Kakarat skuuteilla.

Anonyymi-ap

Todistin tässä joku päivä näkyä kun pimatsu ajoi pyörätiellä skuutilla toinen käsi tangossa toinen kännykässä. Ja väittäisin että toinen silmä enemmän kännykässä kuin liikenteessä. Eikö porin kaupunki voisi ihan vaan yksinkertaisesti kieltää vuokraskuutit tai mieluummin kaikki.

16

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikille ajokoe autolla, vanha 100cc senior-a persiin alla ja ajokoe viasveden kartinradalla, jos kierroksen ajamiseen menee enemmän ku puoltoista minuuttia niin kortti pois eikä koskaan takasi

    • Anonyymi

      Edessäni ajoi eläkegubbe autolla kun ajoin kauppareissulta autolla kohtia kotia, vieressä pyörätiellä noin 20v kolli skuutilla samaan suuntaan ja katseli taakseen jos vaikka saisi ylitettyä kadun.

      Gubbe huomasi ja alkoi 40 alueella ajaa 20 niin kollihan huomasi että kadun ylitys oli turvallista kun siihen syntyi turvallinen väli.

      No gubbehan siitä riemastui ja alkoi kollia ojentaa tööttäilemällä ja poistui kaistaltaan vastaantulevien puolella sauhuamaan, ei ymmärtänyt pässi että itse antoi tilaa sille ylitykselle ja sitten alkoi sekoilemaan.

      Lähti gubbe vielä kollin perään vaarantaen muuta liikennettä kun jarrutti risteykseen ja kääntyi perään ilman vilkkua, kannattas varmaan hommata jotku mömmöt jotta kiertäs veri päässä.

      • Anonyymi

        Laittaisit sinäkin pillerit kuntoon että tulisi ymmärrettävää tekstiä. Mutta muuten gubbe kyllä töppäsi. Olisi hiipinyt sen skuutin törmäyslinjalle ja viimehetkellä töötännyt niin että kloppi pelästyy ja lentää sarvien yli katuun. Sitten vielä ajaa skuutin yli ja jatkaa matkaa. Niin minä yekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisit sinäkin pillerit kuntoon että tulisi ymmärrettävää tekstiä. Mutta muuten gubbe kyllä töppäsi. Olisi hiipinyt sen skuutin törmäyslinjalle ja viimehetkellä töötännyt niin että kloppi pelästyy ja lentää sarvien yli katuun. Sitten vielä ajaa skuutin yli ja jatkaa matkaa. Niin minä yekisin.

        Nettinarsisti viilaa pilkkua tekstin osalta ja yllyttää murhaamaan skuuttaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettinarsisti viilaa pilkkua tekstin osalta ja yllyttää murhaamaan skuuttaajia.

        Väärin viilattu. Mielensäpahoittaja lukee uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin viilattu. Mielensäpahoittaja lukee uudestaan.

        Mä sulle fiilaamiset näytän.
        T: Rivo-Riitta


    • Anonyymi

      Tunnen kaksi neiniä, jotka ovat kaatuneet skuutilla ja lyöneet päänsä. Aivovamma tuli koulut loppui siihen. Diipa daaa

      • Anonyymi

        Kaupungilla kulkiessa huomaa päivittäin teinejä jotka on lyöneet päänsä jo aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungilla kulkiessa huomaa päivittäin teinejä jotka on lyöneet päänsä jo aiemmin.

        Teinillä on mahdollisuus vielä muuttua, ne 30-80v kehityskallut eivät muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinillä on mahdollisuus vielä muuttua, ne 30-80v kehityskallut eivät muutu.

        elämämkoullu on kova :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinillä on mahdollisuus vielä muuttua, ne 30-80v kehityskallut eivät muutu.

        En tiedä. Mahtaako latu olla lanattu jo geeneissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Mahtaako latu olla lanattu jo geeneissä?

        Jolenesta saattaa löytyä muutama lanapää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jolenesta saattaa löytyä muutama lanapää

        Parasta ainesta.


    • Anonyymi

      Ajakaa skkteilla vaan ja lujaa. Kolme vajakkia mahtuu hyvin skuutin päälle. Sitten kaasu pohjaan ja hups nurin ja pää katuun. Sinne menee loputkin aivosolut ja eläke taattu, kun järki ei kulje.

      • Anonyymi

        Eläkettä lapsille..?


    • Anonyymi

      Joudun päivittäin tilanteeseen, jossa scoottihönö meinaa ajaa päälle, joko sivusta kadunkulmauksessa, tai edestäpäin, tai takaapäin.
      Olen niin kurkkua myöden täynnä noita ylimielisiä rääpäleitä, että otan vielä jonkun muusinuijan mukaan kävelylle ja vedän muusinuijalla naamaan, jos yritetään koheltamalla ohittaa niin että aiheutetaan vaaratilanne. Turha sitten ruikuttaa kun on nenä poskella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe