Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Anonyymi-ap

Mihin hetkeen palaisit?

249

4076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuoteen 2006 ainakin. Siitä eteenpäin elämä on vienyt vain alaspäin masennukseen.

• Anonyymi

10/2013 olisi ajankohta, johon haluaisin palata ja toivoisin, että minulla olisi nämä nykyiset kokemukset olemassa. Monia karikkoja pystyisin nyt välttämään ja avoimin silmin osaisin katsoa tulevaan, en olisi niin hyväuskoinen ja sinisilmäinen asioille, uskaltaisin tehdä rohkeampia ja oikeita ratkaisuja, jotka mahdollistaisi onnistumisia, joista jäin paitsi. Olisin paljon onnellisempi nyt ja taloudellisesti riippumaton muista.

• Anonyymi

Mitä silloin 2026 tspahtui ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä silloin 2026 tspahtui ?

Eiku 2006 mitä tapahtui ?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tässä video :)

https://www.youtube.com/watch?v=3t8SBi8SBec

Mikä sua vaivaa? Mikä tarkoitus tällä nyt on? Sinäkö olet se joka tossa on syyllinen?

• Anonyymi

En ole jossittelija. Uskon että saan vielä tilaisuuden.

• Anonyymi

👍❤️👍

• Anonyymi

v.1990

• Anonyymi

Sama täällä.

• Anonyymi

Ennen syntymää hetkeen.

• Anonyymi

Se se oli paras hetki.

• Anonyymi

Tiedätkö mitä Rainer sanoi kätilölle kun oli juuri syntymässä ja pää
        oli tullut vasta näkyviin? - ”Hai sie, osta hyvä karvakaulus”.

• Anonyymi

Palaisin hetkeen vuosia sitten, kun hän katsoi pitkään silmiin. Menisin luokseen ja halaisin häntä. n>m

• Anonyymi

Ei mitään jos

Kun

Kun

Kunta Kinte

• Anonyymi

Etkä päästäisi häntä koskaan pois? Minulle tuo olisi sopinut. Kumpa hän voisi tulla nyt halaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä päästäisi häntä koskaan pois? Minulle tuo olisi sopinut. Kumpa hän voisi tulla nyt halaamaan.

En päästäisi koskaan pois tai tekisin parhaani, ettei koskaan tahtoisi pois. Pitäisin tosi hyvänä.
        Kumpa näkisin vielä hänet. Jos näkisin en tiedä, miten voisin elää enää ilman häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään jos

Kun

Kun

Kunta Kinte

Kunta Kinte halusi muutosta ja onnistuikin siinä, mutta maksoi samalla kovan hinnan elossa ollessaan. Juuret- sarja, josta tykkäsin ja tuli seurattua. Eteläinen Amerikka oli silloin todella paha paikka tummaihoisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halaisin oikein mielelläni ja antaisin kevyen suukon kaulallesi nam. m>n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En päästäisi koskaan pois tai tekisin parhaani, ettei koskaan tahtoisi pois. Pitäisin tosi hyvänä.
        Kumpa näkisin vielä hänet. Jos näkisin en tiedä, miten voisin elää enää ilman häntä.

Minäkään en päästäisi naista ikinä pois, ellei sitten haluaisi. Olisin hyvä ja lempeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihanan romanttista.

• Anonyymi

Vuoteen 2035

• Anonyymi

Olisin uinut siittiönä hitaammin

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Olet siis siittiö. Oppo-siittiö.

• Anonyymi

Puoli tuntia kääntäisin takasin lottoarvonnan jälkeen.

• Anonyymi

Tää on näistä vastauksista järkevin. Tämän edes vois tehdä.

• Anonyymi

Mä mielelläni ejp arvontaa. Sivusta heitin tän

• Anonyymi

Palaisin siihen hetkeen, kun en saanut pysyvää mieleistä työpaikkaa vuosia sitten. Ja olisi käynyt toisin. Olisin nyt onnellisempi ja iloisempi.

• Anonyymi

kevääseen 2024 olisin paljon rohkeampi Lotta nimisen naisen kanssa, sitten saattasin jopa ehkä loppukesään 2023 - koska ihastuin jo silloin häneen

ystävällisin terveisin
      Jari

• Anonyymi

Olisin jättänyt soittamatta hänelle. Emme olisi rakastuneet.

• Anonyymi

En menisi koskaan hotelliin. Turha reissu. Turhat petolliset ihmiset. Kiusaajat tunteilla leikkijät. A miehet.

• Anonyymi

Menisin ensin ajassa eteenpäin, jos aikamatkustus olisi keksitty, jos kerta taaksepäin pitäisi ajassa matkata. Sieltä tulevaisuudesta matkaisin siis taaksepäin hetkeen, mikä on vielä tulossa. Se, mitä on tulossa, on vielä pienimuotoinen yllätys, salaisuuskin.

• Anonyymi

Joillekin on jotain tulossa toisille ei ikävä kyllä.
        Ei liity minuun mitä tarkoitat mutta suosittelen silti että mikäli tuohon liittyy joku toinenkin niin kannattaisi ehkäpä kertoa eikä vaan odottaa sitä tulevaa ja salaisuuden paljastumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekin on jotain tulossa toisille ei ikävä kyllä.
        Ei liity minuun mitä tarkoitat mutta suosittelen silti että mikäli tuohon liittyy joku toinenkin niin kannattaisi ehkäpä kertoa eikä vaan odottaa sitä tulevaa ja salaisuuden paljastumista.

Liittyy toki yksi ja jokunen muukin, mutta miksi kertoisin? Yksikin hyvä syy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi että jos siihen liittyy joku niin oisko sit hyvä jos ei ikinä ole mahdollista kertoa. Entä jos kertominen olisi vaikuttanut siihen toisen olemiseen ja jaksamiseen? Auttanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toki jos ei ole tärkeä ja merkitystä onko vai ei niin ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toki jos ei ole tärkeä ja merkitystä onko vai ei niin ymmärrän.

Olisi ollut ehkä tärkeä, mutta en saanut puheyhteyttä. Eikä kaikkea voikaan kertoa vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ollut ehkä tärkeä, mutta en saanut puheyhteyttä. Eikä kaikkea voikaan kertoa vielä.

Ei tainnut olla mitään numeroa laitettuna
        niin hankalaa varmaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tainnut olla mitään numeroa laitettuna
        niin hankalaa varmaankin.

Ei tuo ole antanut omaakaan numeroaan, joten jossain ilmeisesti "mättää" ja pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole antanut omaakaan numeroaan, joten jossain ilmeisesti "mättää" ja pahasti.

Joo en ole antanutkaan kun ei ole mikää prepaid numero käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en ole antanutkaan kun ei ole mikää prepaid numero käytössä.

Mutta oletat toisen jakavan sitä ympäri maailmaa? Ei tulisi mieleen ikinä sellainen.

• Anonyymi

2003 tais olla kun vois vastata kysymykseen vähän toisin

• Anonyymi

miten vastasit? sanoitko hyvästi vai pahasti?

• Anonyymi

Hyvä kysymys!!! Jokaisen ihmisen menneisyydessä on hetkiä, joiden ei olisi suonut päättyvän koskaan tai ainakin pitkittyvän. Varmasti löytyy myös hetkiä, joiden olisi toivonut juoksevan nopeammin ja vähemmin vaurioin. Usein hetket joiden olisi toivonut jatkuvan pidempää tai päättyvän ainakin kauniimmin, liittyvät ihmissuhteisiin. Ihmissuhteet ovat ihmiselle tärkeimmät ja koskettavimmat tapahtumat liittyvät niihin, ne myös jäävät muistoihin herkemmin kuin tapahtumat joissa ei ihmiskontaktia ole. Useimmalla ihmisellä on muistoissaan ensimmäiset tai myöhemmät ihastumiskokemukset, joissa on tapahtunut jotain, joka olisi vaatinut lisäselvityksiä tai romanttinen hetki on päättynyt odottamatta, aivan liian pian ja kuin odottaen uutta kokemusta, jota ei olekaan koskaan tapahtunut. Kellon pysäyttämällä tai menneisyyteen palaamalla voisi korjata monia ikäviä ja keskeneräisiä kohtaamisia, uskaltaisi tehdä asioita jotka ovat tuntuneet joskus hankalilta sekä kohdannut ihastuksen kohteitansa avoimemmin ja rohkeammin, jottei asiat jäisi roikkumaan ilmaan vailla vastauksia vaan tilanteet päättyisivät luonnollisen kauniisti ystävyydellä. Joskus on varmasti tullut käyttäydyttyä epäkorrektisti tai sanottua asia, jonka olisi hetken mietittyään ilmaissut toisin, kellon pysättämällä voisi käydä korjaamassa tälläisiä asioita. On hyvin vaikea päättää mihin hetkeen haluaisi lopullisesti palata, kaikki mikä elämässä on tapahtunut, on kuulunut elämään ja niissä on toiminut sen hetkisen tilannetajun tai rohkeuden ja rakkauden mukaan. Ihmisillä usein on tunne että jotain tärkeää puuttuu elämästä, rakkaus ja täydellinen kumppani löytyy listan kärkipäästä, mutta liian usein tunne väljähtyy ja onni särkyy toiveen osalta. Materiaalit löytyvät myös listan kärjestä, niiden saavuttua täyttämään ihmisen tyhjää oloa, niiden merkitys vähenee ja ne muuttuvat itsestäänselviksi. Ehkä ihmisen elämässä suurimmat rikkaudet löytyvät kohtaamisissa, elämän joka vaiheessa, kuinka ne koskettavat sydäntä omassa ajassaan ja tuntuvat valtaavan ajatukset ja tunteet täydellisesti, kuolematta koskaan.

https://youtu.be/6StBc_fNszU

• Anonyymi

Linkin biisi soi mielessä melkein heti
        kun aloin lukemaan kommenttia..

• Anonyymi

Kyllä mä ensisuudelmaan palasin.

• Anonyymi

Hyvä idea. Mietin viimeisintäkin suudelmaa. Kummin vain, tällä kertaa lähtisin mukaasi luoksesi (enkä päästäisi susta enää irti).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea. Mietin viimeisintäkin suudelmaa. Kummin vain, tällä kertaa lähtisin mukaasi luoksesi (enkä päästäisi susta enää irti).

Mun ensisuudelma tapahtui Joonas nimisen miehen kanssa. Eikä minulla ollut silloin edes omaa asuntoa vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ensisuudelma tapahtui Joonas nimisen miehen kanssa. Eikä minulla ollut silloin edes omaa asuntoa vielä.

Itse ajattelin ensisuudelmaa kaivattuni kanssa, johon liittyi myös kutsu tulla luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelin ensisuudelmaa kaivattuni kanssa, johon liittyi myös kutsu tulla luo.

Mä en halua edes muistella ensisuudelmaani kaivattuni kanssa. Se oli niin hieno hetki ja paikka.
        Lumisateessa pieni pakkanen, tähtitaivas tähtitorni. Toisaalta jälkeenpäin tajunnut se oli varmaan hänen kutupaikka jonne toi kaikki naisensa.

• Anonyymi

Noin 9 kuukautta ennen syntymääni, ja päästäisin sen minun takana olevan ohi.

• Anonyymi

Siihen hetkeen kun hän katsoi mua silmiin oli hiljaa. Ja hiljaisuus kesti ja kesti ...

• Anonyymi

Samanlainen kokemus itsellä. Jokaikinen sana maailmassa olisi pilannut tunnelman.
        Muistan ikuisesti. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlainen kokemus itsellä. Jokaikinen sana maailmassa olisi pilannut tunnelman.
        Muistan ikuisesti. 😍

Miten teillä se tilanne raukes tai jatkui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli alkusysäys kaikelle meidän välillä.
        Hän kolahti tuonne takaraivoon jäädäkseen.
        Upea hetki elämässä, ei varmaan enää ikinä toistu kenenkään muun kanssa. Ja hyvä niin.
        One moment in time.

Whitney Houston:

https://youtu.be/NVIpECtQfNM?si=QRapGdmyWhXSGLOp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli alkusysäys kaikelle meidän välillä.
        Hän kolahti tuonne takaraivoon jäädäkseen.
        Upea hetki elämässä, ei varmaan enää ikinä toistu kenenkään muun kanssa. Ja hyvä niin.
        One moment in time.

Whitney Houston:

https://youtu.be/NVIpECtQfNM?si=QRapGdmyWhXSGLOp

I'll get my coat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppui kuin seinään

• Anonyymi

Teini aikaan, silloin satoi maailman kauneimpia isoja lumihiutaleita ja elettiin uudenvuoden aikaa. Olit juuri saanut sydämeen särön ja olisin halunnut kertoa että välitän sinusta. Kerroit ettei sulla ole mua mitään vastaan ja toivoit että nähdään vielä joskus...ei nähty🥹

• Anonyymi

Tiedän tarkalleen mihin hetkeen. En varmasti koskaan saa tietää merkitystä ja ajatuksia sen takana. Piilotin sen syvälle mieleen. Ehkä joskus palaan siihen mielessäni ja muistan sen juuri sellaisena kuin se tapahtui.

• Anonyymi

Hetkeen ennen kuin kaikki muuttui.

• Anonyymi

Minäkin tunnistan tuollaisen hetken omassa tapauksessa. Silloin suru otti vallan.

