onko 20.3.

syntyneitä

terveisin fisumies 1965

28

2438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukala

      täällä on!

    • 1965 (n)

      syntynyt 20.3.

    • keskustelu

      teillä on meneillään tässä ketjussa. (En ole syntynyt 20.03.)

    • maaliskalat

      20.3.1967

    • teille vastauksista

      ko täs ollaa vieläkii yksin nii mikä on luontees ko hyvä on luonto jaa oonko vaa liia hyvä et oon yksin jäänyt pitäiskö olla pirullisempi ja ahneempi ei taija täs maailmas kiltit pärjätä oon muuten kuu skorpioni

      • yksvaan

        200386, nainen


      • kalastajatar
        yksvaan kirjoitti:

        200386, nainen

        Mihin aikaan olet syntynyt? :D Mä synnyin 20.03.1986 klo 7.37


      • en oikee tiedä
        kalastajatar kirjoitti:

        Mihin aikaan olet syntynyt? :D Mä synnyin 20.03.1986 klo 7.37

        mut 20.03.1965 ehkä 15.00


    • nelliz

      20.3.-90 oon=)

    • nelukka

      Kyllä löytyy.. :) 200387

    • Kalastajatar

      Joo, keväntpäivän lapsi oon! :)

    • shaman81

      =) hassua

    • Sandra

      Me 20.3. syntyneet emme kuulemma ole ihan tyypillisiä kaloja, koska olemme niin lähellä oinasta. Meistä kuulemma pitäisi löytyä vähän enemmän omaa tahtoa kuin kaloista yleensä. :) Näin minulle kertoi kerran eräs "tähtikarttojen tulkitsija". ;) Ihanaa kesää kaikille meille! :D

      • Sandra

        ... että syntymävuoteni on 1973.


      • kalastajatar

        itsepäinen kuin pässi.


      • kalat/oinas

        Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.
        Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki.


      • hyviä kyl on
        kalat/oinas kirjoitti:

        Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.
        Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki.

        mulla menny aikaa enne ko mä huomasin et omaaki elämää pitää ajatella onki menny vuodet vaa toisten passaamises onko toisilla samat ongelmat.


      • kalat -56 N
        kalat/oinas kirjoitti:

        Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.
        Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki.

        Surullista seurata kuinka meitä kaloja mollataan epärehelliseksi,ilkeiksi ihmisiksi,,,yms soopaa.
        Minä fossiili teidän joukossa voin kertoa eronneena ja karanneena, että iso sydän on aina hyljättyjen ja
        vähäosaisten puolella, on halua auttaa, vaikka itse kulkee "suossa". Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaan. Mehän ollaan positiivisia .


      • se risukasa palamaan
        kalat -56 N kirjoitti:

        Surullista seurata kuinka meitä kaloja mollataan epärehelliseksi,ilkeiksi ihmisiksi,,,yms soopaa.
        Minä fossiili teidän joukossa voin kertoa eronneena ja karanneena, että iso sydän on aina hyljättyjen ja
        vähäosaisten puolella, on halua auttaa, vaikka itse kulkee "suossa". Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaan. Mehän ollaan positiivisia .

        nii antaa se meille lämpöä.


    • tyyris

      jeba! 20.03.1984 tyttökala

    • miss82

      olen syntynyt 20.3.1982!!

    • N33

      20.03.1972

    • 200374

      ...ja naispuoleinen sellainen...

      • oikee pitkässiimas

        kivä ko vastasitte


    • Kalatyttönen :)

      200389 :)

    • 200305

      Juu siis 12.v oon..

    • Anonyymi

      Juu, olen syntynyt 20.3, mutta ei se ole minun syyni... turha yrittää syyllistää...

    • Anonyymi

      "Täällä myös 20.3.1965"!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe