onko 20.3.

syntyneitä

terveisin fisumies 1965

28

2667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukala

täällä on!

• 1965 (n)

syntynyt 20.3.

• keskustelu

teillä on meneillään tässä ketjussa. (En ole syntynyt 20.03.)

• maaliskalat

20.3.1967

• teille vastauksista

ko täs ollaa vieläkii yksin nii mikä on luontees ko hyvä on luonto jaa oonko vaa liia hyvä et oon yksin jäänyt pitäiskö olla pirullisempi ja ahneempi ei taija täs maailmas kiltit pärjätä oon muuten kuu skorpioni

• yksvaan

200386, nainen

• kalastajatar
        yksvaan kirjoitti:

200386, nainen

Mihin aikaan olet syntynyt? :D Mä synnyin 20.03.1986 klo 7.37

• en oikee tiedä
        kalastajatar kirjoitti:

Mihin aikaan olet syntynyt? :D Mä synnyin 20.03.1986 klo 7.37

mut 20.03.1965 ehkä 15.00

• nelliz

20.3.-90 oon=)

• nelukka

Kyllä löytyy.. :) 200387

• Kalastajatar

Joo, keväntpäivän lapsi oon! :)

• shaman81

=) hassua

• Sandra

Me 20.3. syntyneet emme kuulemma ole ihan tyypillisiä kaloja, koska olemme niin lähellä oinasta. Meistä kuulemma pitäisi löytyä vähän enemmän omaa tahtoa kuin kaloista yleensä. :) Näin minulle kertoi kerran eräs "tähtikarttojen tulkitsija". ;) Ihanaa kesää kaikille meille! :D

• Sandra

... että syntymävuoteni on 1973.

• kalastajatar

itsepäinen kuin pässi.

• kalat/oinas

Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.
        Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki.

• hyviä kyl on
        kalat/oinas kirjoitti:

Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.

mulla menny aikaa enne ko mä huomasin et omaaki elämää pitää ajatella onki menny vuodet vaa toisten passaamises onko toisilla samat ongelmat.

• kalat -56 N
        kalat/oinas kirjoitti:

Surullista seurata kuinka meitä kaloja mollataan epärehelliseksi,ilkeiksi ihmisiksi,,,yms soopaa.
        Minä fossiili teidän joukossa voin kertoa eronneena ja karanneena, että iso sydän on aina hyljättyjen ja
        vähäosaisten puolella, on halua auttaa, vaikka itse kulkee "suossa". Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaan. Mehän ollaan positiivisia .

• se risukasa palamaan
        kalat -56 N kirjoitti:

Surullista seurata kuinka meitä kaloja mollataan epärehelliseksi,ilkeiksi ihmisiksi,,,yms soopaa.
        Minä fossiili teidän joukossa voin kertoa eronneena ja karanneena, että iso sydän on aina hyljättyjen ja
        vähäosaisten puolella, on halua auttaa, vaikka itse kulkee "suossa". Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaan. Mehän ollaan positiivisia .

nii antaa se meille lämpöä.

• tyyris

jeba! 20.03.1984 tyttökala

• miss82

olen syntynyt 20.3.1982!!

• N33

20.03.1972

• 200374

...ja naispuoleinen sellainen...

• oikee pitkässiimas

kivä ko vastasitte

• Kalatyttönen :)

200389 :)

• 200305

Juu siis 12.v oon..

• Anonyymi

Juu, olen syntynyt 20.3, mutta ei se ole minun syyni... turha yrittää syyllistää...

• Anonyymi

"Täällä myös 20.3.1965"!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      133
      4859
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3296
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2654
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2241
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1771
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1709
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1526
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1500
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1221
    Aihe