• Anonyymi

Mäkin haluaisin palata siihen hetkeen ennenkuin kaikki muuttui. Toimisin niin erilailla, tukusin, kannustaisin ja ymmärtäisin. Voi kun olisin silloin osannut toimia toisin, rakastan sinua ikuisesti mieheni 🥲

• Anonyymi

Jos sinulla olis mökki niin olisko siellä mitä välttämättömiä ns varusteita?

• Anonyymi

Takka, sauna .....
        No ei noilla tai muulla ole mitään väliä...
        Ei tarttis olla mitään muuta välttämätöntä kunhan olisi hän. Vaikkei hän olekaan varuste, mut tuossahan oli ns varusteita.
        Ei edes sitä mökkiä tarvis olla.

• Anonyymi

Heinäkuuhun 2023.

• Anonyymi

Toivottavasti tää ei oo sitä mitä luulen😕

• Anonyymi

Hitto sama aika oikestaan.... 🤔

• Anonyymi

Mä taas Heinäkuuhun 2024. Jotain olisi voinut tehdä toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas Heinäkuuhun 2024. Jotain olisi voinut tehdä toisin.

Jep. Käyttää ehkäisyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti tää ei oo sitä mitä luulen😕

Olet tainnut aiemminkin kommentoida viesteihini täällä. Minä tein itsestäni tuolloin pellen aivan turhaan, ei sillä asialla enää ole kovin paljon minulle merkitystä.

• Anonyymi

En halua palata mihinkään menneeseen, elän tässä ja nyt.
      Sivusta.

• Anonyymi

Maaliskuun alkuun v. 2022.
      Tein silloin virheen.

• Anonyymi

Niinpä tietysti... Tunnistin 💔

• Anonyymi

Minkälainen virhe kyseessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen minäkin haluaisin tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tietysti... Tunnistin 💔

Hän nainen tietää jos lukee.
        Sanoin muuta kuin sydämeni olisi halunnut.
        Peruuttaisin siihen hetkeen jos voisin, ja muotoilisin kaiken uudelleen. Ja face to face. Ei puhelimessa, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virhe oli se etten tuolloin tehnyt oman pitkään harkitun toiveen mukaisesti. Joskus se "oikein" tekeminen ei olekaan itselle oikein.

• Anonyymi

Onneksi tuohon ei pysty kukaan noin tekemällä ei tapahtuisi mitään muuta kun korkeintaan siirtäisi väistämätöntä hieman edemmäksi (suluissa seuraavan sukupolven ongelmaksi)

• Anonyymi

Vuoteen 2020, ei olisi pitänyt häntä häiritä, soitella...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kellojahan siirrellään nykyisinkin joka kevät ja syksy digikelloja voi siirtää vuosikausia eteen tai taaksepäin analogisessa kellossa 12 tuntia maksimi.

• Anonyymi

yleensä asiat liittyy siihen että toivoo toisenlaista lopputulosta. tein kaikkeni oman sydämeni ja elämän filosofiani mukaan, olen antanut joka asiaan kaikkeni kuten itse parhaaksi näen. En olisi voinut tehdä toisin, ja on asioita joihin en voi vaikuttaa. En siis muuttaisi mitään, tai tekisi toisin. Elämä on kantanut hyvällä tähän missä nyt olen, kaikki ei ole kuten haluaisin, mutta ne tulee olemaan jatkossa hyvin. Paljon harmillisia juttuja, menetyksiäkin ja takaiskuja, mutta elämän kultainen lanka on pitänyt, ja edelleen ollaan omalla elämän tiellä. Vaikeaa on ollut, niin kai muillakin. Hyvilläni uusista jutuista, sieltä löytyy paljon semmoista että voisi pomppia riemusta, odotustakin, ja varsinkin tässä hetkessä huonoakin, mutta onneksi paranee. Paljon harmillista tämä vuosi on tuonut, ihan turhaa, se saa välillä huonoa fiilistä, sille ei mitään voi. täytyy löytää hyvät jutut ja yrittää estää jatkossa paremmin ihmisiä tekemästä mitä tekevät, jos niin voi tehdä, aina ei voi. Mutta tuleva tekee iloiseksi, tämäkin hetki tuo onnea, myös huonoa fiilistä. mutta eteen päin mennään ja luodaan elämää näillä mitä on ja mikä on mahdollista, ja parasta huomioiden menneisyys ja tulevaisuus, tämä hetki myös. ilman tätä hetkeä ei ole tulevaisuutta, pitää ensin elää tämä päivä ja sitten tulee vasta huominen.

• Anonyymi

Jatketaan mennään kohti tulevaa, yleensä kun joku juttu junnaa, ja on vaikea lähes suljettu, on hyvä avartaa elämää ja kokea uutta, löytyy ehkä paljon semmoista mitä ei yleensä näe, ja kyllähän siinä kehittyy. Paljon viime vuosina ollut muutoksia ja, jatkuvaa työtä luopumisen kanssa, ja kun on innostunut uudesta, saanut rakennettua uutta hyväksi, on siitä täytynyt jo luopua. isoja juttuja, ja ei ole ollut mukavaa, vaikka hyötyä on tullut. ja olen kyllä vähän katkerakin, mutta sille ei saa antaa valtaa. Taas näyttää että selvitään ja hyvää edessä, nautitaan tästä, ja elämän langat kuitenkin käsissä. leikataan rispaantunut osa pois, ja korjataan muutama tikki. Uusitaan vähän niin ei näytä niin paikatulta 🙂 joskus parempi kuin uusi ja mikään ei kestä ikuisesti.

• Anonyymi

Se on niin mukavaa jos ei tarvii tai viiti ajatella kun omalta kannalta, välittää vaan itsestä.
        Eihän muilla ole merkitystä.

• Anonyymi

Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää. Olisin sanonut hänelle, lopeta mun seuraaminen. Hän ei ymmärtänyt sitä, että kun en koskaan sanonut hänelle mitään, se tarkoittaa sitä etten halua tutustua häneen! Niin minä ainakin tulkitsisin jos itse olisin ollut vastaavassa tilanteessa!

• Anonyymi

Nämä jotka palstalla huutelee tälläistä on pahasti oma lehmä ojassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä jotka palstalla huutelee tälläistä on pahasti oma lehmä ojassa.

Ja mikä se mahtaisi olla suhteessa tähän palstamiehen tusinaprovoiluun?

• Lähtisin takaisin vuoteen 2016 ja estäisin meidän ensimmäisen tapaamiseen.
      Näin olisin edelleen oman sydämeni hallitsija ..

🙏 Anteeksi M*** jos luet tätä ..

• Anonyymi

Unohdatko multinikkimies näitä höpöhöpöhahmojasi välillä pitkäksikin aikaa?

