terveisin fisumies 1965
onko 20.3.
28
2573
Vastaukset
- pikkukala
täällä on!
- 1965 (n)
syntynyt 20.3.
- keskustelu
teillä on meneillään tässä ketjussa. (En ole syntynyt 20.03.)
- maaliskalat
20.3.1967
- teille vastauksista
ko täs ollaa vieläkii yksin nii mikä on luontees ko hyvä on luonto jaa oonko vaa liia hyvä et oon yksin jäänyt pitäiskö olla pirullisempi ja ahneempi ei taija täs maailmas kiltit pärjätä oon muuten kuu skorpioni
- yksvaan
200386, nainen
- kalastajatar
yksvaan kirjoitti:
200386, nainen
Mihin aikaan olet syntynyt? :D Mä synnyin 20.03.1986 klo 7.37
- en oikee tiedä
kalastajatar kirjoitti:
Mihin aikaan olet syntynyt? :D Mä synnyin 20.03.1986 klo 7.37
mut 20.03.1965 ehkä 15.00
- nelliz
20.3.-90 oon=)
- nelukka
Kyllä löytyy.. :) 200387
- Kalastajatar
Joo, keväntpäivän lapsi oon! :)
- shaman81
=) hassua
- Sandra
Me 20.3. syntyneet emme kuulemma ole ihan tyypillisiä kaloja, koska olemme niin lähellä oinasta. Meistä kuulemma pitäisi löytyä vähän enemmän omaa tahtoa kuin kaloista yleensä. :) Näin minulle kertoi kerran eräs "tähtikarttojen tulkitsija". ;) Ihanaa kesää kaikille meille! :D
- Sandra
... että syntymävuoteni on 1973.
- kalastajatar
itsepäinen kuin pässi.
- kalat/oinas
Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.
Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki. - hyviä kyl on
kalat/oinas kirjoitti:
Sandra,pitää paikkansa, itse kokenut.Olen iän myötä tullut itsepäiseksi,rohkeaksi,yms...joskus tuntuu että olenko kalat ollenkaan,varsinkin kun joidenkin lehtien horoskooppia katselee on 20.3 syntyneet oinaita, minä en.
Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki.mulla menny aikaa enne ko mä huomasin et omaaki elämää pitää ajatella onki menny vuodet vaa toisten passaamises onko toisilla samat ongelmat.
- kalat -56 N
kalat/oinas kirjoitti:
Kaiken kaikkiaa mehän ollaan hyviä ihmisiä,kaikki.Surullista seurata kuinka meitä kaloja mollataan epärehelliseksi,ilkeiksi ihmisiksi,,,yms soopaa.
Minä fossiili teidän joukossa voin kertoa eronneena ja karanneena, että iso sydän on aina hyljättyjen ja
vähäosaisten puolella, on halua auttaa, vaikka itse kulkee "suossa". Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaan. Mehän ollaan positiivisia . - se risukasa palamaan
kalat -56 N kirjoitti:
Surullista seurata kuinka meitä kaloja mollataan epärehelliseksi,ilkeiksi ihmisiksi,,,yms soopaa.
Minä fossiili teidän joukossa voin kertoa eronneena ja karanneena, että iso sydän on aina hyljättyjen ja
vähäosaisten puolella, on halua auttaa, vaikka itse kulkee "suossa". Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaan. Mehän ollaan positiivisia .nii antaa se meille lämpöä.
- tyyris
jeba! 20.03.1984 tyttökala
- miss82
olen syntynyt 20.3.1982!!
- N33
20.03.1972
- 200374
...ja naispuoleinen sellainen...
- oikee pitkässiimas
kivä ko vastasitte
- Kalatyttönen :)
200389 :)
- 200305
Juu siis 12.v oon..
- Anonyymi
Juu, olen syntynyt 20.3, mutta ei se ole minun syyni... turha yrittää syyllistää...
- Anonyymi
"Täällä myös 20.3.1965"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793