Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Anonyymi-ap

Olisitko voinut tai halunnut?

62

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaan mies ei kertonut

    • Anonyymi
      UUSI

      Voin ja haluan. Eli ohi!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kerroin jo, joten ohi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kerroin tunteeni suoraan. Tästä olen ylpeä itsestäni, että uskalsin sanoa ja ilmaista tunteeni. Hän ei halunnut olla kanssani loppuviimein vaan olin varalla oleva tyyppi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kerrotko ihan avoimesti suoraan ?
        Sillein että on 100% varmuus kummankin henkilöllisyydestä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko ihan avoimesti suoraan ?
        Sillein että on 100% varmuus kummankin henkilöllisyydestä.

        Kyllä. Juttelimme ja käytin r-alkuista sanaa ja ilmaisin suoraan, että haluaisin seurustella. Sitten sanoin, että haluaisin jossain vaiheessa lapsenkin. Mutta ei hän halunnut. Kesti eron jälkeen aikansa ennenkuin löysin toisen ja sitten ei onnistunut mikään..


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei siihen oikein tullut mahdollisuutta, kun ei enää nähty.

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole pystynyt

      • Anonyymi
        UUSI

        Sama mulla. Mutta vielä sen teen!


    • Anonyymi
      UUSI

      En kerro tunteistani, koska näin varattuna en voi. Esitän siis kaveria vaikka mieli tekisi jotain muuta. Onneksi nyt on tauko näkemisestä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minusta olisi tosi iljettävää, jos varatulta saisi kuulla tunteista. Likainen olo tulee ajatuksestakin. Keskittyisi siihen kumppaniinsa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi tosi iljettävää, jos varatulta saisi kuulla tunteista. Likainen olo tulee ajatuksestakin. Keskittyisi siihen kumppaniinsa!

        Sinä et välttämättä tiedä mitään sen ihmisen tilanteesta. Olet putki näköinen ihminen !!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi tosi iljettävää, jos varatulta saisi kuulla tunteista. Likainen olo tulee ajatuksestakin. Keskittyisi siihen kumppaniinsa!

        No se on sinun mielipide. Joskus tunteille ei vaan voi mitään. Varsinkin kun se oma suhde on kuollut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sinun mielipide. Joskus tunteille ei vaan voi mitään. Varsinkin kun se oma suhde on kuollut.

        Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et välttämättä tiedä mitään sen ihmisen tilanteesta. Olet putki näköinen ihminen !!

        En ole putkinäköinen vaan olisin ehdottoman uskollinen kumppanilleni, ja odotan samaa häneltä. Siksi varattujen tuollaiset touhut tuntuvat vastenmielisiltä. En koskaan pystyisi tekemään noin omalle kumppanilleni, kunnioittaisin häntä sen verran, että purkaisin suhteen, jos rakkaus kuivuisi kokoon niin että rupeaisin katselemaan ympärilleni muita miehiä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi tosi iljettävää, jos varatulta saisi kuulla tunteista. Likainen olo tulee ajatuksestakin. Keskittyisi siihen kumppaniinsa!

        Olen samaa mieltä pettäjistä. Ensin pitää erota, eikä seikkailla muiden kanssa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä pettäjistä. Ensin pitää erota, eikä seikkailla muiden kanssa!

        Eihän tässä seikkailusta puhuttu. Ainoastaan tunteista joille ei voi mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?

        Nainen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sinun mielipide. Joskus tunteille ei vaan voi mitään. Varsinkin kun se oma suhde on kuollut.

        Juurikin näin. Kaikki on loppu. Aikoja sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole putkinäköinen vaan olisin ehdottoman uskollinen kumppanilleni, ja odotan samaa häneltä. Siksi varattujen tuollaiset touhut tuntuvat vastenmielisiltä. En koskaan pystyisi tekemään noin omalle kumppanilleni, kunnioittaisin häntä sen verran, että purkaisin suhteen, jos rakkaus kuivuisi kokoon niin että rupeaisin katselemaan ympärilleni muita miehiä.

        Lakkaa lässyttämästä tuota pskaa. Selvästi sinulla ei ole mitään kokemusta. Miksi helvetissä edes olet täällä? Mikä epävarmuus sulla on??


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole putkinäköinen vaan olisin ehdottoman uskollinen kumppanilleni, ja odotan samaa häneltä. Siksi varattujen tuollaiset touhut tuntuvat vastenmielisiltä. En koskaan pystyisi tekemään noin omalle kumppanilleni, kunnioittaisin häntä sen verran, että purkaisin suhteen, jos rakkaus kuivuisi kokoon niin että rupeaisin katselemaan ympärilleni muita miehiä.

        Hienoa kun joidenkin elämä on noin mustavalkoista, joko-tai, minäkyllätiedän -elämää. Sinä tiedät vain oman totuutesi, et muiden. Toivottavasti et ole sellainen, joka mustamaalaa varattuja, jotka on muiden kuin oman miehensä tai vaimonsa kanssa. Nimittäin avoimet suhteet on yleistyneet, vaikka sä et niihin kykenisikään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä seikkailusta puhuttu. Ainoastaan tunteista joille ei voi mitään.

        Kyllä tunteille voi. On se kumma että tollasia ihme perusteluja ihmisillä on olemassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi tosi iljettävää, jos varatulta saisi kuulla tunteista. Likainen olo tulee ajatuksestakin. Keskittyisi siihen kumppaniinsa!

        Älä liioittele. Vaikutat vaan pelkäävän, että kumppanisi rakastaa toista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ollut sellaisia tunteita ketään kohtaan joista olisi tarvinnut kertoa! Pidän vain ikäisistäni vanhemmista miehistä! On tuntunut siltä ettei kukaan heistä olen halunnut tutustua minuun, koska kukaan ei ole tullut juttelemaan kanssani! Ystävyyssuhde siis haussa! Aika näyttää miten käy! Mieluummin yksin kuin yhdenkään sellaisen henkilön ystävä, jonka kanssa en halua koskaan ystävystyä! Elämäni rankimmat vuodet takana ja sellaisia vuosia en enää koskaan halua kokea!!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kenelle olisin kertonut niistä?
      Kuka ne olis halunnut tietää?

    • Anonyymi
      UUSI

      En uskaltanut, kun pelkäsin että ahdistuisit siitä :c ja sit tulis välirikko ja kaikkee.. mut nyt oon kertonut aikoi sit

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua mennä sanomaan tunteitani ihmiselle, joka on jo jonkun muun kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja minä taas en, koska olen jonkun kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä taas en, koska olen jonkun kanssa.

        Tuohan on ihan ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tätähän minä en tiedä. Se on se suurin kynnys minulla kertoa tunteistani. /sivusta mies


    • Anonyymi
      UUSI

      Oon liian ruma ja lyhyt. Siksi en.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaunis ja ihana sä oot. Mitä sä höpötät? <3


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä kerron tunteista, sinä näytät ne. Kierrämme kehää, kun kumpikin odottaa toisen tekevän sen seuraavan liikkeen. Minun pitäisi näyttää sinulle ja sinun pitäisi kertoa minulle tunteista. En uskalla lähestyä, sinä et uskalla puhua tai kirjoittaa tunteista.

      Tällä tavalla ei tule eteneen.

    • Anonyymi
      UUSI

      en uskaltanut 😪 anteeksi 😔 ikävä sua rakas 💔 kaipaan sinua vierelleni 🥰 rakas ystävä 💝 hali 🤗 olisitpa elämässäni 💖🥀
      Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗✨

    • Anonyymi
      UUSI

      Odotin että olisi nähty ja vietetty aikaa muualla kuin missä aina nähdään nyt syyskuussa. Se ei toteudu eikä lokakuun mahdollisuuskaan. En tiedä mitä tehdä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos tämä on mieheltä, niin meillä on kyllä yhteys. Kutsu vaikka kylään. Järkkää vaikka bileet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä on mieheltä, niin meillä on kyllä yhteys. Kutsu vaikka kylään. Järkkää vaikka bileet.

        On mieheltä ja kiitos neuvosta. En usko että menisi noin koska eräänlaiset bileet olisi tiedossa lokakuussa ja hän ei siellä tule olemaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On mieheltä ja kiitos neuvosta. En usko että menisi noin koska eräänlaiset bileet olisi tiedossa lokakuussa ja hän ei siellä tule olemaan.

        No onko hänellä jotain taitoa mitä voisit hyödyntää ja pyytää "apua" johonkin juttuun?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko hänellä jotain taitoa mitä voisit hyödyntää ja pyytää "apua" johonkin juttuun?

        Minä ja hän ei oikein olla enää sellaisessa tilanteessa. Tikusta asiaakin on vaikeaa, mutta aion kuitenkin kysyä hänen kuulumisia muuten vaan. Ja huomaan mä siinä jos se ei ole tervetullutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja hän ei oikein olla enää sellaisessa tilanteessa. Tikusta asiaakin on vaikeaa, mutta aion kuitenkin kysyä hänen kuulumisia muuten vaan. Ja huomaan mä siinä jos se ei ole tervetullutta.

        No tämä on ihan tervettä ajattelua. Toivottavasti onnistaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä on ihan tervettä ajattelua. Toivottavasti onnistaa.

        Kiitos. Niin minäkin toivon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Pelkään ihmisiä. Pelkään mitä se nainen ajattelee minusta. Toivo siitä että hän on lempeä ja haluaa minut omaksi ja hellittäväksi ja rakastettavaksi, ei riitä poistamaan pelkoa. Kai tuo on se ongelmani. Mieheltä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tietääkö hän tunteistasi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän tunteistasi?

        Ei tiedä, ellei sitten ole selvänäkijä.


    • Anonyymi
      UUSI

      nii. en toki sitä ole tahallaan hänelle tehnyt. sydämessä on ollut ja on. en vaan pysty uskalla tai kykene.pakoilen sen minkä pystyn ja olen sitä kautta hyvä polttamaan siltoja ennenkun mitään ikinä tapahtuu.olen surumielinen ja uppeluksissani koittanut vaan etsiä niitä järkevämpiä keventäviä keinoja tässä mm kirjallisuus, piirtäminen, musiikki nyt ollut aina suurin keino selvytyä /käsitellä tuskaa..nytten tuntuu ettei meinaa hellittää mitä jos ei hellitä pelkään sitä ja se et ku tulee synkkä pitkä kausi taas..:c kyllä mä sillain toivoisin että nähtäis mutta sitten taas hajoaako siinä lopullisesti se voi olla

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi kertoa tunteistaan mä olen ainakin oppinu et itsestään epävarmat ihmiset tuputtaa tunteitaan melkei jokaiselle vastaantulijalle toki tiedän mistä sekin johtuu

    • Anonyymi
      UUSI

      Tilanne ei ole ollut ollenkaan sellainen, että niistä olisi ollut puhetta. Olisin pystynyt varmaan siihen, mutta se ei vaikuttanut missään vaiheessa järkevältä. Luultavasti olisi aiheuttanut vielä vaikeampia hetkiä. Joskus sitä yrittää pysyä asialinjalla alusta asti, jotta yhteydet eivät katkeaisi kokonaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Koska en halua pilata mitään, työ pitää meidät lähellä toisiaan koska ollaan työkavereita, vaan kertominen pilaisi kaiken. Vaikka uskon että en ole ainut tunteideni kanssa. N >M

      • Anonyymi
        UUSI

        No ei pilaisi. Tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pilaisi. Tiedät sen itsekin.

        No jos olet hän, kuinka ottaisit työkaverin tunteet vastaan? Onhan ne toki olleet ilmiselviä jo pitkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos olet hän, kuinka ottaisit työkaverin tunteet vastaan? Onhan ne toki olleet ilmiselviä jo pitkään.

        Hyvin, koska olen rakastunut häneen. Ja hyvin on peittänyt jos oikeasti on tunteita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin, koska olen rakastunut häneen. Ja hyvin on peittänyt jos oikeasti on tunteita.

        On kyllä tunteita häneen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä tunteita häneen.

        Sitä mä toivon niin paljon. Meillä voisi olla jotain todella upeaa yhdessä. Niin uskon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mä toivon niin paljon. Meillä voisi olla jotain todella upeaa yhdessä. Niin uskon.

        Toivon samaa hänen kanssaan. Siitä suhteesta ei puuttuisi hellyyttä, kunnioitusta, rakkautta, naurua, kosketusta. Liian hyvää ollakseen totta. Unelmissani.. ❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon samaa hänen kanssaan. Siitä suhteesta ei puuttuisi hellyyttä, kunnioitusta, rakkautta, naurua, kosketusta. Liian hyvää ollakseen totta. Unelmissani.. ❤️

        Just noin. Mikään ei ole mahdotonta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olisi halunnut. Se paikka on vain vaikea

    • Anonyymi
      UUSI

      Voivoi.

    • Anonyymi
      UUSI

      En halunnut, enkä halunnut sekaantua naimisissa olevaan mieheen, huonoja kokemuksia sellaisesta sotkusta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikä se mies ole kiinnostunut miehistä.


    • Anonyymi
      UUSI

      En oikeasti jaksa enää täällä jauhaa näitä entten tentten arvauksia.
      Mitä väliä sillä edes jälkeenpäin on. Keskitytään tulevaan vaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi olisi pitänyt kertoa, kun ei ollut hyviä tunteita kerrottavana? Eikä niitä ole minkään ikäisät kohtaan. Kaikki on niputettu ö-mappiin ja siellä ne pysyy aina!

      • Anonyymi
        UUSI

        Jäitä hattuun nyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1818
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      131
      1104
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      116
      1098
    4. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      833
    5. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      7
      802
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      763
    7. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      716
    8. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      710
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      707
    10. Yleisesti mikä

      Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      679
    Aihe