• Anonyymi

Ainakin silloin olisin voinut toimia fiksummin, kun hän kysyi, mitä henkilökohtaiseen elämääni kuuluu. Olin yllättynyt, enkä ehkä tulkinnut sitä oikein. En uskonut että hän olisi kiinnostunut minusta, luulin että hän halusi tietää olinko kuullut henkilökunnan tilanteesta ja mitä siitä arvelin. Olisi varmaan pitänyt varovaisesti kysyä tarkennusta, että mistä hän halusi puhua.

• Anonyymi

Teini-ikään kun oli ase suussa. Tällä kertaa vetäisin liipaisinta.

• Anonyymi

2020-2021 ja kysyisin kuuluvalla äänellä, että tähänkö ne meidän verovat menee

• Anonyymi

Verovarat*

• Anonyymi

Teiniaikaan silloin tunsin olevani villi ja vapaa.

• Anonyymi

Hyvä valinta. Esim. syyskuu '86 kelpaisi hienosti, osaisi nyt tehdä vähän eri juttuja eri järjestyksessä...

• Anonyymi

En palaisi enää taaksepäin. Turha niitä menetettyjä tilaisuuksia on kelata. Elämä meni näin ja se on ok.

• Anonyymi

Noin minäkin ajattelen. Uusiin ihan tuntemattomiin haluaisin tutustua ystävänä.

• Anonyymi

16.10.2003. Klo.n 17.00.

• Anonyymi

Mitä tapahtui?

• Anonyymi

Liittyykö Helsinkiin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö Helsinkiin ?

Juna oli lähtenyt sieltä aiemmin.

• Anonyymi

Luvulle 1970 oli elämäni paras aika. Loppu on paskaa.

• Anonyymi

En haluu entistä elämää

1 kerta riitti

Haluan parempaa

Voida hyvin

Ei verensokeriheiluria

Itse voin vaikuttaa

• Anonyymi

Siihen kun pyysin häntä kahville. Jos ja kun tulee uusi mahdollisuus, saamme vietyä asian kliimaksiin saakka...

• Anonyymi

Kun hän piti minua halauksessa takaapäin.

• Anonyymi

2023 kesää, exä aiemmin vex. Ja elämänrakkauden kaa tekisin kaiken oikein ja laittaisin asiat muutenki kuntoon. Rakastan sua..💕💕

• Anonyymi

Siihen hetkeen kun synnyin ja sitten hyppäisin kalliolta siitä eteenpäin kun ei mitään oikeasti omasta mielestä hyvää hetkeä ole ollut. Jonkun muun mielestä varmasti tosi kivaa.

• Anonyymi

Varmaa montaki asiaa ois voinu miettii eritaval, mut sit toisaalt oon vähitäänki eläny miettimättä ja menny tunteella, sitä kautta pystyny joissaki hetkissä tykkäänki elämäst.. jonka piti mennä nii. Ois toivonu et ois joskus ollu se tunne et kuuluu johki aika yksin ollu ain, mut mitäpä noita miettimää. Kyl mä myös sain ja heist oon ikuisesti tositosi ylpee ja oman kädenjäljen huomaan hyvin.

• Anonyymi

En halua kääntää kelloa takaisin. Elämääni on tapahtunut kaikenlaista..onnistumisia, rakkautta, pettymyksiä, iloa ja hyvää oloa

• Anonyymi

Erääseen päivään syyskuussa 2023

• Anonyymi

Oliko 04.09.2023?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko 04.09.2023?

Hyvästit jäi kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästit jäi kesken.

Toivoin, ettei meidän tarvitsisi sanoa hyvästit ollenkaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoin, ettei meidän tarvitsisi sanoa hyvästit ollenkaan...

Niin minäkin toivoin, mutta hän hävisi silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin toivoin, mutta hän hävisi silti.

Joten me molemmat kuvittelimme sen 🤔

• Anonyymi

Marraskuu 2016

• Anonyymi

Ehdotinko silloin jtn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotinko silloin jtn?

Kyllä, halusit minut, silloin olisin sinulle kertakäyttöhyödyke, jonka voisit heittää roskiin käytön jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, halusit minut, silloin olisin sinulle kertakäyttöhyödyke, jonka voisit heittää roskiin käytön jälkeen.

Joo, ihan muuten vain sitten vielä muistellaan, melkein kymmenen vuoden jälkeen täällä, jos tuollaista olisi haettu.

Siv.

• Anonyymi

En jaksaisi veivata kelloa niin kauan - parempi antaa menneisyyden olla.

• Anonyymi

En mihinkään se mitä on tapahtunut ollut erittäin rikasta vaikka ollut vastoinkäymisiä mutta ne vain vahvistaa ne on ennalta määrätty niinkuin kaikki se mikänon meneillään tapahtuva sekä tuleva aika onko sitä jäljellä ei tiedä mitä tapahtuu kenen kanssa ja mitä tehdään ja minne mennään

• Anonyymi

En muista tarkkaa ajankohtaa, mutta noin vuoteen 1995. Ainoa kerta, kun jonkun ihmisen pelkkä katse on saanut minut tuntemaan sisälläni huikean rakkauden tunteen. Totaalisesta punastumisesta huolimatta jatkaisin matkaani hänen perässään yliopiston naulakolle tekemäni täyskäännöksen sijaan. Ehkä mikään ei muuttuisi, mutta en enää harmitteli pelkuruuttani. 😊

• Anonyymi

Palaisin vuoteen 2000. Silloin oli nuori ja kaikki vielä mahdollista. En olisi ottanut kehenkään naiseen yhteyttä, ei olisi pettymyksiä, ei kusetuksia, ei vittuiluja. Kaikki oli vain paremmin. Enkä ostaisi kotitilaani, en olisi remontoinut mitään vaan olisin lähtenyt muualle. Viihdyn kyllä ja kaikki muuten hienoa mutta silloin en tiennyt että tulee nuo tuulimylly paskat ja pilaa kaiken, koko elämäntyön.

• Anonyymi

Ylimmän kerroksen poikamiesboksissa eivät myllyjen jauhamiset häiritse.

• Anonyymi

15.11.2017

• Anonyymi

Siihen hetkeen ettei projektia olisi koskaan aloitettu! Se on ollut pelkästään erityispiirteisen kiusaamisprojekti, eikä se ole koskaan saanut mitään hyvää aikaan. eikä tule saamaan! Siihen olisi pitänyt kysyä lupa minulta, enkä sitä olisi koskaan antanut Olen inhonnut sitä alusta alkaen!

• Anonyymi

Mitään muuta en ole koskaan inhonnut niin paljon kuin projektia! Inhoan kaikkia niitä ihmisiä jota minun elämääni on yritetty tyrkyttää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään muuta en ole koskaan inhonnut niin paljon kuin projektia! Inhoan kaikkia niitä ihmisiä jota minun elämääni on yritetty tyrkyttää!

Eli. Kun tämä narratiivi niin kivin kiinnostaa joitakuita, kysyn sinulta palstagubbe, että prlsttinko sinut ulos talosta tällä nk auttamisprojektilla? Esim jos sinua väsyttää, niin mene lääkäriin. Oikoluku on helppoa jos oikeasti osaa

• Anonyymi

Alku syksyyn vuonna 1991 ja olisin laittanut asuntolan oven lukkoon kuten ennenkin.Oli hellettä ja tuuletin asuntoa se oli virhe!
      Saattaa olla että vihaan siksi enemmän Aurinkoisia ja kuumia päiviä.Trauman vuoksi.

• Anonyymi

Hän suuttui silloin kun olimme samassa hotellissa, tai siltä se ainakin näytti. Teki mieli laittaa pahoittelu- ja selittely viesti perään, pyytää huoneeseeni, mutta en sitten kehdannut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuraa

• Anonyymi

8.8.2020

• Anonyymi

Vaikea päättää menisinkö mihinkään vai en.
      Pari vaihtoehtoa olisi, joko alku vuoteen taikka viime vuoteen. Jälkimmäinen olis ehkä parempi useammankin kannalta. Mut sitten taas jos menisi jotain puuttuisi kuitenkin mitä nyt on.
      Jos voisi vaan käydä jossain ajassa näillä tiedoilla kävisin viime vuodessa tai ehkä vuosissa 2006 sekä 2018. En tiedä mikään ei olis hyvä ratkaisu.

• Anonyymi

Vuoteen 2000 . silloin vaimolla vielä pystytissit :-*

Gubbe 75

• Anonyymi

Lerppumuna vitjapalli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lerppumuna vitjapalli.

xDD..

• Anonyymi

Vuoteen 2004. Olisin luottanut enemmän itseeni ja valinnut eri opinnot kuin mitä silloin valitsin. niin paljon tässä hetkessä kulminoituu edellen silloisten opinto0jen teemoihin, eikä oikein auta muuta kuin todeta, että olisin luultavasti huomattavasti onnellisempi ilman siihen aikaan juontavia juuria.

• Anonyymi

Varmaankin ystävänpäivän läheisyyteen. Se eräs päivä, kun hän kävi työpaikallani.
      Siinä olisi ollut niin hyvä tilanne kertoa tunteistani, mutta en uskaltanut. Jos voisin palata sinne hetkeen takaisin, niin yrittäisin saada kerrottua.

• Anonyymi

En halua palaa vaan elää. Ei tarvi hälyttää palokuntaa paikalle.

• Anonyymi

Menneissä vuosissa ei ole mitään muuta sellaista mitä olisin halunnut kuin itselle hyvin mieluisa työpaikka! Ihmissuhteet ovat minulle merkityksettömiä ja en koe tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Tykkään olla yksin, liikkua ja harrastaa yksin! Näin olisin vasttannut jo yli kymmenen vuotta sitten, mutta muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mitä haluan ja mitä en!

• Anonyymi

Haepa apua, sen sijaan että riehut joka ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haepa apua, sen sijaan että riehut joka ketjussa.

Ehkä menette palstamiehen kanssa samaan konsultaation jos tällainen ylikarismaattinen puheenparsi resonoi sieluun

• Anonyymi

Itseasiassa tarkemmin ajateltuna palaisin hetkeen, kun tutustuin erääseen entiseen ystävään. Nyttemmin en enää ystävystyisi hänen kanssaan. Niin paljon paskaa on seurannut häneen tutustumisesta ja hänen kokemuksistaan joihin minutkin on yritetty sekoittaa.

• Mahdoton kyssä.. ..ensinnäkin KAIKKI hetket koetaan vain sen yhden kerran…JOS voisi ollakin joku uusinta niin se ei tietenkään olisi/tuntuisi samalta.. ..JOS olisi pakko valita joku niin tietty joku niistä harvoista ”äärikokemuksista”. Vaikka se kun sai pillua ensimmäisen kerran..tai se kun ajoin törkeen nopeella moottoripyörällä ekan kerran.. ..olivat muuten hyvin samankaltaisia..ei ollut kovinkaan selkeää kuvaa miten pitäisi toimia, mutta olihan se silti aivan vtun siistiä.. xD

• Anonyymi

Kävisin estämässä oman turhan syntymäni.

• Anonyymi

Se ei olis kivaa. 😔

• Anonyymi

Kääntäisin kellon aikaan 06, ja katselisin tämänkin tulevan kauniin kesäpäivän auringonnousua.

• Anonyymi

Palaisin hetkeen jolloin en ollut tavannut vielä miestäni. Tai jo paljon kauemmas ennen edellisen miesystävän tapaamista. Jos minulla olisi tämä ymmärrys ja se ulkonäkö voisin vihdoin opetella rakastamaan itseäni ja elämään itseni kanssa rauhassa ilman että nämä miehet pilaavat itsetuntoni, minäkuvani ja kokonaisvaltaisen suhtautumisen itseeni. Se kaikki mitä siitä on seurannut on monessakin mielessä pilannut elämäni. Lisäksi miten paljon hukkaan heitettyä aikaa ja elämää. Miten paljon turhaa surua ja pettymystä, sen asian hyväksymistä että en voi omana itsenäni koskaan riittää tälle ihmiselle. Oman identiteetin murentamista, näiden herrojen toimesta ja vuoksi.

• Anonyymi

1940

• Anonyymi

Vuoteen 1993, jolloin kaikki oli vielä hyvin, oli hyviä asioita mitä odottaa elämässä. Nykyään ei voi sanoa samaa, kaikki on piloilla....ja liian vaikeaa ja mahdotonta korjata.

Kuitenkin ikää on vasta hieman alle 60 ja tuntuu siltä, että elämä todella on käytännössä ohi.
      Meinaa itkettää, kun tajuaa tilanteen.
      Mikään ei nyt auta.

• Anonyymi

Kuulostat jotenki tutulta. Itselläni samanlainen tilanne. Tosin, loppuelämäni haluaisin elää onnellisena.

• Anonyymi

Vuoteen 1988.

• Anonyymi

Mitä silloin tapahtui?

• Anonyymi

olisin erään kanssa kurssilla ja hän katsois mua vastapäätä silmiin hymyillen.

• Anonyymi

Suomen kielen kurssit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen kielen kurssit?

ohi..

• Anonyymi

Kääntäisin klo. 19.30, kun silloin alkaa Tv:stä "Salkkarit."

• Anonyymi

Siihen kun kävelimme yhdessä.

Laura Närhi:
      Tie oli hetken kevyt kulkea

• Anonyymi

Hetkeen ku oli suonet täynnä pilvee

• Anonyymi

Yhteen ihanuuteen tietysti. Ei siihen vaan sinne.

• Anonyymi

Varmaan kannattaisi mennä ihan lapsuuteen asti, mut ehkä vuoteen 2015. Tai 2010. Tai 2005.

• Anonyymi

Kun aika olisi pysähtynyt 1970 - 1980 luvulle , kaik pelais hienosti ,sitten tämä maa vasta olisikin onnellisten valtakunta .. ei olisi tällanen "alasajo" kehityksessä alkanut ,kuin nyt ja vauhti on kova !

• Anonyymi

Minun kohdalla olis ollut parempi että en selviäs siitä keskoskaapista vai mikä hemmetti se nyt on, kuitenkin synnyin niin että napanuora oli kaulani yllä. Mutta se siitä, vuos 75 olis ollut se aikajata josta olisin halunnut alkaa elämäni uudestaan, eli viis vuotiaana. Voisin ehkä kirjan kirjoittaa elämästäni, mutta jokseenkin näin tää lähtee. Puhutaan paljon lapsuudesta vaan mikä se on ? Itselläni se tarkoitti niin että sitä ei ollut itselläni, sen haluaisin elää. Aikuisten töitä aloin tekemään kymmenen vanhana, siitä voi siis päätellä mitä ja minkälaista elämää elin alkoholistien lapsena. Kyllä tällä elämän kokemuksella tekis niin monta asiaa toisin, eli tässä listaa. Lapsuus kun sais elää lapsuuden, kun sais käydä alakoulun uudelleen. Yläasteellahan mua kiusattiin, mutta kun senkin sais elää uusiks ottais senkin tosissaan. Ammattikoulunkin olis voinut ottaa ihan tosissaan, vaan keskittyminen kouluissa oli vaikeaa syystä tai toisesta. Työelämässä olin kerrankin hyvä aina vuoteen 2005, mutta tänhetkiseen tilanteeseen se on vaikeuttanut vaan elämääni. Koko elämäni olen etsinyt jotakin parempaa, alkoholi oli mulle murrosiässä se juttu, eli työ ja alkoholi siis saletisti natsas aina sen oikean naisen löytämiseen asti. Rakastuin tein töitä lapsia pidin kuin kukkaa kämmenellä en juonut, tein töitä, oli rakas, lapset, koti, asuntovelkaa urheilin mitä töiltä kerkesin, elämä hymyili. Sitten alkoi tökkiminen, sairastuin fyysisesti jo 95 selkä, olkapäät, niska ja sellasta, aloin juomaan ensin vähän sitten enemmän että kestäisin fyysisesti töissä, olinhan kova jätkä ja lopputiliähän en saanut kun olin hyvä työmies. Sitten alkoi polla pettää siitä kierre työt, alkoholi, kivut, psyyke,parisuhde, sittenhän tulikin ehjä eteen ja jouduin uudelleen koulutukseen. Senkin olisin voinut ottaa tosissaan vaan senkin ajan join. Mua ei potkittu mistään pois töistä tai muistakaan paikoista, koska pelasin sen silloisen ajattelun mukaan oikein kortit. Uudelleen koulutuskin meni perseeleen vuonna 2000. Juominen lisääntyi ja psyyke meni niin huonoks fysiikan kanssa että eläke tuli jo 2005. Sitä en olis halunnut vaan niin se meni. Aika harmaata oli elämäni pitkän juomiseni jälkeen. Lapset olivat onneksi jo omillaan, ikäväkyllä vaimoni roikkui minussa, mutta en tajunut lopettaa juomistani. psykiatristen sairairaalakierteidenkään jälkeen en tajunut muuttua. Ero tuli 2019 hetken vielä join turruttaakseni itsemurha ajatukset ja fyysisten kipujen kanssa join Todella paljon ja pari itsemurha yritystäkin oli. Viimeiset vuoteni olen tässä miettinytkin mitä olen hölmöilytkin ja miten sais aloittaa elämäni uudestaan. Eihän menneelle mitään voi vaan pitäis katsoa niinkuin siskoni sanoi eteenpäin, mutta ei elämä ole niin yksinkertaista. Nykyään katson lapsia kun leikkivät tai menevät kouluun, että heillä on elämä edessä, toivottavasti elävät hyvän elämän, itse könkkäilen kyynärsauvojen kanssa ja usein miten valvonkin yöt. Koittakaa selvitä tekin elävästä elämästä.

• Anonyymi

Kunpa en koskaan olisi löytänyt tietäni tälle palstalle.

• Anonyymi

elokuu 22 muutama asia toisin ja mun rakas ois mun vierellä vieläki😪😪🥺fly high

• Anonyymi

Siinä ois voinu joo muutama asia mennä eritavalla. Ei se silti mun syyni ole.

• Anonyymi

Elokuu 22 ja mitähän silloin meille tapahtui? Voitko tarkentaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ois voinu joo muutama asia mennä eritavalla. Ei se silti mun syyni ole.

mist vtust puhut en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elokuu 22 ja mitähän silloin meille tapahtui? Voitko tarkentaa?

no äijä sunkanssas tuskin mtn

• Anonyymi

Ehkäpä 2013-2014 aikaan. Tekisin joitain asioita toisin. Toisaalta olen jotain oppinut niistä ajoista ja en olisi tässä nyt. Kuitenkin jotain tekisin toisin yhden miehen suhteen.

• Anonyymi

En kai palaisi menneisyyteen, tärkeitä asioita on toivottavasti vielä edessä, vaikken kaivattua saakaan.

• Anonyymi

Ehkä hyppäisin sinne kun miehen kanssa oltiin ihan alusssa tutustumisessa ja molemmilla tuntui olevan mielenkiintoa. Jokin siinä meni pieleen silloin kun toinen ei uskonut toiseen....epävarmuus ja erilaiset väärinkäsityksetkö?

• Anonyymi

Voi melkein varmuudella sanoa jos ei saada kunnon yhteyttä irl ja netissä vatvotaan asioita, ei hyvää päivää, ei hyvää seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi melkein varmuudella sanoa jos ei saada kunnon yhteyttä irl ja netissä vatvotaan asioita, ei hyvää päivää, ei hyvää seuraa.

Voi melkein vannoa, että jos ei ole mitään muuta millä kampanjoida toista vastaan kuin miehen epäjohdonmukainen lurittelu itsestään, on hävinnyt pelin jo lähtöjään.

• On niin monta hetkeä mistä valita ja jokaisessa hetkessä toimisin tietysti eri tavalla, jos olis mahdollista. Se tarkoittaisi nykyhetkessä sitä, että kaikki olisi nyt eri tavalla ja aivan mahdotonta sanoa, olisiko hyvin vaiko vielä huonommin kaikki...

• Anonyymi

Voiko huonommin enää olla?

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko huonommin enää olla?

Miten niin? Helposti. Mulla ei välttämättä olis nykyistä harrastusta, ilman kaikkea mitä on tapahtunut. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Se kannattaa muistaa.

• Anonyymi

24.5.2024. 😚 kaipaan

• Anonyymi

En palaisi yhteenkään menneistä vuosista, oikeastaan päinvastoin, minulla on kova kiire tulevaisuuteen monenkin asian takia.

• Anonyymi

Lokakuun 22. 1982 , Rauman Feren kohdalle n. ilta-seitsemäksi.
      Tapasin silloin sokkotreffeillä Tarjan.

• Anonyymi

Ehkä minä skippaisin sen päivän, kun ihastuin häneen.
      Kyllä tämä aika kamalaa on ollut.

• Anonyymi

Alkuräjähdykseen

• Anonyymi

Kyllä minä palaisin sinne ihan alkuun ja olisin jotenkin suorempi.
      Mutta olin niin rakastunut, en ollut edes järjissäni, olin ihan sekaisin hänestä silloin.

• Anonyymi

Sama, miten sitä voikin mennä jostain ihmisestä niin sekaisin.

• Anonyymi

Haluaisin palata 1970 luvulle ja siitä eteenpäin elämäni kokonaan uudelleen elämiseen

• Anonyymi

Varmaan kääntäisin sen kahteen ja hyppäisin sänkyyn. Nyt alkaa jo pahasti mennä virkistymisen puolelle.

• Anonyymi

Siihen hetkeen, tai siis aikaan, jolloin kroppani oli vielä kokonainen eikä siitä ollut poistettu kaikkia niitä osia, joita erinäiset sairaudet - vakavatkin - on siitä vieneet.

• Anonyymi

Kääntäisin vuoteen 2021 ja jättäisin lähetä napin painamatta.

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Kumpi sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi sinä olet?

Olen nainen.

• Anonyymi

en kääntäisi enkä palaisi, ole varmaankin erittäin tyytyväinen tämänhetkiseen omaan elämään ja varsinkin perheeseeni

• Anonyymi

syntymään

• Anonyymi

Syntymään.

• Anonyymi

Siihen kun synnyin. Olisinpa ollut syntymättä.

• Anonyymi

Tosi ristiriitaista. Haluat syntyä uudelleen ja elää kaiken uudelleen, vaikka toisaalta toivot ettet olisi edes syntynyt.

• Anonyymi

Siihen hetkeen, kun aloin kaivata ja päättäisin olla kaipaamatta.

• Anonyymi

-1995 jääkiekon Maailmanmestaruus ajalle... tai

-1996 kun oltiin yläastelaisten kanssa pelaamassa säbää liikuntahallilla, omalla vuorolla koulun jälkeen.

- Itse järjestetyt, epäviralliset jalkapallo-ottelut puiston kentällä 1994-1996. Naapuripitäjän sällejä vastaan.

-1999 kun vietin yläasteen syysloman kokonaan serkun luona kaverina.

Näiden vuosien jälkeen ei ole tapahtunut mitään hyvää, vaikka olen tehnyt kaiken oikein ja onnistunut uskomattoman hyvin monissa jutuissa. Asiat kariutuu aina jostain itsestä riippumattomasta syystä.

• Anonyymi

palaisin viime yöhön, siihen kun laukesin häneen takaapäin, uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

• Anonyymi

Vastaisin, en kysymykseesi.

• Anonyymi

puuhamaa

• Anonyymi

Vuoteen 1958 ja hammaslääkäriin, koska ennen oli kaikki paremmin.

• Anonyymi

Mennään nyt vain eteenpäin. Toivon että hän löytyy myös tulevaisuudesta.

• Anonyymi

Kun oltiin hississä ja toivon että se hissi hajoaisi ja jäätäisiin jumiin kahden, lähekkäin 😘🤭

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

en... n-n meni

• Anonyymi

Aikojen alkuun ja stop.

• Anonyymi

Ihan vaan perjantaille ja lauantaille, lähinnä lauantaille, monesta syystä koska oli niin euforinen päivä jotenkin.

• Anonyymi

En kirjoita kaivatusta vaan siitä että asiat meni totaalisesti mönkään kun synnyin ei toivottuna ainakin äidin mielestä. Isän varhainen kuolema.
      Osaisin nyt toivottavasti elää hyvän elämän jos olisi toinen mahdollisuus.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Palaisin vuosia taakse päin ennen kuin lapseni sairasti ja kuoli. Hän olisi terve ja nauttisin hänen seurastaan joka hetki.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Syksy 1979 palvellesani suomalaisessa YK:n valvontajoukoissa Siinailla ja Golanilla sekä myöhemmin rakennystyömaalla Baghdadissa Irakissa.

• Anonyymi

Hetkellä ei ole niin väliä. Mutta siitä hetkestä kun hänet kohtasin, peruuttaisin 10 vuotta taaksepäin ja kohtaisin hänet jo silloin.

• Anonyymi

Vanha korvamato If I could turn back the clock vaivasi viikonloppuna. Minulle riittäisi kellon vääntely viime vuoden kevääseen - ehtisin pitää parempaa huolta rakkaastani silloin.

• Anonyymi

Viime Keskiviikolle ja tekisin Viking Loton tällä kertaa Oikein.
      Sen jälkeen...."kivat kaverit" sais nähdä videolta kuinka kivaa mulla on ja niillä ei ole mitään mahdollisuutta kokea samaa ikinä. Ja luuri kiinni 4 ever.

• Anonyymi

ensiksi 6.8.1945 klo 08:15 kun Enola Gay pudotti atomipommin. Senjälkeen haluaisin nähdä Tsernobylin räjähdyksen 26.4.1986 klo 01:23.

• Anonyymi

17.8.2024
      Olisimpa tiennyt tuolloin, että se on viimeinen kerta kun näemme 😭

• Anonyymi

Ai sullakin😔en kai ole se toinen? Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sullakin😔en kai ole se toinen? Mieheltä

Et ole, naiselle oli 😔

• Anonyymi

Tämän hallituksen kaatumiseen ja persujen poisjääntiin politiikasta, hallituksesta sekä ihmisvihamielisyydestä ja rasismista.

Olemem lopun edellä maailma tuhoutuu, hulluja diktaattori johtajia valitaan. kuka muu kuin toiset hullut niitä äänestää ja haluaa maailman tuhoutuvan.

Ilmasto tuhoutuu, tulipaloja, saasteita, tapppoja, murhia lapsia tapetaan, Gazassa viattomia lapsia ja naisia tapetaan syyttä.

Ihminen on arvoton, toinen ihminen ihmiselle susi ja maailma pikkuhiljaa vastaa siihen. Ihmiset häiriintyvät kun ei enää tiedetä mikä on oikein ja väärin eli meillä esimerkiksi aiheuttaa sen. Vihaa, pahaa oloa, ilkeyttä ja millään ei ole enää mitään väliä.

Maailma on tuhoon tuomittu ja odotamme nyt vain kun Pohjois-Korea ampuu paska ja ydinpommeja diktaattrori Putinin kanssa ja voimem sanoa Amen ja Insallah.

• Anonyymi

Itse menisin sisällissodan vuosiin nykyaseilla, jotta voitaisiin poistaa kaikki punikit Suomesta. Elämä olisi meillä nyt paljon parempaa ilman noita kateellisia yhteiskunnan kiviriippoja.

• Anonyymi

Ihan alkuun asti!

• Anonyymi

Minne alkuun? Siihen kun synnyit vai kun tapasitte hänen kanssaan vai minne?

• Anonyymi

Elokuun 5. Vuonna 2023...olisin jäänyt vain kämpilleni

• Anonyymi

En kyllä kääntäisi kelloa. En usko että mikään muuttuisi enkä jonkun pienen hyvän hetken takia halua elää uudelleen siinä välissä olleita huonoja aikoja...kaikki on kokemuksia olipa ne mitä hyvänsä.

Paitsi jos voisi jättää tekemättä jotain mitä on tehnyt ja katunut ja sitten voisi palata nykyhetkeen niin ettei nykyhetki kumminkaan olisi mitenkään muuttunut niin sitten ehkä voisi pieniä säätöjä käydä tekemässä...

• Anonyymi

Menisin ihan alun alkaen toiseen paikkaan missä en olisi tavannut/ nähnyt häntä ollenkaan jos olisin nähnyt tulevaisuuteen. Ikävä kyllä näin.

• Anonyymi

Kekkosen ajan Suomeen. Parasta nuoruutta elettiin silloin ja Hurriganes oli suosionsa huipulla!

• Anonyymi

En mihinkään hetkeen, sillä niiden hetkien tapahtumat jotka merkittäviä ovat tallentuneet.

• Anonyymi

Palaisin 90-luvun alkuun. Veisin tästä ajasta nykyaikaiset kaikkien käytössä olevat viestintäaluustat siihen aikaan.

Mutta oikeasti mitä tekisin jos saisin vaikuttaa. Takaisin ihmisille 80v taakse järkeä päähän.

• Anonyymi

Mikähän ihmeen takia? Tuovat todella paljon helpotusta elämään!

• Anonyymi

22.03.1990 - 9kk.. ei koskaan syntynyt.

• Anonyymi

En palaa, een.
      En palaa, een. 🎶🎵

• Anonyymi

kurssi vuonna nakki ja peruna

• Anonyymi

(mies) nähden isäni ja äitini juovan ja käyttävän huumeita joka päivä, isä hakkasi äitiäni ja minua lähes joka päivä. Isä kuoli maksasyöpään, ja äitini löysi uuden kopion hänestä. Kasvoin vielä ja löysin työn sekä aloitin oman elämäni, löysin naisen ja sain lapsen... sitten sain tietää hänen pettävän minua ilman syytä. Erosimme, löysin uuden ja hänkin pettikin minua. Ehkä minun pitäisi käyttäytyä kuten isäni, jotta naiset pysyisivät kanssani kuten äitini pysyi isäni kanssa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Palaisin lapUuteen enkä antaisi vasika n imeä kullia.
      Raamatun laissa sellaiset on rangaistava kuolemalla.
      Vasikka tapettiin.
      Se sai ansaitsemansa lopun myö syötiin se.

• Anonyymi

Menisin joko kasarille lapsuuteen, jolloin monet vanhat sukulaiset olivat yhä elossa ja elämä oli muutenkin täydellisen onnellista, tai sitten ysärille nuoruuteen ja tekisin erilaisia elämänvalintoja opintojen suhteen, tai sitten vuoteen 2007 ja toimisin toisin eksän suhteen. Tai ehkä kevääseen 2018 ja jättäisin yhden päätöksen tekemättä. Maksaisin mitä vain, jos voisin siirtyä aikakoneelle menneisyyteen ihan vain kahvipöytään juttelemaan edesmenneiden isovanhempien kanssa tai syöpään kuolleen sedän kanssa.

• Anonyymi

Siihen hetkeen kun hän lähti, juoksisin perään ja kertoisin mitä tunnen ja... 😘En päästäisi karkaamaan🥹

• Anonyymi

Awh 😍😘❤️

• Anonyymi

Palaisin nuoruusvuosiin. Aikaan kun oli hoikka ilman että eli kitudietillä ja kun iho oli vielä heleä. Aikaan jolloin pojat oli jännittäviä, eikä kuten nyt, kalastusukkoja tinderissä ja jotka ei tee muuta kuin vonkaa tai valittaa elämästä. Se nuoruus oli aikaa jolloin vkl oli intoa täynnä lähteä tyttöjen kanssa juhlimaan, eikä kuten nyt, uuvuttavia kauppareissuja kahden nuhaisen lapsen kanssa. Palaisin aikaan jolloin ainoa elämän taloudellinen huoli oli saada joku uusi vaate, eikä kuten nyt, että miten saa loihdittua lapsille syötävää, kun tili on tyhjä ja jääkaapissa vain pari porkkanaa.

• Anonyymi

Vuoteen 1987. Kävin tyrkyllä ja nousuhumalassa meinasin lyödä ihastusta. Sain tietenkin pakit ja näin hänet myöhemmin jonkun toisen kanssa monta kertaa ja heistä piti tulla pari mutta tyttöystävä kuoli jonkun miehen ampumaan luotiin. Eivätkö miehet ymmärrä mitä on olla mustasukkainen jostakin jota ei saa?

• Anonyymi

Kesäkuun alku. En olisi silloin lukenut hänen aloitukset täällä. Ja saatoin vain unohtaa häntä…Enkä toivo…

• Anonyymi

2001 Libanon

• Anonyymi

Varmaa et en ois muuttanu sillo eksän takii paikkaan missä en nyt sitten viihdy ja olen entistäkin enemmän yksin täällä

• Anonyymi

Vuoteen 2004 ja jättäisi ammattikorkeakoulun käymättä (S***amk). Jättäisin armeijan AUK:n ja RUK:n käymättä. Vuoteen 1993-1996, kun oli valkoinen Tunturi Super Sport ja paljon metsäteitä.

Lapsuuden kiikkupallot naapurin likkojen kanssa, kun ei vielä tiennyt, kuinka ankea tulevaisuus on aikuisena edessä.

• Anonyymi

En mihinkään. Katson eteenpäin ilman menneisyyden taakkaa!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3807
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1741
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      123
      1284
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      96
      1258
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1229
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1146
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1023
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      985
    Aihe