä kovin paljoa helpommaksi saa jos polttomoottorista puhutaan. Jos vaan saisi käyttäjät ymmärtämään miten niitä koneita käytetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä käynnistystä kovin paljoa helpommaksi saa jos polttomoottorista puhutaan. Jos vaan saisi käyttäjät ymmärtämään miten niitä koneita käytetään.

Älähän huijaa, Autokin on bensalla käyvä ja sen moottori eikä tarvitse kuin vähän avainta heilauttaa. Se työaika joka menee turhiin yrityksin on usein kallista sekin ja sinä aikana voisi tehdä jotakin paljon hyödyllisempää. ja monta tuntia. Miehet ovat vaan usein niin kohtaloonsa sopeutuvia eivätkä osaa vaatia parempaa ja jos ovat atleettityyppiä ja pitkäkäsiä voivat leuhkia sen koneensa käynnistystaidolla. Älykäs ihminen pyrkii tekemään elämästään helpompaa ja pitää järjettömänä em. ajankäyttöä. Ostin ensimmäisen leikkurini joskus 30-40 vuotta sitten , Yhtään eivät ole parantuneet, vaan päin vastoin. vaativat jo pienkonebensaakin ja tulppien erikoissäädöt, ettei ihan erikoisammattilaista ajamaan koko nurmikon. Mainoksissa esitellään suuria leikkuuleveyksiä plussana. Ajalla joka menee turhiin yrityksiin kiertäisi jo monta kertaa kapeammalla ja kevyemmällä koneella. Tarjontaa pitäisi monipuolistaa. Uutta ovat tietysti akkukäyttöiset ja pistorasian vaativat sähkökäyttöiset koneet. Isoisäni keksi moottorikelkan 1920-luvulla. moottorin käynnistäminen oli jo silloin varmaan samanlaista kuin nykyisin. Isot ruohonleikkurit vaativat ison säilytystilankin ja bensakäyttöisen kohdalla tulee huomioida myös paloturvallisuus. Tankata voi useimminkin, siihen me naisetkin yleensä pystymme,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän huijaa, Autokin on bensalla käyvä ja sen moottori eikä tarvitse kuin vähän avainta heilauttaa. Se työaika joka menee turhiin yrityksin on usein kallista sekin ja sinä aikana voisi tehdä jotakin paljon hyödyllisempää. ja monta tuntia. Miehet ovat vaan usein niin kohtaloonsa sopeutuvia eivätkä osaa vaatia parempaa ja jos ovat atleettityyppiä ja pitkäkäsiä voivat leuhkia sen koneensa käynnistystaidolla. Älykäs ihminen pyrkii tekemään elämästään helpompaa ja pitää järjettömänä em. ajankäyttöä. Ostin ensimmäisen leikkurini joskus 30-40 vuotta sitten , Yhtään eivät ole parantuneet, vaan päin vastoin. vaativat jo pienkonebensaakin ja tulppien erikoissäädöt, ettei ihan erikoisammattilaista ajamaan koko nurmikon. Mainoksissa esitellään suuria leikkuuleveyksiä plussana. Ajalla joka menee turhiin yrityksiin kiertäisi jo monta kertaa kapeammalla ja kevyemmällä koneella. Tarjontaa pitäisi monipuolistaa. Uutta ovat tietysti akkukäyttöiset ja pistorasian vaativat sähkökäyttöiset koneet. Isoisäni keksi moottorikelkan 1920-luvulla. moottorin käynnistäminen oli jo silloin varmaan samanlaista kuin nykyisin. Isot ruohonleikkurit vaativat ison säilytystilankin ja bensakäyttöisen kohdalla tulee huomioida myös paloturvallisuus. Tankata voi useimminkin, siihen me naisetkin yleensä pystymme,

Se nyt vaan on niin että naiset ei tahdo ymmärtää tekniikkaa. Eikä tarvikkaan. Riittää kun löytää hyvän kauppiaan joka osaa myydä oikean. Mutta se onkin nykypäivänä hankalaa kun tarjontaa on niin paljon eikä myyjätkään aina tajua mistään mitään. Riippuen tietenkin mistä liikkeestä ostaa.
        Eipä niissä käyntiin vedoissa suuria eroja ole jos moottori on kunnossa. Ja kunnossa ne ei itsestään pysy.

• Anonyymi

mikä on aloituksen mahdollinen pointti, kertokaa???

• Anonyymi

Lue yllä, tuotteiden kehittäminen ja tarjonnan monipuolistaminen kaikille käyttäjille sopivammaksi ja jos on jo valmiina helposti käynnistyvä pieni ja kevyt , mutta silti vaikeammassakin ja raskaassa ajossakin pärjäävä , kuten esim. metsäteiden varsien kesämökeillä niin antaa tulla vaan valmistaja ja merkki,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue yllä, tuotteiden kehittäminen ja tarjonnan monipuolistaminen kaikille käyttäjille sopivammaksi ja jos on jo valmiina helposti käynnistyvä pieni ja kevyt , mutta silti vaikeammassakin ja raskaassa ajossakin pärjäävä , kuten esim. metsäteiden varsien kesämökeillä niin antaa tulla vaan valmistaja ja merkki,

Kaikki pienkonekauppiaat osaa vastata tuohon. Mutta mistä löydetään naisasiakas joka ei väitä vastaan.

• Anonyymi

Varmaan jostain futismatsista. Kuulemma lesbot tykkää pelata futista.

• Anonyymi

Ämmäntappaja.
      Akka toimii moottorina.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      26
      1979
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      885
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      131
      684
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      616
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      587
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      66
      527
    9. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      527
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      526
    11. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    12. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      513
    13. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      482
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      33
      457
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      437
    17. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      102
      424
    18. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    19. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      10
      412
    Aihe