Lifestyle peilien pakoilu

Anonyymi-ap

Peilien pakoilu voi korostaa häpeän tunnetta "
- Psykoterappi kertoo miten peilikuva kannattaa kohdata. Mieli ' Peilaamiseen kannustavan kulttuurin keskellä kannattaa havainnoimaan ja mihin peiliä itse asiassa käyttää sanoo psykoterauppi.

Pelaaminen on muutakin kuin oman kuvan havainnointi, että peiliin katsomisessakin on lopulta kyse ulkopuolisen perspektiivin hakemista.
" Mehän emme ikinä voi täysin nähdä itseämme. Peilin kautta haetaan jonkinlaista ymmärrystä itsestä ja etsitään vahvistusta sille, miten muut ihmiset minut näkevät "

Minä kuvan tunnistaa iästä riippumatta, entä mieli seuraako se läpi elämän minä tunnistan itseni nuoruuteni ajoista lähtien. Kasvot ei ole vieraat, vaikka vaikka vanhentuneet.

Pertikki

9

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitus taitaa olla vaikeasti ymmärrettävissä ilman peiliä, peli minä kuvana on taustalla on jotain muuta kuin voisi olettaa.

• Anonyymi

Mene jo kahjo nukkumaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene jo kahjo nukkumaan!

Nauratti, ethän sinäkään nukkumassa ollut. Mutta aloituksessa on ideaa. Sanotaanhan monesti "katsoppa peiliin" miksihän ?

• Anonyymi

Se kaikki, mitä emme kohtaa itsessämme – sen kaiken peilaamme meidän ulkopuolelle, maailmaan, toisiin ihmisiin. Niin kauan kuin jokin asia toisessa ihmisessä ärsyttää – ärsytys sinussa itsessäsi kaipaa huomiota sinulta itseltäsi."
      Ihmisyyden äärellä.fi

Siili

• Anonyymi

Meillä on kaksi minää, sisäinen minämme ja se miten ulkopuoliset
      näkevät meidät. Me emme aina "näytä" siltä ulkopuolisen silmin
      mitä itse luulemme ja koemme olevamme.

Ihmisen pitäisikin tulla omaksi itsekseen ja olla oma itsensä eikä se, jota muut
      olettavat tai odottavat meidän olevan.

• Anonyymi

Niivvai jos et olekaan se mikä luuketboleva? Mistä ihminen tietää milloin onnoma itsensä eli tunteeko ihminen itsensä?
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niivvai jos et olekaan se mikä luuketboleva? Mistä ihminen tietää milloin onnoma itsensä eli tunteeko ihminen itsensä?
        Siili

Korj. Siis luulet olevasi...
        Siili

• Anonyymi

Itseään tuijottava ei näe muita ja maailmaa.
      Omasta navasta tulee koko maailma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe