Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Anonyymi-ap

Mihin hetkeen palaisit?

116

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Vuoteen 2006 ainakin. Siitä eteenpäin elämä on vienyt vain alaspäin masennukseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        10/2013 olisi ajankohta, johon haluaisin palata ja toivoisin, että minulla olisi nämä nykyiset kokemukset olemassa. Monia karikkoja pystyisin nyt välttämään ja avoimin silmin osaisin katsoa tulevaan, en olisi niin hyväuskoinen ja sinisilmäinen asioille, uskaltaisin tehdä rohkeampia ja oikeita ratkaisuja, jotka mahdollistaisi onnistumisia, joista jäin paitsi. Olisin paljon onnellisempi nyt ja taloudellisesti riippumaton muista.


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole jossittelija. Uskon että saan vielä tilaisuuden.

      • Anonyymi
        UUSI

        👍❤️👍


    • Anonyymi
      UUSI

      v.1990

      • Anonyymi
        UUSI

        Sama täällä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ennen syntymää hetkeen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Palaisin hetkeen vuosia sitten, kun hän katsoi pitkään silmiin. Menisin luokseen ja halaisin häntä. n>m

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei mitään jos

        Kun

        Kun

        Kunta Kinte


      • Anonyymi
        UUSI

        Etkä päästäisi häntä koskaan pois? Minulle tuo olisi sopinut. Kumpa hän voisi tulla nyt halaamaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä päästäisi häntä koskaan pois? Minulle tuo olisi sopinut. Kumpa hän voisi tulla nyt halaamaan.

        En päästäisi koskaan pois tai tekisin parhaani, ettei koskaan tahtoisi pois. Pitäisin tosi hyvänä.
        Kumpa näkisin vielä hänet. Jos näkisin en tiedä, miten voisin elää enää ilman häntä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään jos

        Kun

        Kun

        Kunta Kinte

        Kunta Kinte halusi muutosta ja onnistuikin siinä, mutta maksoi samalla kovan hinnan elossa ollessaan. Juuret- sarja, josta tykkäsin ja tuli seurattua. Eteläinen Amerikka oli silloin todella paha paikka tummaihoisille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä päästäisi häntä koskaan pois? Minulle tuo olisi sopinut. Kumpa hän voisi tulla nyt halaamaan.

        Halaisin oikein mielelläni ja antaisin kevyen suukon kaulallesi nam. m>n


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En päästäisi koskaan pois tai tekisin parhaani, ettei koskaan tahtoisi pois. Pitäisin tosi hyvänä.
        Kumpa näkisin vielä hänet. Jos näkisin en tiedä, miten voisin elää enää ilman häntä.

        Minäkään en päästäisi naista ikinä pois, ellei sitten haluaisi. Olisin hyvä ja lempeä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vuoteen 2035

    • Anonyymi
      UUSI

      Olisin uinut siittiönä hitaammin

      • Anonyymi
        UUSI

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI

        Olet siis siittiö. Oppo-siittiö.


    • Anonyymi
      UUSI

      Puoli tuntia kääntäisin takasin lottoarvonnan jälkeen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tää on näistä vastauksista järkevin. Tämän edes vois tehdä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mä mielelläni ejp arvontaa. Sivusta heitin tän


    • Anonyymi
      UUSI

      Palaisin siihen hetkeen, kun en saanut pysyvää mieleistä työpaikkaa vuosia sitten. Ja olisi käynyt toisin. Olisin nyt onnellisempi ja iloisempi.

    • Anonyymi
      UUSI

      kevääseen 2024 olisin paljon rohkeampi Lotta nimisen naisen kanssa, sitten saattasin jopa ehkä loppukesään 2023 - koska ihastuin jo silloin häneen

      ystävällisin terveisin
      Jari

    • Anonyymi
      UUSI

      Olisin jättänyt soittamatta hänelle. Emme olisi rakastuneet.

    • Anonyymi
      UUSI

      En menisi koskaan hotelliin. Turha reissu. Turhat petolliset ihmiset. Kiusaajat tunteilla leikkijät. A miehet.

    • Anonyymi
      UUSI

      Menisin ensin ajassa eteenpäin, jos aikamatkustus olisi keksitty, jos kerta taaksepäin pitäisi ajassa matkata. Sieltä tulevaisuudesta matkaisin siis taaksepäin hetkeen, mikä on vielä tulossa. Se, mitä on tulossa, on vielä pienimuotoinen yllätys, salaisuuskin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Joillekin on jotain tulossa toisille ei ikävä kyllä.
        Ei liity minuun mitä tarkoitat mutta suosittelen silti että mikäli tuohon liittyy joku toinenkin niin kannattaisi ehkäpä kertoa eikä vaan odottaa sitä tulevaa ja salaisuuden paljastumista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin on jotain tulossa toisille ei ikävä kyllä.
        Ei liity minuun mitä tarkoitat mutta suosittelen silti että mikäli tuohon liittyy joku toinenkin niin kannattaisi ehkäpä kertoa eikä vaan odottaa sitä tulevaa ja salaisuuden paljastumista.

        Liittyy toki yksi ja jokunen muukin, mutta miksi kertoisin? Yksikin hyvä syy?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy toki yksi ja jokunen muukin, mutta miksi kertoisin? Yksikin hyvä syy?

        Varmaan siksi että jos siihen liittyy joku niin oisko sit hyvä jos ei ikinä ole mahdollista kertoa. Entä jos kertominen olisi vaikuttanut siihen toisen olemiseen ja jaksamiseen? Auttanut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy toki yksi ja jokunen muukin, mutta miksi kertoisin? Yksikin hyvä syy?

        Mutta toki jos ei ole tärkeä ja merkitystä onko vai ei niin ymmärrän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toki jos ei ole tärkeä ja merkitystä onko vai ei niin ymmärrän.

        Olisi ollut ehkä tärkeä, mutta en saanut puheyhteyttä. Eikä kaikkea voikaan kertoa vielä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut ehkä tärkeä, mutta en saanut puheyhteyttä. Eikä kaikkea voikaan kertoa vielä.

        Ei tainnut olla mitään numeroa laitettuna
        niin hankalaa varmaankin.


    • Anonyymi
      UUSI

      2003 tais olla kun vois vastata kysymykseen vähän toisin

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä kysymys!!! Jokaisen ihmisen menneisyydessä on hetkiä, joiden ei olisi suonut päättyvän koskaan tai ainakin pitkittyvän. Varmasti löytyy myös hetkiä, joiden olisi toivonut juoksevan nopeammin ja vähemmin vaurioin. Usein hetket joiden olisi toivonut jatkuvan pidempää tai päättyvän ainakin kauniimmin, liittyvät ihmissuhteisiin. Ihmissuhteet ovat ihmiselle tärkeimmät ja koskettavimmat tapahtumat liittyvät niihin, ne myös jäävät muistoihin herkemmin kuin tapahtumat joissa ei ihmiskontaktia ole. Useimmalla ihmisellä on muistoissaan ensimmäiset tai myöhemmät ihastumiskokemukset, joissa on tapahtunut jotain, joka olisi vaatinut lisäselvityksiä tai romanttinen hetki on päättynyt odottamatta, aivan liian pian ja kuin odottaen uutta kokemusta, jota ei olekaan koskaan tapahtunut. Kellon pysäyttämällä tai menneisyyteen palaamalla voisi korjata monia ikäviä ja keskeneräisiä kohtaamisia, uskaltaisi tehdä asioita jotka ovat tuntuneet joskus hankalilta sekä kohdannut ihastuksen kohteitansa avoimemmin ja rohkeammin, jottei asiat jäisi roikkumaan ilmaan vailla vastauksia vaan tilanteet päättyisivät luonnollisen kauniisti ystävyydellä. Joskus on varmasti tullut käyttäydyttyä epäkorrektisti tai sanottua asia, jonka olisi hetken mietittyään ilmaissut toisin, kellon pysättämällä voisi käydä korjaamassa tälläisiä asioita. On hyvin vaikea päättää mihin hetkeen haluaisi lopullisesti palata, kaikki mikä elämässä on tapahtunut, on kuulunut elämään ja niissä on toiminut sen hetkisen tilannetajun tai rohkeuden ja rakkauden mukaan. Ihmisillä usein on tunne että jotain tärkeää puuttuu elämästä, rakkaus ja täydellinen kumppani löytyy listan kärkipäästä, mutta liian usein tunne väljähtyy ja onni särkyy toiveen osalta. Materiaalit löytyvät myös listan kärjestä, niiden saavuttua täyttämään ihmisen tyhjää oloa, niiden merkitys vähenee ja ne muuttuvat itsestäänselviksi. Ehkä ihmisen elämässä suurimmat rikkaudet löytyvät kohtaamisissa, elämän joka vaiheessa, kuinka ne koskettavat sydäntä omassa ajassaan ja tuntuvat valtaavan ajatukset ja tunteet täydellisesti, kuolematta koskaan.











      https://youtu.be/6StBc_fNszU

      • Anonyymi
        UUSI

        Linkin biisi soi mielessä melkein heti
        kun aloin lukemaan kommenttia..


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä mä ensisuudelmaan palasin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Noin 9 kuukautta ennen syntymääni, ja päästäisin sen minun takana olevan ohi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Siihen hetkeen kun hän katsoi mua silmiin oli hiljaa. Ja hiljaisuus kesti ja kesti ...

      • Anonyymi
        UUSI

        Samanlainen kokemus itsellä. Jokaikinen sana maailmassa olisi pilannut tunnelman.
        Muistan ikuisesti. 😍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kokemus itsellä. Jokaikinen sana maailmassa olisi pilannut tunnelman.
        Muistan ikuisesti. 😍

        Miten teillä se tilanne raukes tai jatkui?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten teillä se tilanne raukes tai jatkui?

        Se oli alkusysäys kaikelle meidän välillä.
        Hän kolahti tuonne takaraivoon jäädäkseen.
        Upea hetki elämässä, ei varmaan enää ikinä toistu kenenkään muun kanssa. Ja hyvä niin.
        One moment in time.

        Whitney Houston:

        https://youtu.be/NVIpECtQfNM?si=QRapGdmyWhXSGLOp


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli alkusysäys kaikelle meidän välillä.
        Hän kolahti tuonne takaraivoon jäädäkseen.
        Upea hetki elämässä, ei varmaan enää ikinä toistu kenenkään muun kanssa. Ja hyvä niin.
        One moment in time.

        Whitney Houston:

        https://youtu.be/NVIpECtQfNM?si=QRapGdmyWhXSGLOp

        I'll get my coat


    • Anonyymi
      UUSI

      Teini aikaan, silloin satoi maailman kauneimpia isoja lumihiutaleita ja elettiin uudenvuoden aikaa. Olit juuri saanut sydämeen särön ja olisin halunnut kertoa että välitän sinusta. Kerroit ettei sulla ole mua mitään vastaan ja toivoit että nähdään vielä joskus...ei nähty🥹

    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedän tarkalleen mihin hetkeen. En varmasti koskaan saa tietää merkitystä ja ajatuksia sen takana. Piilotin sen syvälle mieleen. Ehkä joskus palaan siihen mielessäni ja muistan sen juuri sellaisena kuin se tapahtui.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hetkeen ennen kuin kaikki muuttui.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minäkin tunnistan tuollaisen hetken omassa tapauksessa. Silloin suru otti vallan.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mäkin haluaisin palata siihen hetkeen ennenkuin kaikki muuttui. Toimisin niin erilailla, tukusin, kannustaisin ja ymmärtäisin. Voi kun olisin silloin osannut toimia toisin, rakastan sinua ikuisesti mieheni 🥲


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos sinulla olis mökki niin olisko siellä mitä välttämättömiä ns varusteita?

      • Anonyymi
        UUSI

        Takka, sauna .....
        No ei noilla tai muulla ole mitään väliä...
        Ei tarttis olla mitään muuta välttämätöntä kunhan olisi hän. Vaikkei hän olekaan varuste, mut tuossahan oli ns varusteita.
        Ei edes sitä mökkiä tarvis olla.


    • Anonyymi
      UUSI

      Heinäkuuhun 2023.

      • Anonyymi
        UUSI

        Toivottavasti tää ei oo sitä mitä luulen😕


      • Anonyymi
        UUSI

        Hitto sama aika oikestaan.... 🤔


      • Anonyymi
        UUSI

        Mä taas Heinäkuuhun 2024. Jotain olisi voinut tehdä toisin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas Heinäkuuhun 2024. Jotain olisi voinut tehdä toisin.

        Jep. Käyttää ehkäisyä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tää ei oo sitä mitä luulen😕

        Olet tainnut aiemminkin kommentoida viesteihini täällä. Minä tein itsestäni tuolloin pellen aivan turhaan, ei sillä asialla enää ole kovin paljon minulle merkitystä.


    • Anonyymi
      UUSI

      En halua palata mihinkään menneeseen, elän tässä ja nyt.
      Sivusta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Maaliskuun alkuun v. 2022.
      Tein silloin virheen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä tietysti... Tunnistin 💔


    • Anonyymi
      UUSI

      Onneksi tuohon ei pysty kukaan noin tekemällä ei tapahtuisi mitään muuta kun korkeintaan siirtäisi väistämätöntä hieman edemmäksi (suluissa seuraavan sukupolven ongelmaksi)

    • Anonyymi
      UUSI

      Vuoteen 2020, ei olisi pitänyt häntä häiritä, soitella...

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Kellojahan siirrellään nykyisinkin joka kevät ja syksy digikelloja voi siirtää vuosikausia eteen tai taaksepäin analogisessa kellossa 12 tuntia maksimi.

    • Anonyymi
      UUSI

      yleensä asiat liittyy siihen että toivoo toisenlaista lopputulosta. tein kaikkeni oman sydämeni ja elämän filosofiani mukaan, olen antanut joka asiaan kaikkeni kuten itse parhaaksi näen. En olisi voinut tehdä toisin, ja on asioita joihin en voi vaikuttaa. En siis muuttaisi mitään, tai tekisi toisin. Elämä on kantanut hyvällä tähän missä nyt olen, kaikki ei ole kuten haluaisin, mutta ne tulee olemaan jatkossa hyvin. Paljon harmillisia juttuja, menetyksiäkin ja takaiskuja, mutta elämän kultainen lanka on pitänyt, ja edelleen ollaan omalla elämän tiellä. Vaikeaa on ollut, niin kai muillakin. Hyvilläni uusista jutuista, sieltä löytyy paljon semmoista että voisi pomppia riemusta, odotustakin, ja varsinkin tässä hetkessä huonoakin, mutta onneksi paranee. Paljon harmillista tämä vuosi on tuonut, ihan turhaa, se saa välillä huonoa fiilistä, sille ei mitään voi. täytyy löytää hyvät jutut ja yrittää estää jatkossa paremmin ihmisiä tekemästä mitä tekevät, jos niin voi tehdä, aina ei voi. Mutta tuleva tekee iloiseksi, tämäkin hetki tuo onnea, myös huonoa fiilistä. mutta eteen päin mennään ja luodaan elämää näillä mitä on ja mikä on mahdollista, ja parasta huomioiden menneisyys ja tulevaisuus, tämä hetki myös. ilman tätä hetkeä ei ole tulevaisuutta, pitää ensin elää tämä päivä ja sitten tulee vasta huominen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jatketaan mennään kohti tulevaa, yleensä kun joku juttu junnaa, ja on vaikea lähes suljettu, on hyvä avartaa elämää ja kokea uutta, löytyy ehkä paljon semmoista mitä ei yleensä näe, ja kyllähän siinä kehittyy. Paljon viime vuosina ollut muutoksia ja, jatkuvaa työtä luopumisen kanssa, ja kun on innostunut uudesta, saanut rakennettua uutta hyväksi, on siitä täytynyt jo luopua. isoja juttuja, ja ei ole ollut mukavaa, vaikka hyötyä on tullut. ja olen kyllä vähän katkerakin, mutta sille ei saa antaa valtaa. Taas näyttää että selvitään ja hyvää edessä, nautitaan tästä, ja elämän langat kuitenkin käsissä. leikataan rispaantunut osa pois, ja korjataan muutama tikki. Uusitaan vähän niin ei näytä niin paikatulta 🙂 joskus parempi kuin uusi ja mikään ei kestä ikuisesti.


      • Anonyymi
        UUSI

        Se on niin mukavaa jos ei tarvii tai viiti ajatella kun omalta kannalta, välittää vaan itsestä.
        Eihän muilla ole merkitystä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää. Olisin sanonut hänelle, lopeta mun seuraaminen. Hän ei ymmärtänyt sitä, että kun en koskaan sanonut hänelle mitään, se tarkoittaa sitä etten halua tutustua häneen! Niin minä ainakin tulkitsisin jos itse olisin ollut vastaavassa tilanteessa!

      • Anonyymi
        UUSI

        Nämä jotka palstalla huutelee tälläistä on pahasti oma lehmä ojassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jotka palstalla huutelee tälläistä on pahasti oma lehmä ojassa.

        Ja mikä se mahtaisi olla suhteessa tähän palstamiehen tusinaprovoiluun?


    • UUSI

      Lähtisin takaisin vuoteen 2016 ja estäisin meidän ensimmäisen tapaamiseen.
      Näin olisin edelleen oman sydämeni hallitsija ..

      🙏 Anteeksi M*** jos luet tätä ..

      • Anonyymi
        UUSI

        Unohdatko multinikkimies näitä höpöhöpöhahmojasi välillä pitkäksikin aikaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ainakin silloin olisin voinut toimia fiksummin, kun hän kysyi, mitä henkilökohtaiseen elämääni kuuluu. Olin yllättynyt, enkä ehkä tulkinnut sitä oikein. En uskonut että hän olisi kiinnostunut minusta, luulin että hän halusi tietää olinko kuullut henkilökunnan tilanteesta ja mitä siitä arvelin. Olisi varmaan pitänyt varovaisesti kysyä tarkennusta, että mistä hän halusi puhua.

    • Anonyymi
      UUSI

      Teini-ikään kun oli ase suussa. Tällä kertaa vetäisin liipaisinta.

    • Anonyymi
      UUSI

      2020-2021 ja kysyisin kuuluvalla äänellä, että tähänkö ne meidän verovat menee

      • Anonyymi
        UUSI

        Verovarat*


    • Anonyymi
      UUSI

      Teiniaikaan silloin tunsin olevani villi ja vapaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      En palaisi enää taaksepäin. Turha niitä menetettyjä tilaisuuksia on kelata. Elämä meni näin ja se on ok.

      • Anonyymi
        UUSI

        Noin minäkin ajattelen. Uusiin ihan tuntemattomiin haluaisin tutustua ystävänä.


    • Anonyymi
      UUSI

      16.10.2003. Klo.n 17.00.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä tapahtui?


      • Anonyymi
        UUSI

        Liittyykö Helsinkiin ?


    • Anonyymi
      UUSI

      Luvulle 1970 oli elämäni paras aika. Loppu on paskaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        En haluu entistä elämää

        1 kerta riitti

        Haluan parempaa

        Voida hyvin

        Ei verensokeriheiluria

        Itse voin vaikuttaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Siihen kun pyysin häntä kahville. Jos ja kun tulee uusi mahdollisuus, saamme vietyä asian kliimaksiin saakka...

    • Anonyymi
      UUSI

      Kun hän piti minua halauksessa takaapäin.

    • Anonyymi
      UUSI

      2023 kesää, exä aiemmin vex. Ja elämänrakkauden kaa tekisin kaiken oikein ja laittaisin asiat muutenki kuntoon. Rakastan sua..💕💕

    • Anonyymi
      UUSI

      Siihen hetkeen kun synnyin ja sitten hyppäisin kalliolta siitä eteenpäin kun ei mitään oikeasti omasta mielestä hyvää hetkeä ole ollut. Jonkun muun mielestä varmasti tosi kivaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaa montaki asiaa ois voinu miettii eritaval, mut sit toisaalt oon vähitäänki eläny miettimättä ja menny tunteella, sitä kautta pystyny joissaki hetkissä tykkäänki elämäst.. jonka piti mennä nii. Ois toivonu et ois joskus ollu se tunne et kuuluu johki aika yksin ollu ain, mut mitäpä noita miettimää. Kyl mä myös sain ja heist oon ikuisesti tositosi ylpee ja oman kädenjäljen huomaan hyvin.

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua kääntää kelloa takaisin. Elämääni on tapahtunut kaikenlaista..onnistumisia, rakkautta, pettymyksiä, iloa ja hyvää oloa

    • Anonyymi
      UUSI

      Erääseen päivään syyskuussa 2023

      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko 04.09.2023?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko 04.09.2023?

        Hyvästit jäi kesken.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästit jäi kesken.

        Toivoin, ettei meidän tarvitsisi sanoa hyvästit ollenkaan...


    • Anonyymi
      UUSI

      Marraskuu 2016

      • Anonyymi
        UUSI

        Ehdotinko silloin jtn?


    • Anonyymi
      UUSI

      En jaksaisi veivata kelloa niin kauan - parempi antaa menneisyyden olla.

    • Anonyymi
      UUSI

      En mihinkään se mitä on tapahtunut ollut erittäin rikasta vaikka ollut vastoinkäymisiä mutta ne vain vahvistaa ne on ennalta määrätty niinkuin kaikki se mikänon meneillään tapahtuva sekä tuleva aika onko sitä jäljellä ei tiedä mitä tapahtuu kenen kanssa ja mitä tehdään ja minne mennään

    • Anonyymi
      UUSI

      En muista tarkkaa ajankohtaa, mutta noin vuoteen 1995. Ainoa kerta, kun jonkun ihmisen pelkkä katse on saanut minut tuntemaan sisälläni huikean rakkauden tunteen. Totaalisesta punastumisesta huolimatta jatkaisin matkaani hänen perässään yliopiston naulakolle tekemäni täyskäännöksen sijaan. Ehkä mikään ei muuttuisi, mutta en enää harmitteli pelkuruuttani. 😊

    • Anonyymi
      UUSI

      Palaisin vuoteen 2000. Silloin oli nuori ja kaikki vielä mahdollista. En olisi ottanut kehenkään naiseen yhteyttä, ei olisi pettymyksiä, ei kusetuksia, ei vittuiluja. Kaikki oli vain paremmin. Enkä ostaisi kotitilaani, en olisi remontoinut mitään vaan olisin lähtenyt muualle. Viihdyn kyllä ja kaikki muuten hienoa mutta silloin en tiennyt että tulee nuo tuulimylly paskat ja pilaa kaiken, koko elämäntyön.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ylimmän kerroksen poikamiesboksissa eivät myllyjen jauhamiset häiritse.


    • Anonyymi
      UUSI

      15.11.2017

    • Anonyymi
      UUSI

      Siihen hetkeen ettei projektia olisi koskaan aloitettu! Se on ollut pelkästään erityispiirteisen kiusaamisprojekti, eikä se ole koskaan saanut mitään hyvää aikaan. eikä tule saamaan! Siihen olisi pitänyt kysyä lupa minulta, enkä sitä olisi koskaan antanut Olen inhonnut sitä alusta alkaen!

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitään muuta en ole koskaan inhonnut niin paljon kuin projektia! Inhoan kaikkia niitä ihmisiä jota minun elämääni on yritetty tyrkyttää!


    • Anonyymi
      UUSI

      Alku syksyyn vuonna 1991 ja olisin laittanut asuntolan oven lukkoon kuten ennenkin.Oli hellettä ja tuuletin asuntoa se oli virhe!
      Saattaa olla että vihaan siksi enemmän Aurinkoisia ja kuumia päiviä.Trauman vuoksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän suuttui silloin kun olimme samassa hotellissa, tai siltä se ainakin näytti. Teki mieli laittaa pahoittelu- ja selittely viesti perään, pyytää huoneeseeni, mutta en sitten kehdannut.

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Kuraa

    • Anonyymi
      UUSI

      8.8.2020

    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikea päättää menisinkö mihinkään vai en.
      Pari vaihtoehtoa olisi, joko alku vuoteen taikka viime vuoteen. Jälkimmäinen olis ehkä parempi useammankin kannalta. Mut sitten taas jos menisi jotain puuttuisi kuitenkin mitä nyt on.
      Jos voisi vaan käydä jossain ajassa näillä tiedoilla kävisin viime vuodessa tai ehkä vuosissa 2006 sekä 2018. En tiedä mikään ei olis hyvä ratkaisu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vuoteen 2000 . silloin vaimolla vielä pystytissit :-*

      Gubbe 75

      • Anonyymi
        UUSI

        Lerppumuna vitjapalli.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vuoteen 2004. Olisin luottanut enemmän itseeni ja valinnut eri opinnot kuin mitä silloin valitsin. niin paljon tässä hetkessä kulminoituu edellen silloisten opinto0jen teemoihin, eikä oikein auta muuta kuin todeta, että olisin luultavasti huomattavasti onnellisempi ilman siihen aikaan juontavia juuria.

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaankin ystävänpäivän läheisyyteen. Se eräs päivä, kun hän kävi työpaikallani.
      Siinä olisi ollut niin hyvä tilanne kertoa tunteistani, mutta en uskaltanut. Jos voisin palata sinne hetkeen takaisin, niin yrittäisin saada kerrottua.

    • Anonyymi
      UUSI

      En halua palaa vaan elää. Ei tarvi hälyttää palokuntaa paikalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Menneissä vuosissa ei ole mitään muuta sellaista mitä olisin halunnut kuin itselle hyvin mieluisa työpaikka! Ihmissuhteet ovat minulle merkityksettömiä ja en koe tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Tykkään olla yksin, liikkua ja harrastaa yksin! Näin olisin vasttannut jo yli kymmenen vuotta sitten, mutta muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mitä haluan ja mitä en!

      • Anonyymi
        UUSI

        Haepa apua, sen sijaan että riehut joka ketjussa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Itseasiassa tarkemmin ajateltuna palaisin hetkeen, kun tutustuin erääseen entiseen ystävään. Nyttemmin en enää ystävystyisi hänen kanssaan. Niin paljon paskaa on seurannut häneen tutustumisesta ja hänen kokemuksistaan joihin minutkin on yritetty sekoittaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1818
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      131
      1104
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      116
      1098
    4. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      833
    5. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      7
      802
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      763
    7. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      716
    8. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      710
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      707
    10. Yleisesti mikä

      Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      679
    Aihe