viimeisenä työpäivänä

Nimetön

Olin viimeistä työpäivää vastaavana hoitajana hoitokodissa jossa lisäkseni työskenteli vain itseäni nuorempia, viehättäviä naisia. Olin vuosien varrella tullut naisten kanssa tutuiksi ja he tiesivät mieltymykseni, mutta suukottelua ja pientä hiplaamista enempää ei ollut. Paitsi sarin kanssa jonka pillua olin päässyt maistelemaan joskus joutilaiden päivien tauoilla, mutta mahdollisuutta enempään ei vain ollut ilmaantunut ja olimme sopineetkin että parempi odottaa kunnon tilaisuuta kun naida kiireellä.
mutta tänä viimeisenä päivänä sari soitti ja pyysi tulemaan läheiseen ravintolaan lounaalle ja että ruokajuomaksi minulle tarjotaan olutta. No, olin sovittuna aikana paikalla ja Sari odottamassa todella viehättävästi pukeutuneena ja ilmoitti heti, että tämä on hoitajien keskenään sopima juttu ja hänet oli valittu viemään minut syömään ja luovuttamaan lahja. Paketin saisin avata vasta illalla yksin ollessani. Ruokailun jälkeen rohkaistuin ja sanoin Sarille, että mennään minun luokseni kahville, että voimme päättää sen minkä olemme joskus aloittaneet. Sari vain varmisti, ettei asunnollani ole ketään ja niin lähdimme. Heti sisään päästyämme suutelimme pitkään ja sain taas Sarin ihanan perseen käsiini, hän oli entinen huippu-urheilija joka todellakin piti itsensä kunnossa. pienen tunnustelun jälkeen totesimme, että voimme riisuutua ja itselläni vaatteet oli alat aikayksikön pois ja sain ihailla Sarin vaatteiden poistumista ja ihanan, treenatun vartalon paljastumista, vartalon josta olin nähnyt unia ja jota olin pikkusen päässyt jo maistamaankin. Malttamattomana odottelin sohvalla kunnes Sari sai vaatteensa pois ja tuli viereeni pelkissä stringeissä. Nyt sain ihanan naisen syliini ja käteni hakeutui tuolle ihailemalleni perseelle välittömästi. Suutelimme ja hyväilin tuota ihanaa persikkaa ja pikkuhiljaa etenin "herkun" puolelle. Riisuin stringit pois ja pyysin Saria siirtymään pikkusen niin että perse tuli sohvan reunalle että pääsin imeskelemään ja nuolemaan tuota herkkujen herkkua. Ja nyt näin valossa sen mitä olin vain maistellut ja pillu oli kuin kukka, ajeltu ja häpyhuulet sievästi kuin kukassa ikään ja sain tämän ihanuuden nyt huulteni ulottuville. Lipsuttelin klitorista ja välillä työnsin kieleni syvälle pillun uumeniin Sarin voihkiessa kiimassaan. Silloin alkoi paine kullissani olemaan sitä luokkaa, että oli pakko päästä työntymään tuohon ihanuuteen ja pyysinkin Saria siirtämään ihanuuttaan vielä pikkusen reunemmaksi että pillu tuli täydellisesti hollille. Olin polvillani ja pillu siinä sohvan reunalla kuin kukka levällään ja odotti kuplivana kulliani jonka työnsin nautinnollisesti murahtaen syvälle ihanan pillun uumeniin... Sari sai ensi työnnöllä orkun, olinah imeskellyt pillua jo kotvasen ja sain aloittaa nautinnollisen työntelyn tuossa tiukassa, märässä unelmassani. Samalla sain katsella kuinka Sari nautti kullistani ja hän kietoi jalkansa ristiselkäni päälle ja minä pitelin perseestä ja annoin mennä! Olin tätä ihanuutta odottanut vuosia ja ei siinä kovin kauaa mennyt kun alkoi mälli olla tuloillaan ja aloitin vimmatun loppukirin jolloin Sari otti palleistani kiinni ja sai aikaan sellaisen orgasimin jota en ollut aiemmin kokenut ja purkauduin syvälle tuohon ihanaan herkkuun...
Tutisevilla polvilla pysyin kuitenkin sisällä pillussa ja hyväilin tuota ihanaa persettä. Sari sanoi, että tämä oli heidän lahjansa osa jonka hän halusi antaa mutta että muutkin haluavat antaa vielä omansa... Pidin kullia tuossa ihanuudessa vielä niin kauan kunnes se veltostui ja silloin vetäydyin pois tuosta ihanuudesta ja Sari otti kullin suuhunsa ja nuoli sen puhtaaksi omista mehuistaan luvaten ettei kerta jäänyt viimeiseksi... Kysyin vielä, että ketkä muuta haluavat osallistua tähän lahjasysteemiin ja sain kuulla saavani neljä hoitajista kylään aivan lähipäivinä ja sen, että minulle ilmoitetaan illalla aikataulu...
Sitten olikin aika pukeutua ja palata työpaikalle, Sari meni kotiinsa koska oli vapaapäivällä...
Tarina voisi jatkua vaikkapa seuraavalla lahjan luovutuksella?

0

8974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        174
        3184
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        24
        2131
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        2054
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        90
        1905
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        70
        1588
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        24
        1351
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        36
        1247
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        8
        1241
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1207
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1188
      Aihe