Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Anonyymi-ap

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu eikä rehellinen ja vielä vähemmän ymmärtäväinen?

Entä mitä muuttaisit, jos saisit minuutin hetken teidän viimeisimmästä hetkestä yhdessä?

35

2760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän johdattelevaa tämmöinen.

• Anonyymi

Ei ole tarkoitus johdatella. Kun on kuitenkin kyse ikävöinnistä, moni tahtoisi muuttaa niitä viime hetkiä.

• Anonyymi

Vaikea sanoa, saamattomaksi varmaan kokee niin kuin toivon mukaan itsensäkin? Toivon mukaan ajattelee silti hyvällä, koska muuten en uskoisi olevan kaivattu toiselle. Olen sellainen, että kiinnostukseni herää toiseen vasta, kun huomaan toisessa sitä samaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea sanoa, saamattomaksi varmaan kokee niin kuin toivon mukaan itsensäkin? Toivon mukaan ajattelee silti hyvällä, koska muuten en uskoisi olevan kaivattu toiselle. Olen sellainen, että kiinnostukseni herää toiseen vasta, kun huomaan toisessa sitä samaa?

Ei kaikille tunteiden näyttäminen ole mitenkään helppoa. Ihmisillä on eri syistä erilaiset tunnetaidot. Ja monesti sitä lähtee heijastamaan toisen tunteita, jos on epävarma.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarkoitus johdatella. Kun on kuitenkin kyse ikävöinnistä, moni tahtoisi muuttaa niitä viime hetkiä.

Se vastapuoli ei välttämättä halua muuttaa niitä viime hetkiä.

• Anonyymi

Siinä mielessä epäreilu, etten ole luvannut sitä mistä oli puhe. Kuitenkin rajoittavat tekijät ovat siihen olleet syynä. Muuttaisin sen hetken.

• Anonyymi

Luultavasti nauraa minulle. Tuskinpa edes ajattelee sen kummempia.

• Anonyymi

Olen ajatellut että varmaan pitää minua jotenkin outona. Mutta mielestäni me kaksi juuri ei olla outoja. Olemme inhimillisiä ja uskallamme olla sellaisia kuin olemme.
      En muuttaisi mitään. En kuitenkaan olisi voinut esimerkiksi kiittää ja halata.

• Anonyymi

Ei ole teitä kahta. Vain sinä ja olettamuksesi.

• Anonyymi

Minä nyt ajattelen niin että hän ei ajattele minusta huonoa.
      Meillä on viralliset välit mutta välit on aavistuksen läheisemmät kuin muiden
      kanssa. Olen uskaltanut avautua hänelle erinäisistä asioista ja olen saanut kuuntelevat korvat. Sama toisinpäin.
      Sitten tässä on vielä muutakin mutta ei niistä tänne sen enempää.

Luotan häneen 100%. Toivon samaa häneltä.
      Hän on tärkeä ihminen elämässäni tällä hetkellä.

• Anonyymi

Hän ymmärtääkseni ymmärtää että olen vain ihminen joka yrittää parantaa tapojaan muuttumatta tunnistamattomaksi.

• Anonyymi

En tiedä, en muista.

• Anonyymi

Ei mitään hajua enkä halua arvailla hänen mielenliikkeitään. Ihan kuten toivon että hänkään ei näkisi minua vihakirjoituksissa tai miesten ulkonäköä arvioivissa ketjuissa yms
      Pitkittäisin, yrittäisin muistaa hengittää, hymyilisin.

• Anonyymi

En usko, että ajattelee enää mitään.

Enkä muuttaisi viimeisimmästä hetkestä mitään. Tein sen minkä pystyin.

• Anonyymi

Miksi luulottelisin mitään... no ei minulla ainakaan ole syytä olettaa että naisella olisi lämpimiä ajatuksia minua kohtaan. Olen niin kylmä ujouteni tähden ollut aina, että tuskin hän jaksaisi minua kaivata. Tai jotain neuroottisia juttuja minulla on ollut, ei ihan tavallista ujostelua. Ehkä jos joskus voin paremmin ja tapaan hänet ja hän on vielä vapaa, niin onnistuisi.

• Anonyymi

En tiedä, mitä ajattelee minusta vai ajatteleeko mitään. Olen käyttäytynyt pääasiassa hyvin häntä kohtaan, joten syytä suureen vihaan ei ole. En tiedä, vaikka olisin hänen mielestään rasittava tai jopa ihastuttava. Tai yhdentekevä.

• Anonyymi

Jos ei ole unohtanut, niin varmaan ihmettelee, pitää ristiriitaisena ja epäreiluna.

• Anonyymi

Totta turiset. Ikävämminkin on tullut ajateltua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset. Ikävämminkin on tullut ajateltua.

No, minulla on ollut syyni toimia niin kuin toimin. Eikä se varmastikaan lohduta, mutta olen pyrkinyt minimoimaan vahinkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, minulla on ollut syyni toimia niin kuin toimin. Eikä se varmastikaan lohduta, mutta olen pyrkinyt minimoimaan vahinkoja.

Ai jaa, millä tavoin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, millä tavoin?

No ensinnäkin, ajattelin, että jos ja kun mitään ei pääse tapahtumaan, molempien on helpompi sivuuttaa juttu ja unohtaa se kokonaan.
        (Ei toiminut omalla kohdallani.)

• Anonyymi

Tunnetaan aika pinnallisesti. Tuskin tietää mitä oikeasti ajatella.

• Anonyymi

Varmaan pitää typeränä kakarana tai ihmeellisenä.

• Anonyymi

Kyllä. Ihmeellisen upea ihminen. /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Ihmeellisen upea ihminen. /sivusta

Ihmeellisen idioottina kun ei vastannut enää viestiin

• Anonyymi

Pitää varmaan luotettavana ja auktoriteettivastaisena,kouluttautumattomana ja köyhänä mutta yritteliäänä. Viimeisen kohtaamisen viimeinen minuutti. Sen kun sais takaisin. Kertoisin viimein että juu,kyllä minäkin enkä esittäis jotain idioottia joka ei tarvitse ketään.

• Anonyymi

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
      - Luulen, että hän ajattelee minun olevan luulosairas ja hankala ihminen. Toisinaan saattaa pitää minua jopa viehättävänä ja hauskana. En tiedä.

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen?
      -Toivottavasti, koska sydämessäni tiedän olleeni aina.

Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu eikä rehellinen ja vielä vähemmän ymmärtäväinen?
      - Toivottavasti ei, mutta luultavasti näin on.

Entä mitä muuttaisit, jos saisit minuutin hetken teidän viimeisimmästä hetkestä yhdessä?
      - En muuttaisi meidän viimeisestä hetkestä yhdessä mitään.

• Anonyymi

Ruma, outo, naurettava, vanha. Jos edes muistaa.

• Anonyymi

Tulihan se sieltä.

• Anonyymi

Anna nuollää

• Anonyymi

Kertoisin hänelle eron syyn, etten pitänyt hänen "naismaisesta juoruakka" piirteestään. Hänen uteliaisuudestaan ja juoruilunhalustaan, epämiellyttävästä luonteesta esittää reilua vaikka oli todellisuudessa kitsas ja pikkumainen.

• Anonyymi

Ihana ❤️ Kumpa saisit loukata häntä vielä kertaalleen.

• Anonyymi

Miksi hän minua ajattelisi? Olen hänelle tuntematon nainen ja olen käyttäytynyt oudosti koska olen lähestynyt joskus häntä. Koska tuntemattomia ei saa lähestyä ainakaan liikaa.

• Anonyymi

Oli liikaa sälää tässä aloituksessa, en jaksanut lukea loppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe