Kerran koulussa.(jatkoa tulee joskus)

Luppu

Kerran kolussa.
Moi,mun nimi on Jussi.Tarkemmin sanottuna 16 vee jätkä..Tää on lyhyt kertomus mun yhest ylä-aste vuodesta.
Meidänkin luokas,kuten kaikissa,on joku kuuma pakkaus..Tän pakkauksen nimi on Heidi..
Joka ikinen poika unelmoi siitä.Mukaan lukien mä. Kukaa ei vaa saa sille mahiksii..
Mut yks päivä..Mä sain sydänkohtauksen...Jouduin sairaalaan..Kun heräsin..koko luokka oli siel.Mukaanlukien Heidi tietysti.
Mä esitin edelleen nukkuvaa koska en jaksanu puhua..Sit se nolo juttu tapahtu.Heidi anto mulle pusun,poskelle vain mut kuitenki.
Mulla rupes seisoon.En luule et kukaa näki sitä,mut yks tyttö rupes hiljaa kikattamaan.
Mä sit vaan muka heräsin.Kaikki huokaisi vissiin helpotuksesta.
Mä pääsin jo sill viikol kotiin..
Olin saanu kirjeen,mä avasin sen huolella ja luin hiljaa itsekseni.
Kirjeessä luki:Toivottavasti pysyt terveenä.En ehdi nytpaljon kirjoittaa,anteeksi siitä.Mutta tulisitko minun kanssa treffeille? Terveisin Heidi.
Meinasin melkein saada toisen sydänkohtauksen..Kirjoitin nopeasti toiselle paperille Sopii..Lauantaina kello 18:00 teillä?
Heidi suostui..Vastasi siis koulussa.No menin hermostuneena sinne ja soitin ovikelloa.Heidi tuli avaamaan..
Porukat ei oo kotona joten voit olla vaikka yötä..No,mikäpäs siinä..
Heidi oli uskomattoman sexy..En osaa ees kuvailla.
Heidi esitteli taloa..Loppujen lopuksi päädyttiin Heidin huoneeseen.
Heidi sanoi että hänellä on kuuma..
Hän riisui toppinsa ja oli pelkissä rintsikoissa ja farkuissa..Tunsin kuinka punastuin ja Heidi sanoi ettei tarvitse nolostua.
Minä sanoin että olen vähän ujo.
Totta kai olen ujo..siinähän oli universumin upein nainen! ajattelin itsekseni.
Heidi käveli minua päin ja kysyi että eikö minulla ole kuuma?
No vähän sanoin,mutta oikeastaan mietin että se johtui Heidistä..
No Heidi otti paitani pois ja heitti sen nurkkaan..
Heidi kysyi tykkäänkö seksileikeistä? Vastasin että en ole harrastanut.Se nolostutti minua vielä enemmän ja tunsin kuinka punastuin.
Heidi kysyi että haluanko leikkiä? Vastasin suoraan että en ole varma...riippuu millaista leikkiä. Heidi sanoi että se on yllätys,hän laittoi minulle siteet silmille
kaatoi minut sängylleen ja käski maata siinä hetken.
Hetken kuluttua hän kuitenkin tuli,otti ranteestani kiinni ja yhtäkkiä tunsin metallin kylmyydestä ranteissani...Hän otti siteen pois ja huomasin,
olin kahlittu sänkyyn..Heidi olikin raivokkaampi kuin miltä näytti..Hän oli samalla hyvin hellä..
Hän aukaisi minun farkkujen napin ja veti housuni alas..Makasin siinä pelkissä boxereissa kun hänkin otti farkkunsa pois.
olimme molemmat pelkissä alusvaatteissa.
Olin vähän ahdistunut..En tiennyt miksi,mutta kuitenkin..
Heidi otti rintsikkansa pois.Minä varmaan kuolasin..Heidillä oli upeat rinnat.Hän otti myös pois alushousunsa.
Olin kuin puulla päähän lyöty.E-e-en ajate-ellut et-t-tä täs-stä tulisi tällaista..
Heidi vaan sanoi älä hermoile,sinun kuuluu vain rentoutua,minä hoidan loput.
Heidi riisui boxerini..suljin silmäni ja olin todella hermona.Tunsin ihanan tunteen.katsoin Heidiä kohti ja hän imi kyrpääni.
Ah...huokaisin..
Heidi tuli ylemmäs..
Nuolisitko pilluani?nyt se tapahtui.piti tehdä asia josta ei ollut yhtään kokemusta.
No..voin yrittää...
Hän tuli 69 asentoon ja minä nuolin.ja hän imi.
Nautin..

Jatkoa tulossa joskus lähiaikoina.

PALAUTETTA!!

9

10902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palautetta

      Älä ihmeessä kirjoita enää ikinä yhtään mitään.

      • Luppu

        JA MIKSEN!?!


    • Jenna

      ...lisää!!! Jatka ihmeessä mutta kuvaile pikkasen enmmän:D

      • Luppu

        No tää oli mun eka xP oon kirjottanu potter-ficin tuol scifi kohdassa...Kiitos sulle jos tykkäsit...


    • Kiimatussu23

      Tämä on ihan paska

      • jeejee

        Mitä vittuu!?!?
        16vee ja sydäri
        paskin ikinä


      • vieköön
        jeejee kirjoitti:

        Mitä vittuu!?!?
        16vee ja sydäri
        paskin ikinä

        niin voi käydä.Jos se on satamiljoonaakiloa xDOn kyll kirjoittaja ollu kännis.


      • apua!
        vieköön kirjoitti:

        niin voi käydä.Jos se on satamiljoonaakiloa xDOn kyll kirjoittaja ollu kännis.

        hirveetä! lakkaa kirjottamasta! KAMALAA! Siis jo pelkästään noi "...heidi oli tosi sexy...." pisteiden liika käyttö ja toi ks=x - juttu...voi luoja, anna mun kaikki kestää


      • apua! kirjoitti:

        hirveetä! lakkaa kirjottamasta! KAMALAA! Siis jo pelkästään noi "...heidi oli tosi sexy...." pisteiden liika käyttö ja toi ks=x - juttu...voi luoja, anna mun kaikki kestää

        Ihmiset, asiallista käytöstä pyydän. Musta tää oli ihan ok, mutta en pidä sun kirjoitus tyylistä. Voisit kirjoittaa vähä erilailla.En meinaa, että olisin hyvä kirjoittaa, mutta lue mun teksti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000012&posting=22000000010919823

        Tollalailla, niin on mukavampi lukea. =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe