Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Anonyymi-ap

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu eikä rehellinen ja vielä vähemmän ymmärtäväinen?

Entä mitä muuttaisit, jos saisit minuutin hetken teidän viimeisimmästä hetkestä yhdessä?

9

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Vähän johdattelevaa tämmöinen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ole tarkoitus johdatella. Kun on kuitenkin kyse ikävöinnistä, moni tahtoisi muuttaa niitä viime hetkiä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Vaikea sanoa, saamattomaksi varmaan kokee niin kuin toivon mukaan itsensäkin? Toivon mukaan ajattelee silti hyvällä, koska muuten en uskoisi olevan kaivattu toiselle. Olen sellainen, että kiinnostukseni herää toiseen vasta, kun huomaan toisessa sitä samaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Siinä mielessä epäreilu, etten ole luvannut sitä mistä oli puhe. Kuitenkin rajoittavat tekijät ovat siihen olleet syynä. Muuttaisin sen hetken.

    • Anonyymi
      UUSI

      Luultavasti nauraa minulle. Tuskinpa edes ajattelee sen kummempia.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen ajatellut että varmaan pitää minua jotenkin outona. Mutta mielestäni me kaksi juuri ei olla outoja. Olemme inhimillisiä ja uskallamme olla sellaisia kuin olemme.
      En muuttaisi mitään. En kuitenkaan olisi voinut esimerkiksi kiittää ja halata.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä nyt ajattelen niin että hän ei ajattele minusta huonoa.
      Meillä on viralliset välit mutta välit on aavistuksen läheisemmät kuin muiden
      kanssa. Olen uskaltanut avautua hänelle erinäisistä asioista ja olen saanut kuuntelevat korvat. Sama toisinpäin.
      Sitten tässä on vielä muutakin mutta ei niistä tänne sen enempää.

      Luotan häneen 100%. Toivon samaa häneltä.
      Hän on tärkeä ihminen elämässäni tällä hetkellä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hän ymmärtääkseni ymmärtää että olen vain ihminen joka yrittää parantaa tapojaan muuttumatta tunnistamattomaksi.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä, en muista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1818
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      131
      1104
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      116
      1098
    4. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      833
    5. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      7
      802
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      763
    7. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      716
    8. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      710
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      707
    10. Yleisesti mikä

      Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      679
    Aihe